Ga naar inhoud

uitslag onder borsten


boke

Aanbevolen berichten

wist niet goed waar deze topic te plaatsen dus heb ik het maar hier geplaatst.

vandaag wou ik nog even mijn littekens bekijken en ik schrok wel. ben 3 maand po en van littekens geen klagen maar heb rare uitslag onder mijn borsten. echt last heb ik niet of nog niet maar het ziet er wel erg uit.

foto's heb ik in mijn album geplaatst en ik hoop dat mss iemand van jullie weet wat dit is...

bedankt meiden

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey boke,

heb net ff je fototje bekeken en vind het eruitzien als "zweetuitlag" zo noem ik dat altijd.,

het is naturlijk al een tijd warm weer en je borsten zijn nu groter, dus de kans dat je huid daar een beetje gezweet of geschuurd heeft is best mogelijk.

ziet er niet zorgelijk uit, maar wij zijn geen artsen dus bij twijfel altijd even langs de huisarts gaan :)

succes

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@rox bedankt hehe als je nooit borsten hebt gehad is dit wel nieuw natuurlijk :rolleyes:

@vlinder ga mss wat vaker zonder bh overdag lopen maar 's nachts slaap ik ook al zonder dus dan kan het ook verluchten.

voorlopig jeukt het niets ofzo maar ga wel zalfje halen. woensdag moet ik op controle bij demeyere dus die zal ook wel schrikken :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja wat vlinder zegt misschien andere bh dat werkt ook wel

en is het :"droge" uitslag moet je een vochtinbrengende zalf hebben en als het natte uitslag is moet je niet smeren maar droog houden :)

mooi dat je woensdag controle hebt kunnen ze meteen even kijken :) en schrikken doen ze niet gauw hoor!

succes meid!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.