Ga naar inhoud

Schaam jij je ook een beetje om je bh maat te zeggen?


Marisjuh

Aanbevolen berichten

Heey meiden

Ik heb nu wel iets mafs :P

Voor mijn bv wilde ik nooit een verkoopster in de buurt hebben met mijn maatje 75aa paste toch niks!

Maar nu vind ik het soms eng of beschamend om mn maat te zeggen :blush:

Ik moet een 70E hebben maar zo groot lijkt het helemaal niet! laatst een maximizer maat 75E gekocht die vrouw keek me aan hoeveel vulling ga je er nog bij doen :145: In sommige truitjes lijken ze echt niet zooo big als maatje 75E of zelfs 70F

Hebben jullie dit ook dat je soms niet weet wat je moet zeggen ik ben geneigd te zeggen heb een 70C of kleine D :blush:

Maar ben wel blij hoor hihi :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaaha ik heb dat ook, en als ik er niet onderuit kom dan zeg ik het zo zacht mogelijk dat de mensen er omheen het niet horen, maar het liefst zoek ik zelf mn bh's gewoon uit zonder verkoopster.

Vriendinnen enz daar zeg ik het niet eens tegen, vind het zo opschepperig overkomen, en als ze het vragen dan zeg ik "ohhh dat wisselt waar ik het koop, weet het niet precies hoor"

Overigens weet ik het nú ook echt nog niet welke maat ik heb, draag nog fijn mn sport/kliniekbh's :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Livera werd ik gewoon uitgelachen door de 2 verkoopsters. Van de week naar een echte lingeriezaak geweest en daar heel goed geholpen en de maten zijn per beha echt heel verschillend. Nu weet ik mijn maat van Marie Jo/of Prima Donna en wil ik alleen nog maar iets van dit merk. Heb vandaag een extra setje Twist (Prima Donna) geshopt op Internet die ik al gepast had in de winkel. Heel sexy kant met lage decollete (ben benieuwd hoe het staat...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n moeder, schoonmoeder en zusje vroegen het dus ik antwoordde 75c of 70d.

Maar ik zei er gelijk achteraan; met siliconenborsten heb je een maat groter nodig dan ze lijken hoor!

Ik snap je wel ja, je wilt jezelf eigenlijk indekken voordat ze zeggen; volgensmij zijn ze kleiner

of iets dergelijks :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha inderdaad!!! als mensen mn maat vragen (nogal vaak want maak geen geheim van mn bv ) dan zeg ik altijd 75E terwijl mn bh's toch echt 75F zijn hahahaha

geen idee waarom precies, het zal te maken hebben idd met de angst dat mensen het opschepperig vinden of niet geloven :D

wat geinig dat jullie dat ook hebben, dacht al dat het iets raars was :P

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik schaam me dood als ik in een lingeriezaak sta en er staan ook vrouwen in de winkel die weinig/minder hebben en ik moet aan de verkoopster vragen of ze 75H hebben.

De verkoopster zie ik dan ook kijken en denken "75H??? waar zit dat dan?" Tja, ik ben goed in verdoezelen! ;-) Een beetje krom staan en zwarte kleding aan en het lijkt stukken minder!

Hopelijk kan ik na 7 november gewoon in de lingeriezaak vragen " Ik wil graag een maat 75D"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schaam me nergens voor. Zeg gewoon als ik een lingeriezaak in stap luister ik heb een 70 e of een 75 f nodig. En ja een keer commentaar gehad van een verkoopster dat zij ze te groot vind voor bij mijn lichaam. En wilde me even vol trots een minimizer verkopen. Nou dacht het niet zei ik toen. Ik heb de bv aangegaan en ben trots op mijn maat. Wat een ander daarvan denkt intereseert me helemaal niks. Als zij er een probleem mee hebben is dat hun zaak. Ik ben trots dat ik nu eindelijk vrouw ben en me kan voelen na mijn bv.

Trotse Cinta xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI!! ik heb een 80E , maar ik schaam me er ook een beetje voor om de maat te zeggen dus als ze het vragen zeg ik D dan lijkt het minder hahaha

toen ik eerlijk tegen mijn schoonmoeder zei dat het 80E was geloofde ze het ook niet! GRRRRRRRRRRR

nu pak ik in de winkel gewoon 80E en ga dan passen, zit gewoon goed!! en lekker bovendien, ik ben nog elke dag blij en tevreden met mijn boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, me echt schamen doe ik niet. Maar ze kijken je wel raar aan.

Ik had dat gisteren. Ik was in een nieuwe lingerie-zaak in Roermond, Pink heet die. Ik wou daar binnen kijken of ze daar wel een push-up hadden in 70F of een gewone leuke beugel-bh in 70E. Dus ik vraag dat aan die mevrouw wat daar werkte, die kijkt naar beneden en zegt die nou ik denk eigenlijk niet dat jij dat nodig hebt en plukt me zo een kleinere bh van de rek af. Stond ik daar helemaal van aarghh! Ik maar gezegd dat ik daar nooit in zou komen, maar echt geloven deed ze me ook nog niet. Heb daarna dus moeten zeggen dat ik bv gehad heb en dat het gewoon kleiner lijkt dan een 'echte' E/F.

Dus dat gevoel wat je op dat moment hebt is niet zo fijn, kan er goed inkomen dat er sommige zijn die zich dan schamen om het ergens te vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij boeit het ook helemaal niks dat ze horen dat ik een e of een f cup heb. Ben der blij mee. Straks als ik over een poosje de wissel heb laten doen zullen ze nog wel veel groter zijn. Hahahahahahahaa misschien vallen die verkoopsters dan wel om van verbazing. Nja niet erg kan ik ook eens een keer mijn ehbo bijhouden hahahahahaha lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahahahahaa misschien vallen die verkoopsters dan wel om van verbazing. Nja niet erg kan ik ook eens een keer mijn ehbo bijhouden hahahahahaha lol

Hihihi :152:

Ik schaam me ook niet om m'n maat te zeggen; 't was zelfs de omgekeerde wereld ^_^

Met 7 weken PO had ik een 75E aan en de verkoopster bij de Hunkemöller vond deze cup eigenlijk te klein voor m'n borsten.

Ze kwam toen met een 75F en sindsdien heb ik een F! :3:

(Snapte ik ook meteen dat die beugels van die E dus in de zijkant van m'n borst zaten te porren en dan deed ik m'n bh uit... :rolleyes: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat gek is dat bij mij zeggen ze juist ooo ik denk dat je wel een maat groter kan ik nou nee verkopster gewoon effe passen en jahoor met wat kwam ze aan een 70f en 70g hihi f zat goed g niet zo mooi,., raar is dat misschien omdat ik klein ben ofzo. ook heb ik nu een probleem met de leerlingen bij mij op school die noemen me me naam .... dubbelD das eerlijk niet zo fijn. maja ik vind het een mooie d cup luffmaboobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mijn bvk had ik er veel moeite mee om mijn bh maat te zeggen, maar nu helemaal niet!

Ik was van de week nog bh's aan het passen bij Hunkemoller en geen enkele zat me goed in 80C.. Ben er maar mee gestopt..

Ze kwam alweer met een D cup aangelopen kon wel janken!

Uiteindelijk alleen geslaagd voor een sportbh (gelukkig wel een 80c)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow nee, ik ga juist met een glimlach naar de verkoopster:

Heeft u ook 65f?

Ik ken uw assortiment nog niet zo goed, ze zijn namelijk nieuw :)

De leukste reacties krijg je dan! En ja, ik ben er ook gewoon MEGA trots op....

Betrap me er zelfs op dat ik soms (ongemerkt) mijn borsten betast hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah dat betasten herken ik :P

Poe iedereen heeft er wel last van ''bijna'' lees ik zo hihi dacht dat ik de enigste was!

Ik denk stiekem ook dat we weten dat onze cupmaat iets minder groot lijkt :blush:

Maar het blijft luk zeg shoppen :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja inderdaad maris, fijn om te horen dat het dus een vrij normaal iets is om te doen :D

en ja misschien is ons beeld ook wel groter van een F :) en zijn we toch wat "angstig" dat zo'n verkoopster dan zegt nou sorry hoor een F? zou een D proberen mevrouwtje hahaha :P

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.