Ga naar inhoud

Kliniek in Nederland, welke?


Misteaque

Aanbevolen berichten

Hoi dames!

Ik heb al veel vragen gesteld en antwoorden gelezen op dit forum en kwam er eigenlijk op uit om naar BeClinic te gaan (en naar dr. Plovier).

Omdat ik er nu echt over denk om een BV te laten doen, heb ik het er met mijn ouders over gehad.

Mijn huisarts weet dat ik er al 9 jaar heel moeilijk mee heb maar dat ik tot op heden nog geen bv heb gedaan omdat ik een operatie niet aan durf.

Hij zegt dat er een kans is dat het vergoed wordt (en dat zegt mijn verzekeraar ook) dus ik dacht, dan ga ik liever naar een kliniek

in Nederland. Want dan hoef ik na de operatie niet lang meer in de auto te zitten en als er iets mis is hoef ik niet helemaal naar Belgie toe.

Nou is mijn vraag, welke klinieken in Nederland springen er boven uit? Welke kliniek zou je mij aanraden en waarom?

Alvast bedankt!

Liefs Misty

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid en welkom op het forum

ik ben zelf ook bij be-clinic geweest bij dr plovier en zeeer tevreden.

maar begrijpelijk dat je in nederland geholpen wilt worden hoor heeft ook veel voordelen.

de kans dat je het vergoed krijgt tegenwoordig is erg klein hoor, maar hoop voor jou dat het wel lukt.

wat klinieken betreft in nederland ( mijn mening)

velthuis en bergman kliniek niet doen zijn erg duur en willen vaak ook niet teveel cc's geven en je hoort er nu veel over geheimhouding na mislukte operaties

verder geen kliniek waar hoeyenberg of hoe heet ie ook weer werkt ABSOLUUT slechte arts.

ik hoor veel goeds over bruno en nio (beide slaz dacht ik?? de dames corrigeren me zo wel als het niet klopt) beide nederland dus.

verder ben k niet echt bekend bij de nederlandse klinieken.

accz raad ik je dan ook af want consult is in nl maar de operatie zelf in duitsland dacht ik??

succes !!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid en welkom op het forum

ik ben zelf ook bij be-clinic geweest bij dr plovier en zeeer tevreden.

maar begrijpelijk dat je in nederland geholpen wilt worden hoor heeft ook veel voordelen.

de kans dat je het vergoed krijgt tegenwoordig is erg klein hoor, maar hoop voor jou dat het wel lukt.

wat klinieken betreft in nederland ( mijn mening)

velthuis en bergman kliniek niet doen zijn erg duur en willen vaak ook niet teveel cc's geven en je hoort er nu veel over geheimhouding na mislukte operaties

verder geen kliniek waar hoeyenberg of hoe heet ie ook weer werkt ABSOLUUT slechte arts.

ik hoor veel goeds over bruno en nio (beide slaz dacht ik?? de dames corrigeren me zo wel als het niet klopt) beide nederland dus.

verder ben k niet echt bekend bij de nederlandse klinieken.

accz raad ik je dan ook af want consult is in nl maar de operatie zelf in duitsland dacht ik??

succes !!

xx

He Rox,

Bedankt voor je antwoord! Ja daar heb ik wel wat aan, ik zat zelf namelijk wel te zoeken in de velthuis of bergman hoek.

Maar als het niet heel goed aangeschreven staat wil ik het natuurlijk absoluut niet.

Ik wil natuurlijk allemaal succes stories horen haha! Daarom klinkt dr. Plovier bij BeClinic wel heel goed!

Iedereen is daar zo tevreden over en de site komt mij ook wel goed betrouwbaar over..

Toch een lastige keuze.. Ik had mij wel al echt ingesteld op die kliniek..

Misschien dat ik dat toch ga proberen, maar mochten er nog goede klinieken in NL voorbij komen, hoor ik dat natuurlijk graag!

Kan ik altijd nog even op die namen zoeken en mijn keuze maken!

Bedankt! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

bergman en velthuis staan wel goed aangescgreven hoor, maar ben er zelf dus niet zo'n fan van na het horen van verhalen hier.

ik weet zeker dat je daar prima geholpen word hoor, maar ja plovier is dus wel mooi de helft goedkoper!! en dat maakt toch ook uit als je het zelf moet betalen dan ;)

er zullen nog wel meer meiden reageren over goede klinieken in nl hoor.

ik woon zelf ook in nl en ben bij dr plovier geweest en de terugreis ben je toch beetje duf van narcose en alles dus krijg je toch weinig van mee, als je wel naar die kliniek zou wille kun je natuurlijk ook denken aan een hotel???

succes met je speurtocht!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zei zelf ook al, mijn man en ik kunnen daarna lekker een hotelletje in gaan en de dag daarna naar huis.

Dat zou natuurlijk ook het probleem niet zo zijn hoor, maar mocht er iets mis gaan dan kan ik niet zomaar terug...!:)

Ik las bijv. ergens dat iemand allergisch was voor de tape/verband en kreeg een sport BH. Maar als je dan een paar uur moet rijden met complicaties..

Ja dat is natuurlijk niet heel fijn! Maar nog steeds zegt mijn gevoel dat dr. Plovier het beste is!!

We zullen zien haha.. Moeilijke keuze en ben HEEEL bang!:) Maar komt goed.. alles voor mooie boobies!;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij dr plovier krijg je sowieso een sportbh aan en dus niet ingetaped :)

maar het is gewoon een hele persoonlijke keuze! en die kan alleen jij maken.

je kunt ook gewoon bij een aantal op consult gaan in nl (of be) en kijken waar je je het meeste op je gemak voelt! dat s toch wel het belangrijkste want mooie boobs maken kunnen ze allemaal wel hoor ;)

mijn idee was ook bij erge complicaties ga je richting ziekenhuis en niet naar de kliniek dus daarom vond ik be prima en ik wilde per ce dr plovier :D

nederland heeft juridisch gezien wel voordelen mocht er iets mis gaan/ niet naar wens zijn.

dus zoek zoveel mogelijk info en maak dan je keuze :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij dr plovier krijg je sowieso een sportbh aan en dus niet ingetaped :)

maar het is gewoon een hele persoonlijke keuze! en die kan alleen jij maken.

je kunt ook gewoon bij een aantal op consult gaan in nl (of be) en kijken waar je je het meeste op je gemak voelt! dat s toch wel het belangrijkste want mooie boobs maken kunnen ze allemaal wel hoor ;)

mijn idee was ook bij erge complicaties ga je richting ziekenhuis en niet naar de kliniek dus daarom vond ik be prima en ik wilde per ce dr plovier :D

nederland heeft juridisch gezien wel voordelen mocht er iets mis gaan/ niet naar wens zijn.

dus zoek zoveel mogelijk info en maak dan je keuze :)

Ja, je zou inderdaad naar het ziekenhuis kunnen maar denken zij niet, ga maar mooi naar de kliniek waar het mis gegaan is? Ik heb geen idee hoor haha maar het lijkt me logisch om naar de kliniek terug te gaan.

Maar goed, laten we er niet vanuit gaan dat er complicaties zullen optreden haha!

Wat is het verschil, juridisch gezien, tussen België en Nederland dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ben geen advocaat maar hoorde laatst het een en ander, dat je in belgie tot 1 jaar verzekerd bent op hulp bij complicaties en in nl in principe oneindig omdat je nederlands burger bent en je daar gewoon medische rechten in hebt.

verder weet ik niet of er juridisch nog wat verschillen zijn ivm complicaties en dergelijke, zou je even per kliniek moeten bekijken!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ik ben zelf 28/9 door dr. van Tits in de Velthuiskliniek te Eindhoven geholpen. En ik heb echt alleen maar lof voor de manier waarop ze werken en het personeel. Ik ben zo goed behandeld geworden. Eerder ben ik in de Wellnesskliniek geweest in Genk maar dat liep niet zo goed af. Ik vind het fijn dat de velthuiskliniek een gehele narcose gebruikt,waar ik overigens totaal niet misselijk van ben geweest. Ze werken ook met een echte anesthesist. Ik wilde niet teveel cc's heb nu 300cc gekregen. Zou van A naar een C gaan.

Ik raad hen echt iedereen aan.Ik ben pas een paar dagen po maar zou het zo weer doen!!

In ieder geval veel succes met je keuze.

xx

oh ja je kunt mijn op-verslag lezen op mijn topic... :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht Plovier niet beschikbaar zijn, dan was ik zeker naar Bruno de Meyere van Artemedis gegaan.

Dr Nio van het SLAZ is ook zeker een arts die er bovenuit springt hoor. Er zijn ook echt wel nederlandse uitschieters die erg positief naar boven komen.

Van Onselen (waar Blauwoog) is geweest viel voor mij persoonlijk metéén af omdat ik las dat er 2 vrouwen bij hem zijn overleden.Nu zou dat niet zijn schuld zijn geweest, maar ik wilde niet per ongeluk nummer 3 zijn die haar ogen niet meer open deed na de operatie ;)

Komt vast goed :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja ieder heeft natuurlijk haar eigen voorkeur, ik had slappe lege hangborstjes en heb nu prachtige borsten!! ik ben zeer goed behandeld, zeer vriendelijk, lief en gastvrij, zowel op de consulten als op de operatiedag en daarna.

als ik jou was zou ik op lekker veel consulten gaan, dan kan je goed vergelijken!! ik heb zelf vier verschillende pc's gesproken over mijn bv, en ik heb gekozen voor de man met de meeste ervaring en de kliniek waar ik een geweldig gevoel bij had, nog nooit een seconde spijt gehad, ik wou dat ik het eerder had gedaan, alles is zo ongeloofelijk meegevallen, dat had ik niet verwacht!!

Ik moet er wel eerlijk bijzeggen dat dr de boer in eerste instantie niet supervriendelijk leek, later kwam ik er achter dat hij dat zeker wel was, ik heb gekozen voor de vakman die bovendien nu nog steeds heel veel plezier in zijn werk heeft!! (hij doet het al 25 jaar of was het nou 28?)

dus ik zou zeggen ga op consult bij MEDICONSULT in HAARLEM bij dokter DE BOER , het eerste consult is trouwens meestal bij Dr Lutlage de directeur daar, ook zeer capabele man!

heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee waar je precies in NL woont? Maar ik raad je aan ook eens bij de kliniek EMC Bosch en Duin ( bij De Bilt) te gaan kijken. Ik laat daar over een maand een BVK doen.

Ik ben zelf ook bij Bergman geweest, maar daar ben ik dus absoluut geen fan van....liever gezegd, ik ga daar nooit meer heen als er in de toekomst nog eens iets zou moeten gebeuren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon zelf in noordholland vlakbij Amsterdam dat was voor mij een reden om een kliniek in de buurt te zoeken.

Ik wilde niet ver rijden,en ik wilde ook niet als er complicatie of controles zijn weer dat hele pokke end naar belgie moeten rijden.

Ik zelf ben bij de boerhaave Amsterdam geweest.Ik heb 3000 euro betaald all in.

Ik ben door dr.Roddie geholpen maar dr.van der Weij zit daar ook.

Ik ben blij dat ik het heb gedaan daar want ik kreeg wel tape had na 3 dagen een allergische reactie daarom en kon meteen terug komen voor een bh,ik maakte me zorgen over mijn hechtingen en kon ook meteen weer komen,mijn bh was te klein ,kon meteen weer een nieuwe ophalen.Voor de controles waren ook zo gepiept!Dat waren mijn redenen om het hier te laten doen.(hoefde maar een kwartiertje te rijden)

Ben heel tevreden over de kliniek,goede zorg,netjes.

Je moet dus voor jezelf af wegen waar jij je het lekkerst bij voelt,heb je zin om veel te rijden ook daarna??

en niet vergeten de benzine die je moet betalen heen en weer etc,etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

DR. de Blécourt!!! AANRADER!!! Ik ben zelf 26 September door hem geholpen, En super tevreden over het resultaat! Hij werkt zowel in de bergman kliniek en in het Vlietlandziekenhuis in Schiedam. Ik ben door hem in het zekenhuis geopereerd. Hij is een bekwaam plastisch chirurg die bekend staat om de borsten zo natuurlijk mogelijk te vergroten. Sommige zien dat hier als een arts die niet van zoveel cc's houdt. Maar als je zelf niet de wens hebt om voor GROTE boobs te gaan, maar natuurlijk (en trouwens die van mij zijn alsnog best flink uitgevallen al zeg ik het zelf! hahah ik heb met 325cc tot nu toe een 80E/F gehaald kijk maar in mn album) dan zou ik zeker voor Dr. de Blécourt gaan!

Liefs en succes met je keuze!

ps: in het Vlietlandziekenhuis was het iets goedkoper als in de Bergmankliniek. Geen idee waarom aangezien het door dezelfde arts uitgevoerd wordt :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik beveel Nio natuurlijk aan :D Ook wat betreft met verzekeringswerk, want daar doet die man echt moeite voor. Weet ik uit ervaring. Hij heeft ook alles met de verzekering geregeld met mijn navel.

Hij is er echt voor zijn patiënten en denkt echt met ze mee :D

Overigens staat Dr. van Selms ook hoog aangeschreven in het SLAZ ;)

Succes meid :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, bedankt voor alle antwoorden!!

Ik heb de namen van de klinieken en doktoren opgeslagen en ik ga kijken waar ik allemaal op consult wil gaan!

Het is inderdaad fijner om het in de buurt te doen zoals ik al zei, want ik kan niet elke keer zo ver rijden nee..

Ik woon in Deventer, dus ik zou kunnen kijken of daar iets in de buurt is, maar een uurtje rijden kan ook wel hoor. Dat is al een groot verschil met België.

Heeft er iemand trouwens ervaring met een bv in ziekenhuizen? Want iedereen gaat - lijkt wel - voor een privekliniek, maar het kan ook in het ziekenhuis, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben dan nu 2x in het Sint Lucas Andreas Ziekenhuis geweest en is mij erg goed bevallen. Voor mijn 1,5 uur rijden, maar had er ook zo 3 uur voor willen rijden....

Dat iemand kiest voor een ziekenhuis of kliniek is meer afhankelijk van welke chirurg iemand kiest en waar die dan werkt. Ik heb gekozen voor het ziekenhuis omdat in de kliniek van mijn chirurg een bv ruim 800 euro duurder is als in het ziekenhuis waar hij werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.