Ga naar inhoud

hebben jullie hier ook last van


Daantjuh

Aanbevolen berichten

hey meiden,

ik had een vraag zijn er hier ook mensen die zich hebben laten helpen aan hun buik. ik heb namelijk heel wat striemen overghouden van mijn kids eigelijk alleen die eerste kindje. mijn buik groeide slecht en op het laatst een beetje te hard eigelijk waardoor dit is gebeurd heb zalfljes gesmeerd en gedaan alles al geprobeerd maar niks helpt eigelijk .zijn hier ook vrouwen die dit door operatie weg hebben laten halen of is dit niet mogelijk.

ik ben zelf ook redelijk op me eigen gewicht gekomen maar heb nog echt zo lief klein rond buikie echt vreselijk, me dochter is 7 en ze zijn ook nooit echt wit geworden maar rood gebleven schaam me er kapot voor. hoop ervaringen en tips te krijgen misschien kan ik er wat mee. schaam me er heel erg voor. als ik in me bekini loop kijken mensen altijd na me buik. kan niet wachten tot ze gewoon naar mijn mooie borsten kijken haha

daantjuh

12 december bv 2011 dr van onselenn

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ze ook! :134: ik heb inmiddels fortuinen aan cremes erop gesmeerd, ook al tijdens mijn zwangerschappen, maar het heeft niet geholpen, de mijne waren gewoon PAARS in het begin, ik groeide zo hard dat ik mijn huid echt voelde scheuren... vreselijk!! Met de jaren gaat de kleur langzaam van de strepen af en worden de strepen ook dunner en minder opvallend.....

verder is volgens mij het enige dat help een cosmetische operatie, maar..... een operatie aan je buik zitten veel risico's , meer dan bij een bv, dus.... ik heb er voor gekozen om in badpak verder te gaan, met een paar mooie borsten een leuk koppie en het buikje "verstopt" kan ik er wel mee leven. :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorige week een buikwandcorrectie gehad. Niet persé voor die striae (al had ik die heel erg!! Na 2 zwangerschappen en 2 kindjes van ruim 10 pond bij de geboorte)

Kijk maar eens bij mijn albums. Mijn striae liep helemaal door tot boven mijn navel en rondom tot op mijn rug. Ik heb me er nooit echt aan gestoord. Ik heb nou eenmaal kinderen gehad en ben trots dat ik ze heb mogen dragen. Maar mijn buik was helemaal uitgelubberd! Mijn spieren waren zo verslapt dat ze ingekort en gereeft zijn (naar elkaar toegenaaid) het leek wel alsof ik nog steeds 6 maanden zwanger was. Dat heeft mij over de drempel getrokken om een volledige buikwandcorrectie uit te laten voeren (samen met een bv) hierbij is ook een gedeelte van mijn striae verdwenen. Kan ook haast niet anders haha aangezien er een lap vel vanaf mijn schaambeen tot ruim over mijn navel en van heup tot heup is weggehaald!

Groetjes,

Shaartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Huid die eenmaal kapot is, daar kan je volgens mij niks meer aan doen. Na verloop van tijd worden de striemel wel witter en smaller (al zie ik dat bij jou Daantje niet meer echt gebeuren na 7 jaar...). Enige wat eraan te doen is, is ze weg laten snijden, het stuk huid met striemen er tussenuit, maar daarintegen krijg je dan wel een litteken van links naar rechts. Ikzelf heb vorig jaar ook een buikwandcorrectie laten doen, en de striemen die onder en net boven de navel zaten zijn weg, er zitten er nog een paar die wat hoger zaten, maar die zijn gelukkig niet zo opvallend. Als je niet echt huidoverschot hebt kan je niet eens een bwc laten doen geloof ik, want dan komt je litteken ook vrij hoog te zitten. En het is inderdaad wel een pittige operatie, en kostelijk. Maargoed, ik ben er heel erg blij mee, maar ik had dan ook heel veel loshangend vel (heel veel afgevallen).

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

wat fijn al die reacties ben zo blij dat ik niet de einge ben hier wat een fijn gevoel, dit kan je zo niet met je man delen die begrijpen het totaal niet. die van mijn komen gelukkig niet boven mij navel maar er onder en echt aan de rechter kan en de linkerkant zich baar bekini's kopen vind ik vreselijk. is zo jammer dat je buik zo achterblijf na zo zwangerschap en al die modellen zien er weer top uit binnen een week te bizzar voor worden. wat zijn de kosten voor de buikcorectie . is dat laser ook wat of niet iemand die dit hebben laten doen.

daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.