Ga naar inhoud

Groupdeal, borstvergroting


Miss Duck

Aanbevolen berichten

Nou Piepke heel goed van je link. Daar ga je echt niet naar toe als je jou link bekeken hebt. Mare geen wonder dat ze uit alle macht reclame maken. Ze willen natuurlijk flink wat klantjes werven zodat er veel mensen naar toe gaan voor een operatie. En dan tot overmaat van ramp zit je met een rot gevoel dat er veel mis is gegaan en ja daar zit je dan met complicaties. Is er dan een oplossing NEE.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja jullie hebben wel gelijk meiden. Maar ik heb ze wel voor twee halen een betalen. Heb wel heel erg veel geluk gehad. Of ik er nog ooit naar terug ga NEE NOOIT MEER. Ik zoek dan toch een andere kliniek.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om even terug te komen op die 6000 euro.. ik heb even op de site van die kliniek gekeken want ik kreeg die aanbieding ook in de mail..

Borstvergroting kost daar dus echt tussen de 3950 en de 5950 euro :blink: ligt aan welke protheses je kiest..

Maar namen van chirurgen staan er niet bij.. RAAR!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat zegt al genoeg lotus....het is belachelijk om zo reclame te maken voor een BV...Je moet betalen voor kwaliteit niet de kwantiteit van je portomonee...want daar krijg je alleen maar koppijn van later <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou zelf nooit besparen op een ingreep aan mijn lichaam!! ik spaar nog liever tien jaar door!! het gaat erom dat je word behandeld door iemand met veel ervaring en de juiste papieren!!!

Risico's zijn er altijd wel, maar je kan er zelf veel aan doen om deze te beperken, daarom heb ik er heel lang over gedaan om de juiste arts te kiezen en daar ben ik nog heel blij om want hij heeft vakwerk geleverd.

Ik wou al een borstvergroting toen mijn oudste net geboren was, hij is nu 15 en mijn boobies heb ik nu een week of 7 a 8....... ik heb veel geduld moeten hebben omdat we er gewoonweg geen geld voor hadden!!

Het voordeel van geen geld hebben is dat je alle tijd hebt om je hier in te lezen, veel heen en weer te e-mailen met de dames over hun ervaringen, foto's vergelijken en nog veel vaker foto's vergelijken hahahaha en op veel , veel consults gaan!! KENNIS is MACHT !!!

mijn mening is daarom dat ik niet/nooit op zo een aanbieding in zou gaan, maar misschien ben ik wel heel voorzichtig!! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.