Ga naar inhoud

Lila Grace : 20 oktober 2011 : Dr. Plovier : BeClinic :


Aanbevolen berichten

Dag dames

Ik zal me even voorstellen.

Ik ben Lila Grace, 37 jaar en loop al 15 jaar met lege zakjes (borsten?) rond, ik heb 16 jaar geleden namelijk borstvoeding gegeven en tijdens de zwangerschap was ik ook 18 kilo bijgekomen. Waardoor ik mega, grote, wauwe borsten had totdat ik met borstvoeding stopte en dan ook die 18 kilo weer vermagerde.

Na jarenlange complexen over mijn "meisjes" gaat er eindelijk verandering in komen! Ik word 20 oktober door dr. Plovier 'geholpen'. Hij stelde me high profile protheses met 500 cc voor. Mijn man schrok er wel even van, maar ik zie het wel helemaal zitten en na te hebben uitgelegd dat ik eindelijk eens terug volle, en liefst grote, borsten wil die bij mijn lichaamsbouw passen, ik ben 157 cm, weeg 57 kg, heb brede schouders, brede ribben én brede heupen, kortom een zandloper figuur, draaide hij meteen bij.

Ik volg het borstenforum al enkele weken (dank u dat jullie bestaan trouwens). Alsook heb ik voordat ik besloot om me te laten opereren bij BeClinic, wat onderzoek op het net gedaan. Ik heb veel horror-verhalen gelezen over gel-bleading, capsulaire contractie, etc. ... en heb ik ook met twee andere pc's dan dr. Plovier gesproken die me allen verzekerden dat statistisch gezien de risico's minimaal zijn en dat wat de claims betreft dat c.v.s. en andere klachten gerelateerd zouden zijn aan silicone prothesen, er geen wetenschappelijk gestaafde bewijzen zijn.

Nu, vandaag las ik enkele topics bij het onderwerp complicaties... en ja hoor, de twijfel slaat (weer) toe... ('weer', omdat ik, voordat ik met de artsen sprak, dacht dat mooie silicone borsten en een gezond lichaam niet samen gaan)

Als het kan, zou ik graag enkele reacties lezen van dames waarbij er geen complicaties zijn geweest en die na jaren nog steeds dolgelukkig met hun boobs leven.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Hartelijke groet.

Lila.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Even voor alle duidelijkheid: ik zoek geen getuigenissen van dames die al 15 jaar met hun protheses rondlopen, maar gewoon van een aantal die misschien een jaartje of twee geleden een bv ondergingen en bij wie alles prima verliep en waarbij de boobies nog steeds een bron van geluk is.

Greetz !

Lila.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Welkom hier op het forum!

Wat leuk dat je ook naar dr.Plovier gaat, hij heeft mij 1 jaar geleden ook geopereerd.

Het resultaat zal vast en zeker mooi worden!

Ik ben nu 13 maanden PO en ik heb nergens last van, alles gaat nog steeds heel goed, geen pijntjes, en ben nog steedsh happy met de vorm enzo, had wel iets groter gemogen maar das een ander verhaal ;)

Tja en die risico's die hou je natuurlijk altijd wel, elke operatie is een risico.

Maar als je de de straat oversteekt kan je ook aangereden worden zeg ik altijd maar.

Je hebt nu lang genoeg rondgelopen met een ontevreden gevoel en hoog tijd dat je er iets aan laat doen nu toch?

Veel succes !

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag mii18

Bedankt voor je reactie, en heb ook wat berichtjes in een andere topic over eventuele spijt gelezen en voel me nu toch wat geruster.

Inderdaad de juiste maat kiezen, en dus vooral niet te klein, lijkt me nogal tricky. Ik hoop dat 500cc groot genoeg zal zijn.

Trouwens, heeft er iemand ervaring met asymmetrie? Als de ene boob groter dan de andere is, zou het eventueel goed zijn om de ene prothese groter dan de andere te nemen?

Lieve groet.

Lila.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het komt inderdaad wel eens voor dat een pc in de ene borst meer cc stopt om ze gelijk te maken.

Maar dan denk ik dat dr.Plovier er wel over begonnen is op je consult ?

Mijn borsten zijn ook niet gelijk maar het verschil is minimaal!!

Is het bij jou erg het verschil ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.