Ga naar inhoud

ZWARE PIJNEN NA BV DOOR SAUNA


Sammy

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer! Het ging een tijdje redelijk met mij maar nu echt niet meer.

Ik ben er namelijk van overtuigd dat ik mij slecht voel door de siliconenimplantaten. Ik begreep mijn lijf niet meer. Mijn borsten stonden een paar weken in brand en ik werd gek van de pijn.

Zoals ik toen vertelde zei die pc van mij dat mijn protheses te zwaar waren. Belachelijk!!!!!!!!!!!!!!!

Toch heb ik me suf gepiekerd wat het moest zijn waardoor mijn lijf, meer dan een jaar po, zo ging doen.

Ik heb griepklachten; rillingen in mijn lijf, zware spierpijn in mijn rug, onverklaarbare spierpijnen door mijn hele lijf; diarree en een continu misslijk gevoel en het ook nog dat vervelende nare aanwezige gevoel in mijn borsten.

Ik denk en weet wel zeker dat ik door het veelvuldig sauna bezoek dit heb gekregen. Ik heb namelijk eigen sauna cabines en verhuur deze. Mijn nieuwe probeer ik altijd uit en ga dan zeker tot bijna 100 graden c.

Doordat ik personeel heb kom ik er bijna nooit maar afgelopen juli heb ik er een maand gewerkt. ALS IK HET HAD GEWETEN DAN HAD IK HET NOOIT GEDAAN.

Volgens mij zijn mijn implantaten, net zoals mijn gehele lijf, enorm gaan zweten. En siliconen geleiden waardoor er nu hoogstwaarschijnlijk deeltjes (blijven) vrijkomen in mijn bloed en zich daardoor door mijn gehele lijf verspreiden. Die deeltjes maken mij ziek want dat is pure gif. Siliconendeeltjes zijn GIF. Ik ben verdrietig.

Tegen mij is gezegd dat ik na de bv alles mocht doen behalve zo een trilplaat.

GRAAG wil ik van jullie weten of er echte saunafans zijn die na een bv ook een sauna pakken van wel 95 tot 100 graden cc in een cabine.

En zo niet dan wil ik dit aan jullie vertellen om ellende te voorkomen. Ga niet naar de sauna na een BV met siliconen in een cabine.

Willen dames die al jaren geleden een bv hebben laten doen mij advies geven over een betrouwbare en eerlijke PC want ik laat mijn implantaten verwijderen.

Ik heb liever een gezond en blij leven dan dit leven. Ik ben alleen maar moe, ziek en stik van de pijn.

En geloof me dames ik was echt kerngezond en had een super conditie, ik ben een echte sportfanaat. En nu kan ik amper sporten.

Liefs en hoop op veel reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff zo dat klinkt wel heel vervelend idd, wist niet dat dat kon door de sauna!! :blink:

Zelf ben ik nog niet geweest maar als ik weer eens ga zal ik er zeker op letten in ieder geval.

Begrijpelijk dat je ze wil laten verwijderen als ze je zoveel last bezorgen, hier heb je natuurlijk niet voor getekend!

Maar is het ook echt vast gesteld dat het door je siliconen komt of dat nog niet?

Ik kan in ieder geval dr. Werner Beekman aanraden!! Er is weinig over te lezen op dit forum maar het is echt een hele goede en ook eerlijke PC, op zijn site is alles over hem te lezen hij helpt ook mee aan het ontwikkelen van implantaten bij Allergan enzo dus wie weet is dat ook een extra pluspunt in jouw geval?

Ik hoop dat je snel tot een oplossing komt en van de ellende af bent!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen ben ik dik 3 jaar PO en bezoek regelmatig de sauna : zowel cabine als een turks stoombad .

De infra-rood vermijd ik , is trouwens nooit mijn favoriet geweest . Mss een gek idee maar dan denk ik dat het de siliconen opwarmt en dat geeft me gewoon een beangstigend gevoel .

Ik heb wel het idee - uit eerdere posts - dat je er wat veel mee bezig bent met 'de siliconen' , alsof alles daaraan ligt .

Wil je problemen niet minimaliseren of je aanvallen/belachelijk maken , dat is gewoon mijn gedacht erover ...

Ik weet hoe ik zelf was , de eerste maanden na mijn bv : 24u , 7 op 7 ben jemet die borsten bezig . Kan ook niet anders , het is een grote lichamelijke én mentale verandering en het doet verdomme pijn !

Ik denk dat het bij jou dat mentale is dat blijft steken , je moet dat dringend loslaten !

Natuurlijk , ieder haar gedacht erover en ik zit niet in jouw lichaam of hoofd . Wil hiermee dus belange niet zeggen dat je je aanstelt hoor .

Nog even meegeven dat ook mijn borsten soms 'in brand stonden' af en toe , tijdens de (lange , bijna een jaar!) herstelperiode . Dat is normaal , de spier herstelt langzaam .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sammy ik heb wel vaker gelezen dat vrouwen ziek kunnen worden van de siliconen in hun lichaam. Je kan hier autoimmuunziektes van krijgen. Ik geloof dat het niet vaak voorkomt maar misschien ben jij een van de ongelukkige :( En dat van de sauna zou best kunnen... prothesen zweten toch... wellicht dat het in zoon hele hete omgeving meer gaat zweten en jij daar extra gevoelig voor bent... Ik was ook een saunaliefhebber maar misschien dat ik daar in toekomst ook vanaf zie.

Ik wens je veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Allemaal bedankt voor jullie reactie.

Ik heb pech met mijn borstimplantaten maar ik hoop van harte dat het ook niet bij anderen is.

@ B-cupje:

Inmiddels ben ik ruim 15 maanden po. Ik kan je vertellen dat ik altijd bewust dingen doe maar ik heb me nooit intensief bezig gehouden met eventuele mogelijkheden dat het mis kon gaan tot afgelopen juli en dat was dus ruim een jaar na mijn operatie.

Het is echt niet mijn bedoeling om enthousiasme voor bv fans te verminderen maar het is wel goed om kennis en ervaringen te delen. Helaas pakt het rot voor mij uit maar ik hoop echt dat het voor anderen niets dan positief is.

Ik weet zeker dat het de siliconen zijn waardoor ik mij ziek voel. Ik was namelijk kerngezond en super sportief. Geen enkele probleem had ik. Ik voelde me gezond en goed. Maar sinds juli niet meer.

Of ik wil of niet wil, ik voel mijn borsten gewoon heel de dag met een zeurende pijn. Het is net zo iets als kiespijn en (bijna) iedereen weet hoe dat voelt.................

Ik wou dat ik nog steeds superblij kon zijn met mijn boobs, echt dit is echt niet wat ik wil. En ik weet dat boobs liefhebbers liever positieve verhalen horen dan dit. Maar ik ken mijn lijf! En geestelijk ben ik prima in orde en goed in staat om dit zieke gevoel in mijn lijf te doorgronden.

Dus lieve dames en vooral dames die mijn klachten herkennen graag bericht. Of juist van vroouwen die de implantaten eruit hebben gehaald en een pc kunnen aanbevelen.

<_< Alhoewel ......... Ik denk dat de dames die de boobs eruit hebben gehaald waarschijnlijk niet meer op dit forum aktief zijn.

Alle reactie zijn welkom.

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sammy,

ik vind het heel naar voor je! Sauna is voor mijn BV ook mijn favoriete ontspanning.

Het is al een hele opgaaf dat ik niet kan dansen en zwemmen tot half november, want dat doe ik ook graag, maar ik ben nog niet hersteld.

Uit jou verhaal begrijp ik ik dat je tot juli je goed hebt gevoeld met je borsten en pas ná je maand in de sauna testen je dit 'zieke' gevoel hebt gekregen?

Ik snap dat je ze nu liever niet meer in je hebt.

Het is moedig van je om op dit forum met boobjob-lovers zo'n ervaring te posten.

Ik weet dat iedereen juist liever positieve verhalen leest.

Ben daar zelf ook één van.

Ik denk niet dat het tussen je oren zit.

Vraag me wel af of er een ander forum is met dames die hun verhalen delen na verwijdering protheses.

In iedergeval sterkte met je zoektocht naar een goede pc die jouw je protheses wil/kan verwijderen zonder dat het er niet mooi uit ziet.

Jammer dat er niet meer onderzoek is naar dit soort zaken.

liefs, Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

ergens wel logisch he, op kamertemp zweten de cohesieve protheses amper, op lichaamstemp. wat meer, de een heeft pech dat je kapsel je je er niet tegen kan beschermen, hoe warmer hoe meer vloeibaar, daardoor voelen je protheses in je lijf eigenlijk ook zachter dan in het doosje, ik zie hier wel een logica in..

heel veel sterkte schattie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 years later...

Hoi wanneer ben je voor het eerst in sauna geweest na je bv? 

Op 2-10-2011 om 22:14 zei Sammy:

 

 

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer! Het ging een tijdje redelijk met mij maar nu echt niet meer.

Ik ben er namelijk van overtuigd dat ik mij slecht voel door de siliconenimplantaten. Ik begreep mijn lijf niet meer. Mijn borsten stonden een paar weken in brand en ik werd gek van de pijn.

Zoals ik toen vertelde zei die pc van mij dat mijn protheses te zwaar waren. Belachelijk!!!!!!!!!!!!!!!

Toch heb ik me suf gepiekerd wat het moest zijn waardoor mijn lijf, meer dan een jaar po, zo ging doen.

Ik heb griepklachten; rillingen in mijn lijf, zware spierpijn in mijn rug, onverklaarbare spierpijnen door mijn hele lijf; diarree en een continu misslijk gevoel en het ook nog dat vervelende nare aanwezige gevoel in mijn borsten.

Ik denk en weet wel zeker dat ik door het veelvuldig sauna bezoek dit heb gekregen. Ik heb namelijk eigen sauna cabines en verhuur deze. Mijn nieuwe probeer ik altijd uit en ga dan zeker tot bijna 100 graden c.

Doordat ik personeel heb kom ik er bijna nooit maar afgelopen juli heb ik er een maand gewerkt. ALS IK HET HAD GEWETEN DAN HAD IK HET NOOIT GEDAAN.

Volgens mij zijn mijn implantaten, net zoals mijn gehele lijf, enorm gaan zweten. En siliconen geleiden waardoor er nu hoogstwaarschijnlijk deeltjes (blijven) vrijkomen in mijn bloed en zich daardoor door mijn gehele lijf verspreiden. Die deeltjes maken mij ziek want dat is pure gif. Siliconendeeltjes zijn GIF. Ik ben verdrietig.

Tegen mij is gezegd dat ik na de bv alles mocht doen behalve zo een trilplaat.

 

GRAAG wil ik van jullie weten of er echte saunafans zijn die na een bv ook een sauna pakken van wel 95 tot 100 graden cc in een cabine.

En zo niet dan wil ik dit aan jullie vertellen om ellende te voorkomen. Ga niet naar de sauna na een BV met siliconen in een cabine.

Willen dames die al jaren geleden een bv hebben laten doen mij advies geven over een betrouwbare en eerlijke PC want ik laat mijn implantaten verwijderen.

Ik heb liever een gezond en blij leven dan dit leven. Ik ben alleen maar moe, ziek en stik van de pijn.

En geloof me dames ik was echt kerngezond en had een super conditie, ik ben een echte sportfanaat. En nu kan ik amper sporten.

Liefs en hoop op veel reacties

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.