Jump to content

Wachtwoord voor mijnalbum.nl

Guest Merel78

Recommended Posts

Guest Merel78

Hallo!

Zoals velen van jullie heb ik ook een een album aangemaakt op mijnalbum.nl. Nu heb ik een prive album en de link staat in mijn handtekening. Klik erop en je ziet direct het album. Nu ben ik als de dood dat een bekende de link vind (tja, een beetje zoeken en snel resultaat) dus zou ik ook graag een ww op het album willen zetten alleen krijg ik dat dus echt niet voor elkaar! Deze optie kan ik nergens vinden op de site.

Mijn link is ook www.mijnalbum.nl/blablabla

Maar mij diegene die een ww hebben is het www.blablabla.mijnalbum.nl (zoiets dan)

Wie kan mij even uitleggen hoe ik een ww op mijn album kan zetten! Deze kan je uiteraard direct krijgen via een pb!

Liefs,

Merel.

Hallo Merel ik ben hier ook niet zo goed in hahaha. ik heb de album ook gemaakt en als je naar je albums gaat. zie je boven je album WW en als je daar iets op schrijft heb je automatisch een ww. ik heb bij daar de naam van mij zoon opgeschreven en dat is nu mijn ww.

ik weet niet of ik goed kan uitleggen. maar onder de naam van je album kan je en ww er op zetten.

meid succes.

je moet bij mij fotopagina zijn en dan zie je dit.

wegadres

titel

wachtwoord

Hier hopelijk een duidelijke uitleg, meisjes!! :D

Je hebt al een profiel op mijnalbum.nl. Als je daar inlogt, zie je links je album(s) onder het kopje mijn privéalbums.

Daar klik je danop je album en dan opent ie. Je moet echter even op die inlogpagina blijven, want daar zie je nog meer kopjes, waaronder: mijn favoriete albums, mijn openbare albums enz. Maar je ziet daar ook een kopje met: mijn fotopagina

Daar moet je je boobiealbum in zetten. Dat doe je door te klikken op kies een album om toe te voegen

Dan kies je t album. Verder zie je daar ook het deel waar je een wachtwoord in kan geven, en bovenin de link die je dan krijgt, zoals bij mij dus http://jinxx.mijnalbums.nl. Bij jou zal er waarschijnlijk iets staan van: forumnaam.mijnalbums.nl of zoiets.

Als je je ww ingegeven hebt, klik je op opslaan en voila!!

De link plak je in je handtekening en mensen kunnen je gaan pb-en voor je ww of je zet je ww in je profiel, wat jij t prettigste vindt!!

Hoop dat jullie hier wat aan hebben, liefs, Trici!! :106:

Guest Merel78

Ja!!! Het is gelukt!!

Zal zo mijn ww pb-en als dat gewenst is, haha!

Heel erg bedankt Trice!!

Heb ook mijn handtekening even gepimpt, hihi. :-)

YEAH!!!! Ik zie dat het gelukt is ;)

Graag gedaan, hoor Merel ;) Ik ben nou eenmaal een computerverslaafde en als ik dan zo'n vraag zie, kan ik gewoonweg niet weigeren ;)

Ik pb jou wel ff voor je ww, want wil natuurlijk wél je ontwikkelingen bijhouden!! :101:

Liefs, xXx!!

Guest Merel78

Nou, inmiddels heb je mn ww, hihi. Tja, ik dacht dat ik ook wel redelijk handig was op de pc, hahaha. Mijn man is zelfs systeem/netwerk/erp man op zijn werk maare, hiermee had ie zoiets van ja, vraag het even zelf na op het forum! Ik moetaltijd dat soort dingen voor jou uitzoeken. en nou heb ik hettoch helemaal "alleen" gedaan dankzij jou natuurlijk, hihi!

• 8 months later...
  • 5 weeks later...
Guest Steef

Heel erg bedankt voor de goede uitleg hier :41:! Ik snapte er ook niets van hoe ik een WW kon aanmaken haha :69:

Over een weekje kan mijn foto's erop plaatsen want a.s donderdag ben ik eindelijk aan de beurt!

• 2 months later...
Guest jankaars

Super uitleg JinXx!!!

Me is dat ook dankzij jou gelukt.101.gif

Ik ga nu daar lekker mijn fototjes plaatsen!

Bedankt!!!116.gif

Ik heb mijzelf aangemeld om bij jou een pw te kunnen aanvragen.

Ik wacht geduldig af.

Groetjes

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.