Ga naar inhoud

heel onzeker over de maat


Aanbevolen berichten

Ik vind ze ook meer op een c lijken. Wel zijn ze mooi van vorm en ik vind ze goed bij je lichaam passen. Iets groter ja dat had gekunt. Mooi zijn je boobs in ieder geval wel.

Liefs,

Cinta x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vinden jullie dit een B cup lijken? jeetje... ik vind dit écht wel 75D lijken! Natuurlijke 75D borsten zijn ook niet groter dan dit hoor!

Verder vind ik dat je mooi in verhouding bent en ik zou er lekker van genieten! Je hebt een mooi figuur, mooie borsten, ze lijken mooi natuurlijk en passen goed bij de rest van je lichaam vind ik.

Mijn natuurlijke 70F/G lijkt ook niet zo groot als wij het ons voorstellen bij die maat. Ik denk niet dat jou borsten niet de maat lijken die ze zijn, maar dat jij (en veel anderen) zich gewoon iets anders voorstellen onder die maat.

hoi bxi

dat natuurlijke D borsten niet groter zijn dan de mijne kan ik maar moeilijk geloven

dat ik misschien een andere voorstelling heb qua maat zou kunnen

dat jou natuurlijke F/G niet zo groot lijken als de meeste voorstellen denk dat dat er een beetje aan licht hoe ze zijn

als ik nou bijv mijn moeder neem die heeft een B cup maar als ik haar borsten bloot zie lijkt het niet meer als een klein A tje omdat ze slap zijn en hangen dus lijken ze veel kleiner

maar mijn schoon zus heeft een volle B/c als ik haar borsten in bikini zie zijn ze toch echt een volle B 'haar borsten zijn nog vrij stevig en niet zon hang dus lijken haar borsten veel groter

terwijl ze de zelfde maat hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames

bedankt voor jullie reactie

heb van alles al gelezen van een grote volle B tot een D

maar de meeste zeggen toch wel een grote/volle C

ik snap het niet heb ik dan zon andere kijk op borsten of echt een zon andere voorstelling van een grote C/d

toch vind ik het vooral met kleding het een grote B/C lijken

mijn schoonzus heeft een natuurlijke B/ kleineC en vind haar borsten soms nog groter ogen als die van mij

zal het dan toch de projectie zijn die ik mis???

waardoor ze kleiner ogen?

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ze erg mooi en natuurlijk bij je staan!! En zeker geen B maar een volle C volgens mij.

En dit is precies zoals ik ze wil! Ik heb ook om een grote C gevraagd en daar lijken ze precies op haha!

Denk er goed over na want volgens mij wil je altijd wel groter of meer als je ze eenmaal hebt.

Ik zou er trots op zijn!! :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik snap je kijk op je borsten wel,lijken in mijn ogen idd ook op een c-cup,maar kan me voorstellen dat jij daar iets anders mee in gedachten had.

Sluit me aan bij de anderen wanneer ik zeg dat ze heus heel mooi zijn en ook nogeens natuurlijk ogen ( ook belangrijk toch?),maar snap wel dat je teleurgesteld bent.

Al vind ik het compliment van Rianne 1977 heel mooi wanneer zij zegt er trots op te zullen zijn als het hare waren.

Het blijft een lastig punt.Natuurlijke maten versus silliconenmaten.Daar was ik bij mijn 1e bv ook echt nogniet van op de hoogte ( pff 15 jaar gelee alweer,en nog lang niet zoveel info op t net toen helaas)

Na mijn 1e wissel had ik 420cc,heb ik het toch 11 jaar mee volgehouden,en mijn 420 was nog behoorlijk wat kleiner als wat jij nu hebt,maargoed toen was ik 18 en dacht dat het niet meer kon en me er toen bij neergelgd voor the time being.en das in deze tijden wel anders :141:

Succes,ben benieuwd wat voor een wending je gesprek met de pc gaat krijgen,wanneer heb je dat gesprek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik snap je kijk op je borsten wel,lijken in mijn ogen idd ook op een c-cup,maar kan me voorstellen dat jij daar iets anders mee in gedachten had.

Sluit me aan bij de anderen wanneer ik zeg dat ze heus heel mooi zijn en ook nogeens natuurlijk ogen ( ook belangrijk toch?),maar snap wel dat je teleurgesteld bent.

Al vind ik het compliment van Rianne 1977 heel mooi wanneer zij zegt er trots op te zullen zijn als het hare waren.

Het blijft een lastig punt.Natuurlijke maten versus silliconenmaten.Daar was ik bij mijn 1e bv ook echt nogniet van op de hoogte ( pff 15 jaar gelee alweer,en nog lang niet zoveel info op t net toen helaas)

Na mijn 1e wissel had ik 420cc,heb ik het toch 11 jaar mee volgehouden,en mijn 420 was nog behoorlijk wat kleiner als wat jij nu hebt,maargoed toen was ik 18 en dacht dat het niet meer kon en me er toen bij neergelgd voor the time being.en das in deze tijden wel anders :141:

Succes,ben benieuwd wat voor een wending je gesprek met de pc gaat krijgen,wanneer heb je dat gesprek?

hoi

mijn gesprek moet ik nog plannen maar zal ergens in november zijn

ben dan ben dan ongeveer 7 mnd po

ben al eerder terug geweest met 3 mnd po heb toen al aangegeven dat het niet is geworden wat ik voor ogen had

het feit dat natuurlijke grote C groter oogt dan een siliconen C wist ik ook nog niet

in ieder geval had nog niet zo veel gelezen op het forum als ik het toen had geweten had ik zeker een E gevragen

dan had ik nu de natuurlijk ogende c die ik voor ogen had

maar helaas

moet zeggen vind ze zelf ook heel mooi van vorm en ook natuurlijk ogen

daar ben ik super trots op maar het in je hooft accepteren dat dit het is vind ik erg moeilijk

bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg ook een volle C

Ik vind ze zeker erg mooi maar zou ook een slagje groter hebben genomen....maar als ik naar mezelf kijk naakt zou ik ook niet zeggen dat ik een F cup aan kan.Eerder een D

Ik denk dat het ook deels in ons hoofd zit,we verkijken ons snel op de maat!

Een natuurlijke F denk ik aan huge en zware borsten maar bij mij is dat niet zo.

Nou ,was ik ook een leek in borsten maten hoor want ik hield me er niet zo mee bezig,schaamde me al dood met mijn kleine B.

Het blijft een moeilijke kwestie!Als je na een tijd nog niet tevreden bent en je hebt de middelen zou ik zeker voor een wissel gaan.Je hebt er een hoop geld voor betaald,en niet om ontevreden rond te lopen want dat was je voor de bv ook.Je bent er dan qua gevoel weinig mee opgeschoten!

Succes met je consult ik hoop dat hij wat voor je kan betekenen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.