Ga naar inhoud

heel onzeker over de maat


Aanbevolen berichten

]hoi dames

daar ben ik weer sorry dat ik weer op jullie meningen vraag

maar ik ben en blijf namelijk best onzeker over de verhoudingen en de grote van mijn borsten

over de vorm ben ik verder heel erg tevreden

maar wil graag jullie meningen welke cup dit is , nou ja in ieder geval

welke cup zou dit zijn als dit een natuurlijke borst zou zijn

en of ze in verhouding zijn met de rest van mn lichaam?

daar twijfel ik namelijk ook aan

ik weet dat je zowieso een groter cup nodig hebt met protheses ik draag nu 80C/ 75 D

dit wat ook mijn wens ,een groteC/D maar dan wel de natuurlijke look ervan maar heb zelf niet het iedee dat mijn borsten op een natuurlijke

grote C/D lijken(vooral niet in kleding)

vraag me ook af of ze met de rest van mn lichaam in verhouding zijn of toch aan de kleine kant?

wat vinden jullie? ik zou graag jullie eerlijke meningen willen

of ik nu gek ben of dat het idd niet op de natuurlijke grote C/D lijkt

vind jullie meningen namelijk best belangrijk omdat ik 0,0 verstand heb van maten en ik nog terug ga naar mn arts

en daar ook niet voor gek wil staan

dus lieve dames brand maar los zou ik zeggen

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ridydj,

Ik vind het persoonlijk op een C cup lijken en ik vind het je absoluut niet misstaan! Het past goed bij je lijf en het ziet er natuurlijk uit. Ik hou zelf niet van dei mega meloenen. Maar dit vind ik precies goed! Ben je er zelf niet tevreden mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ridydj,

Ik vind het persoonlijk op een C cup lijken en ik vind het je absoluut niet misstaan! Het past goed bij je lijf en het ziet er natuurlijk uit. Ik hou zelf niet van dei mega meloenen. Maar dit vind ik precies goed! Ben je er zelf niet tevreden mee?

hoi shaartje

bedankt voor je antwoord

nou ja niet tevreden vind ik een heel groot woord

ben blij dat ik nu borsen heb maar het is meer zo dat het niet is geworden wat ik had verwacht

dus jij vind het een C cup dus niet de grote C/D die ik zo graag wilde hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal heel eerlijk tegen je zijn: ik vind het zelf op een B cup lijken of een kleine C !! verder staat het je heel goed en ziet het er mooi uit!!

ik kan mij wel voorstellen dat het je bezighoud want je wou graag een volle C of kleine D, toch???

Ik ben benieuwd wat de rest van de dames ervan vinden en ik zou zeker e.e.a. met jouw pc bespreken hoor!!

Liefs en succes ermee !! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ze op een C lijken,

ze passen bij je lichaam maar hadden wel iets groter gekunt! :blush:

ze zijn mooi hoor! :136:

hoi linxaap

idd iets groter had beter gepast dacht ik dus ook

ben dus niet gek hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ridy,

ik vind het een volle C om te zien en groter had idd gekunt, maar denk er even goed overna want grote(re) borsten missstaan niet snel en zelfs de meiden met e/f cup (waaronder ik) vinden het vaak te klein ogen en dat iets meer beter bij mn lijf had gepast.

dus denk goed na voor je aan een wissel begint want je zal niet de eerste zijn die na 2 wissels nog steeds lichte onvrede zal voelen.

mijn tip! kijk naar je voor foto's en je zult zien dat je nu prachtige boobs hebt

en je vorm is trouwens wel prachtig hoor! en vind het toch mooi bij je lijf staan!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ridy,

ik vind het een volle C om te zien en groter had idd gekunt, maar denk er even goed overna want grote(re) borsten missstaan niet snel en zelfs de meiden met e/f cup (waaronder ik) vinden het vaak te klein ogen en dat iets meer beter bij mn lijf had gepast.

dus denk goed na voor je aan een wissel begint want je zal niet de eerste zijn die na 2 wissels nog steeds lichte onvrede zal voelen.

mijn tip! kijk naar je voor foto's en je zult zien dat je nu prachtige boobs hebt

en je vorm is trouwens wel prachtig hoor! en vind het toch mooi bij je lijf staan!

xxx

hoi rox

begrijp ook heel goed wat je bedoeld hoor met het ontevre

lees het ook vaak hier en zeker als ik mijn voor fotos zie ben ik er zeker op vooruit gegaan

maar denk als ik een E/F cup had gehad van bh , mijn borsten wel als een grote natuurlijke C/D geoogt hadden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal heel eerlijk tegen je zijn: ik vind het zelf op een B cup lijken of een kleine C !! verder staat het je heel goed en ziet het er mooi uit!!

ik kan mij wel voorstellen dat het je bezighoud want je wou graag een volle C of kleine D, toch???

Ik ben benieuwd wat de rest van de dames ervan vinden en ik zou zeker e.e.a. met jouw pc bespreken hoor!!

Liefs en succes ermee !! :119:

hoi jolly

denk dat jij een van de weinigen bent die zegt dat het een B/C cup lijkt

maar dat denk ik dus ook ik draag wel van bh een c/d maar ze ogen mij ook meer een grote B kleine C en idd ik wilde een grote C kleine D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik sluit me wel aan bij de mening van Vlinder, ik denk ook eerder aan dikke B of kleine C als ik je zo zie maar staat je erg mooi....maar zoals je zelf zegt dat je grote C/D wilde dan is dit niet helemaal geworden wat je wilde vermoed ik?

Had voor het gezicht idd naar mijn mening wel groter mogen zijn....maar wat ik al zei, het is toch wel heel mooi geworden hoor!

En als jij je er maar goed bij voelt...een maat is ook maar een cijfertje he, het gaat om het gevoel ^_^

Succes bij de pc

liefs, Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterker nog..ik vroeg zelf ook een D cup,en kijk maar hoe de mijne nu zijn,(wil niet opscheppen hoor,begrijp me niet verkeerd)

toch wel ietsje groter,dus is niet goed naar je geluisterd vrees ik.. :145:

hoi vlinder

idd hele mooie borsten met 500cc toch?

ik zelf heb 435cc high profile gekregen

ik vroeg een minimaal grote C kleine D niet specifiek een D maarja

ik ben bij "de dr plovier" geweest en had dus ook wel verwacht dat het groter zou uitvallen

nou ja bij mij niet dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik vind het op een C lijken, maar als ik mijn bortsen bekijk (75E) vind ik het ook absoluut geen D of E lijken, waar ik wel om gevraagd had.

het is gewoon zo dat het bij de ene groter uitvalt dan bij de ander qua cc's en het ligt erook aan of je wat hang hebt of heel compact..

ik vind het je in ieder geval mooi staan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat gevoel herken ik wel ridy!! bij "de dokter plovier'" dan valt het resultaat tegen ik had ook verwacht met 650 naar buiten te komen. ik zie bij jou ook niet dat het 400+ is eerlijk gezegd!

meid als het je echt zo dwars zit zou ik gewoon contact opnemen met de kliniek!

ondanks dat het je echt mooi staat !

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx Ridydj,:116:

Wooh toch nog 435Cc gekregen?

ja dan heeft t verkeerd uitgepakt bij jou,had Plovier dat ook niet verwacht denk ik,omdat idd de meesten met vrij groot terug komen,lol. :1bouncingboobs:

Zonde he,nu heb je ze al,en moet je een wissel nemen als je ze groter zou willen.. :122:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vinden jullie dit een B cup lijken? jeetje... ik vind dit écht wel 75D lijken! Natuurlijke 75D borsten zijn ook niet groter dan dit hoor!

Verder vind ik dat je mooi in verhouding bent en ik zou er lekker van genieten! Je hebt een mooi figuur, mooie borsten, ze lijken mooi natuurlijk en passen goed bij de rest van je lichaam vind ik.

Mijn natuurlijke 70F/G lijkt ook niet zo groot als wij het ons voorstellen bij die maat. Ik denk niet dat jou borsten niet de maat lijken die ze zijn, maar dat jij (en veel anderen) zich gewoon iets anders voorstellen onder die maat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vinden jullie dit een B cup lijken? jeetje... ik vind dit écht wel 75D lijken! Natuurlijke 75D borsten zijn ook niet groter dan dit hoor!

Verder vind ik dat je mooi in verhouding bent en ik zou er lekker van genieten! Je hebt een mooi figuur, mooie borsten, ze lijken mooi natuurlijk en passen goed bij de rest van je lichaam vind ik.

Mijn natuurlijke 70F/G lijkt ook niet zo groot als wij het ons voorstellen bij die maat. Ik denk niet dat jou borsten niet de maat lijken die ze zijn, maar dat jij (en veel anderen) zich gewoon iets anders voorstellen onder die maat.

Ik ben het helemaal met je eens.

Vrouwen die een natuurlijke B-cup hebben, mochten willen dat ze die grootte hadden.

Ik heb het idee dat een hoop dames hier door al die foto's, maten, cc's etc. een beetje een andere kijk hebben gekregen.

Ze zijn mooi en ik zou zeggen een volle 75C.

Heb zelf een lege 75C, vandaar dat ik voor een BV ga. Maar heb altijd een natuurlijke 75D gehad. Dus kan er enigszins wel over mee praten.

Ik zou zeggen, alleen als je helemaal zeker weet dat je groter wilt en voor een prothesewissel wilt gaan moet je het doen.

Maar zolang je twijfelt...niet doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

een mooie c cup. Perfect passend bij je lichaam, en heel natuurlijk.

Ik denk dat bijna heel Nederland te kleine beha's draagt, dus dat we vaak verkeerde voorstelling hebben bij cup D. Ik denk dan ook aan echte meloenen.

Ter vergelijking. Ik heb een bv gehad, en vraag aan anderen wat ze schatten voor maat (met kleren aan). Met zegt een mooie B, soms een C'tje, en zal ik vertellen dat ik 70E draag. Ik viel bijna van mijn stoel toen ik op deze maat uitkwam, en met mij alle bekenden van mij haha.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maten zeggen echt weinig, heb ik gemerkt. Eerst leek het dat ik bij Hunkermoller een 70 G heb nu heb ik bij een erkende lingeriezaak een 75e of f van MarieJo/Prima Donna. Dat lijkt heel veel maar mijn borsten ogen echt niet groter dan die van jou! Als ik een bredere omvang heb, en volgens mij ben jij in je borstkas breder dan mij heb je met dezelfde maat als mij misschien een c of d cup. Ik vind ze er overigens wel heel mooi uitzien, ze moeten ook nog een paar weken hun vorm krijgen en ze staan fier rechtop (jaloers want mijne hangen nog steeds wel een beetje maar ja). Volgens mij is het ook niet fijn dat de hele omgeving jou opeens met een megaverschil ziet. Dat had ik in het begin met zwellingen, als ik dan uitging leek ik wel een melkkoe en het stond zelfs een beetje raar bij mijn lichaam. Nu zijn ze met een normale beha (ik wil alleen nog maar Prima Donna Twist of Marie Jo L'Aventure) veel natuurlijker.

A

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het een mooie volle C :136:

Je hebt aan je arts gevraagt een volle C kleine D en dit heb je ook gekregen persoonlijk niks mis mee :blush:

Wel kan het tegenvallen een prothese borst is toch heel anders als een echte!

Ik vind je prachtig in verhouding maar meid ben je niet tevreden kun je altijd terug naar je arts gaan, wel denk ik dat dit geen kwestie word van vergoeden of alleen protheses betalen want hij heeft gedaan wat je wilde :136:

Ga er maar lekker van genieten meid! Succes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.