Ga naar inhoud

Charliewoman : 24 oktober 2011 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds januari heb ik mijn sluimerende wens, wel of geen BV, omgezet in concrete stappen en in augustus de knoop doorgehakt, 24 oktober ga ik vrijwillig in mij laten snijden om van een AA naar een B/kleine C te gaan, 300 cc. Ieeeek! spannend in two ways, eng spannend (zal het goed gaat, pijn!) en leuk spannend (bigger boobs!)

Ben nu op zoek naar een juiste sportbh. Wat is wijsheid...

Fijn zo'n forum, heb al wat operatieverslagen gelezen.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey CharlieWoman!

Wat leuk zeg welkom :136:

Ik weet zeker dat van een aa met 300 cc een mooi resultaat zal worden!!

Heb zelf 325 gehad en had een 75aa

Ik vond de sport bh van de hema heel lekker voor overdag kon ook onder lage topjes en savonds van felina! of triumpf is ook fijn

Succes de komende dagen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou stoer hoor!

Maar als je er 1 keer voor wil gaan, dan duurt het wachten lang he?

Lekker veel rondneusen hier, ik heb hier zelf ook erg veel geleerd!

Erg handig dit forum.

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi wellkom hier! Ikzelf ben ook in de Veldhuiskliniek Hilversum- dr. Stevens (leukkkkkkk) geholpen. Na de operatie krijg (nou ja 50 betaal je daar voor in de rekening) je een speciale kliniek sportbeha die van voren sluit. Volgens mij heb je die in ieder geval de 1e 3 weken echt wel nodig voor steun etc. Misschien kan je daarna een andere sportbeha kopen maar wel zonde van je geld dan voor 3 weekjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ah, dank voor de berichtjes, fijn hoor zo'n forum.

Vandaag was mijn bezoekje aan de kliniek voor het fysiotherapie gedeelte. Kreeg oefeningen te horen die mijn borstspier gaan stretchen. Een soepele spier kan minder pijn opleveren. Ik zeg maar 'kan' erbij. Wie weet gil ik nog de hele boel bij elkaar de eerste dagen.

Toch wel leuk om er weer heen te gaan, beetje 'in the mood' te komen. Vorig bezoek was immers alweer in juni geloof ik. Met de dame heb ik de oefeningen gedaan. Nu nog een manier vinden om die smooth op het werk te doen zonder dat mensen gaan vragen 'wat ben JIJ aan het doen??'.

Bh's zijn aangeschaft, ik heb een hele dure, was beetje geimponeerd door site van Moojen-zaal waar ze zei dat gewone sportbh's overtroffen worden door speciale postoperatieve etc. Tjatja, en als je dan toch al zo'n groot bedrag aan je borsten besteed dan kan die bh er ook wel af. Maar ik heb ook de triumph workout tri action gekocht. Twee lijkt me wel handig, zitten allemaal weer anders. Die van de Hema heb ik ook nog in mijn handen gehad ja, zal ik onthouden mocht ik er nog eentje willen.

Een speciale bh van de kliniek? dat dacht ik in het eerste praatje ook te horen, maar bij navraag (de infomap vertelde mij namelijk anders) moest ik de bh toch zelf aanschaffen.

Van een vriendin heb ik lekkere (velours)sportvesten te leen gekregen, voor de eerste tijd, en een andere vriendin dook nog paars knoopjurkje voor me op, voor als ik nog geen kleding over mijn hoofd kan doen. Lief. Ze vinden me allemaal loeidapper. Ik vind mezelf ook wel behoorlijk dapper.

Zijn er nog dingen die ik moet aanschaffen of handig zijn? las ergens iets van een compress? rietjes! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey dat is leuk om te lezen! Ik ga nl ook van een 80aa... naar een....??? Ik ben vandaga op consult geweest en krijg as maandag al de operatie!

Mij werd 320-330 Naterlle medium high achter/onder de borstspier geadviseerd... ben erg benieuwd als ik maandag wakker wordt wat er nu daadwerkelijk in is geagaan... maar nog belangrijker... wat het resultaat zal zijn als ik wakker wordt!

Liefs B(.)(.)B

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Well, boobs zitten erin. Operatie viel me mee, pas in auto terug begon t ongemak. Werd duizelig, viel flauw en moest overgeven. Thuis naar bed en later weer flauwvallen en overgeven. Heb 2x kliniek laten bellen door mn man voor tips en geruststelling. Cola hielp wel beetje. En stilliggen. Teveel fysieke beweging maakte me beroerd. Pijn was goed te doen met alle medicatie. Ochtend erna ging t al stuk beter en ik merk dat het gewoon steeds beter gaat. Nog wat duizelig als ik te lang op ben, in bed gaat t prima en ik kan al veel meer met mn armen. Boobs zien er qua formaat goed uit, lijkt wel bij me te passen, mr zijn nog erg gezwollen en zitten hoog. Ik voel nu ook borst/zwelling helemaal aan de zijkant, is dat ook normaal? Daardoor lijkt het alsof bh scheef zit omdat ik t links niet voel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 295cc anatomisch dual plane. Geen drains nee. Sportbh aan. Ik deed vandaag de triumph aan omdat mn andere gewassen moest worden, mr die triumph zit stuk losser dus voelde me stuk meer unsupported. Zodra mn bh droog was gelijk die weer aan gedaan. Weet eigenlijk niet hoe strak t moet zitten. Vanochtend voelde ik me weer beterder. Langer op, mr vast ook teveel gedaan want ben nu weer hangeriger en voel het iets meer trekken. Het zijn nog erg niet "mijn" boobs. Vind ze beetje eng hahaha. In shirtje staat het wel leuk, minder peervormig ben ik, whoopie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herstel gaat duidelijk in stijgende lijn omhoog, alleen een stekende pijn links maakt me dat ik me een aangeschoten vogeltje voel. Bij minste beweging schiet er een steek die me doet inkrimpen. Blegh. Gelukkig rechts geen last anders kon ik helemaal niet uit de voeten. Straks naar kliniek voor wondcontrole, kijken of die nog tips hebben. Maar los van die steken gaat het goed, meer energie weer en ik kijk blij op mn voorgeveltje neer, in bh en hemdje ziet het er goed uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij kliniek was alles goed, zag er mooi uit vonden ze, ik mag iets meer gaan bewegen, schijnt ook goed te zijn tegen de zwellingen. De boel is allemaal nog flink op spanning.

De steken bleven doorgaan, blegh, vandaag heb ik idee dat ze pietsie minder zijn. Durf nog niet voluit te juichen erom, even aanzien. Maar zou fijn zijn, want rechts gaat zo lekker, dat wil ik links ook ;-)

Er kwamen vriendinnen op bezoek (ze mochten zelf de koffie pakken, die staat onwijs hoog namelijk) en die vonden het allemaal keurig eruit zien, heel natuurlijk al zo in kleding. Mooi zo. Dat wil ik horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de pleisters eraf en de knoopjes van de hechtingen eruit. Whoopie! Ging prima, en de wond is helemaal dicht en ziet er mooi 'rustig' uit. Nu masseren maar... ieeeek. Ze deed het voor maar ook al weet ik wel dat de boel dicht is, zonder pleister en hechting voelde ik me opeens heel kwetsbaar en had ik het gevoel dat de boel zo weer kon openbarsten hihi... Na paar uurtjes was ik die angst wel kwijt. Nieuwe rek en strekoefeningen gekregen en tot ziens over een half jaar.

Morgen weer werken, ben benieuwd! Vanmiddag lag ik toch nog opeens beroerd op mijn bed. Maar spanningen houd ik meestal vast en uit ze vervolgens lichamelijk dus misschien was het onbewust toch wat spanning rondom kliniekbezoek. I don't know, hobbel nu weer vrolijk rond in ieder geval. Boobs zijn nog steeds vrij gespannen, de linker 'glimt' ook nog, huid strak en tussen mijn boobs zit ook nog vocht, maar hoort er allemaal zeggen ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.