Jump to content

Filmpjes BVK Ja of Nee?

yc_angel

Filmpjes BVK Ja of Nee?  

21 members have voted

1. 1. Zouden er op het forum educatieve filmpjes te zien zijn over de verschillende methodes voor een borstverkleining

• Ja,..dit vind ik zeer leerzaam
    • Misschien....hangt af hoe grafisch het is
    • Nee, zulke filmpjes schrikken af

Recommended Posts

Lieve dames,

Gedurende mijn tocht naar mijn BVK heb ik veel filmpjes gezien die mij heel erg geholpen hebben in het begrijpen hoe de PC te werk gaat....maar ik weet ook dat niet iedereen zo leergierig is zoals ik en misschien afschrikken van de beelden die ze zien....terwijl ik het niet als eng of bloederig ervaren.

Dus vandaar de poll :44: om even te kijken wat jullie mening hier over is ;)

Liefs,

:36:

ihey angel,

denk dat veel meiden er wel wat aan hebben om te weten hoe dat verloopt en als er bij zo'n filmpje staat niet geschikt voor zwakke maag of iets dergelijks, kunnen de meiden zelf bepalen om wel of niet te kijken. het kan zeker toegevoegde waarde hebben :)

xx

Ik heb het ná mijn borstlift bekeken, werd niet vrolijk van die beelden vooraf ;)

Ik dacht vooraf heel zwart/wit. Gewoon een sneetje hier, en een hechtingkje daar, heel 'bewust' naïef.

ALs ik het vooraf had bekeken was ik heel anders de operatie in gegaan, veel angstiger.

Maar plaatsen kan toch geen kwaad?!

Iedereen kan zelf bepalen of ze willen kijken of niet.

ik heb zelf een bv gehad en veel filmpjes van te voren bekeken, kennis is macht ! dus ik stem voor!! diegene die het niet willen zien kunnen daar toch zelf voor kiezen?

Ik heb zelf wel een sterke maag denk ik want ik bekijk graag alle operaties, reuze interessant!

Er staan er ook over BV op de site dus waarom niet over BVK ?!

Moest j eze in de toekomst willen posten , geef een mod* dan een seintje want daarvoor rezerveren we graag een speciaal plaatsje hoor !

*onze namen staan onderaan op de startpagina in het rood/blauw

Uhm ik ben een mod B-Cupje :153: ...thnx dames voor de leuke reacties..en stemmen.. ;)

Ik heb ook gestemd dat ik ze graag wil zien, denk als je er aan denkt en er toe besluit je toch alles wilt zien wat er mee te maken heeft. En dan wel de echte filmpjes en niet die animaties

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.