Jump to content

Moet je me niet iets vragen?

caatje_pj

Recommended Posts

Héhé, nu mag ik het dan eindelijk vertellen.......

Ik doe mee met "moet je me niet wat vragen" op sbs6!

Het goede nieuws is.....

WIJ GAAN TROUWEN

Hoe het precies allemaal gelopen is die dag, mag ik nog niet helemaal verklappen maar als je sbs6 in de gaten houdt kom je er snel genoeg achter...

Het was in ieder geval (tot nu toe) de dag van mijn leven!

Ow ja, en Tooske vond m'n nieuwe boobies erg mooi hihi

• Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Oh dat moeten we zien hey,lolol,ik was nog wel van plan om niet te gaan kijken hahaha,zullen ze hier in huis verbaasd zijn lol!101.gif

Wow ,Tooske vond je boobies mooi? Word tijd dat ze ook es een bv neemt dan hihi.

Lijkt me trouwens een aardig mens.116.gif

Oh en gefeliciteerd natuurlijk 143.gif35.gif

Wanneer het precies op tv komt is nog niet bekend (in ieder geval nog niet deze woensdag) maar zodra ik het weet zal ik het posten.

Tooske is echt een lieve! Ook als de camera´s uit waren was ze heel geìnteresseerd en bleef ze kletsen.

En jongens toch, wat staat een bruidsjurk mooi met tieten erin!

hahaahaa GEFELICITEERD!! wat leuk! wanneer komt de uitzending????

ik wens jullie alvast een heel gelukkig een voorspoedig huwelijk toe met hopelijk in de toekomst een fantastisch gezin!!

het begin is gemaakt!!

liefs, jolly :136:

Ik ben ook wel benieuwd hoe mijn jurk had gestaan met borsten ;) ik ben 23 juli 2010 getrouwd en 13 juli 2011 mijn bv gehad, helaas is mijn jurk inmiddels verkocht, dus ik kan ook niet meer passen. Ik droeg kipfilets die dag!!! Heel erg gefeliciteerd!!!

Ow ja, dat zijn wij! We komen sinds afgelopen weekend bij de reclame van SBS6.

Ik ben die met de 'big boobies" whahaha!!

Nee ik ben met de blonde krullen en mijn vriend op de motor in een wit pak. Ook al mijn kindjes uit mijn klas zijn erbij.

Woensdag wordt het uitgezonden! Allemaal kijken he! Misschien maakt Tooske nog een opmerking over m'n boobies (of ze hebben het er uitgeknipt...)

Ik sta dan een roze, korte jurk te passen en Tooske zegt: Ze hangen er mooi in!

Whahaha heerlijk mens!!

Ben benieuwd wat jullie er van vonden...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.