Ga naar inhoud

BV heel erg blauw


tietie

Aanbevolen berichten

Zoals je kunt op mijn foto's ben ik dus extreem blauw geworden.

GroteFoto-6MMJGOC7.jpg

Voor mijn gevoel worden ze iedere dag een beetje blauwer. Helemaal raar is dat het eerst geel wordt en dan pas blauw.

Zat het eerst nog vooral opzij, nu zit het ook tussen mijn borsten, op mijn ribben etc.

Ik smeer al 2 maal daags arnicazalf, maar het lijkt niet erg te helpen.

Heeft er iemand nog een goede tip?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tietie,

Ik heb wel eens gehoord dat het oraal nemen van arnica d.m.v. druppeltjes of pilletjes een stuk beter werkt.

Ik heb echt heel snel blauwe plekken, maar had gelezen dat het goed is om dan voor de operatie een week lang arnica

in te nemen tot 2 weken erna en ik heb alleen maar een soort gelige vingerafdruk op mijn borst gehad, verder niets.

Misschien is dat nog goed om te proberen?! Anders even bij de apotheek vragen?!

En zoals Suffie al zei: Je borsten zijn prachtig!!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nina,

Ik heb inderdaad net ook nog arnica druppels gehaald, ze zijn echt heeeeeeel vies :134:

Gisteren ook al een grotere BH gekocht, dat zal vast ook wat schelen, want de plekken waren het ergste waar de BH drukte had ik het idee.

Al zei de verpleegster dat het daar niet aan kon liggen. Ik weet het zo net nog niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ik heb ook aan 1 kant behoorlijk blauw. Sinds gister. Zal er wel bij horen toch? Ben jijal teruggeweest voor hechtingen eruit halen, wat zei de PC van de plekken?

Gr. Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tietie

Ook ik ben zo blauw geweest, dat kan je zien op mijn foto's. Zowel aan de zijkant als tussen mijn borsten

Ik heb naast arnica ook thea tree oil gesmeerd dat ging voor mijn gevoel beter.

De eerste dagen heb ik ook een grotere bh aangehad omdat het vreselijk veel pijn deed.

Na ongeveer 3/4 weken begon het minder te worden, dus het komt wel goed maar heeft tijd nodig.

Ik zal je een pb sturen met mijn ww dan kan je het zien.

Liefs Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow Thea tree heb ik volgens mij ook nog ergens liggen, ik wist niet dat dat ook kon helpen. Kunnen we natuurlijk ook nog proberen.

Het is toch allemaal natuurlijk dus kan vast geen kwaad.

Nogmaal bedankt voor je ww, dat geeft je weer een beetje hoop. Want ik vrees echt dat dit wel eens heel lang kan gaan duren.

Hoewel de arnicadruppels, echt de rillingen over mijn rug als ik ze doorslik, jakkie jakkie jakkie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Hoihoi,

Ik heb dan wel een BVK gehad, maar had aan een kant ook zo'n megablauwe plek. Bij mij kwam het doordat ik een nabloeding heb gehad. Ik heb vanaf een week voor de operatie tot anderhalve week erna ook arnica druppels ingenomen (3x 20 druppels per dag, op voorschrift van mijn PC) en die blauwe plek twee keer per dag goed met arniflor ingesmeerd. Wat helpt is om het stevig in te masseren, dan heb je twee positieve effecten: 1 van de creme en 1 van het masseren, dat helpt je lichaam om het bloed te verwijderen. Het doet wel pijn, maar het helpt wel. Mijn blauwe plek was na 2,5 tot 3 weken zo goed als verdwenen, alleen nog wat kleine plekjes over.

Succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Ik heb dan wel een BVK gehad, maar had aan een kant ook zo'n megablauwe plek. Bij mij kwam het doordat ik een nabloeding heb gehad. Ik heb vanaf een week voor de operatie tot anderhalve week erna ook arnica druppels ingenomen (3x 20 druppels per dag, op voorschrift van mijn PC) en die blauwe plek twee keer per dag goed met arniflor ingesmeerd. Wat helpt is om het stevig in te masseren, dan heb je twee positieve effecten: 1 van de creme en 1 van het masseren, dat helpt je lichaam om het bloed te verwijderen. Het doet wel pijn, maar het helpt wel. Mijn blauwe plek was na 2,5 tot 3 weken zo goed als verdwenen, alleen nog wat kleine plekjes over.

Succes ermee!

Thanks Annemieke,

Ik slikte er maar 10 per keer, dat stond op het flesje. Ik zal manlief vanavond eens stevig laten smeren.

En mijn bh zo even wassen want hij is heeeeel vies groen. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal

Ik had mij nog niet voorgesteld, dus bij deze.

Ik ben Kelly en heb op 16 maart een borstvergroting gehad

in Belgie. Nu ben ik gisteren 15 juni voor de tweede keer geopereerd

aan mijn rechter borst iv.m. een iets te kleine pocket.

Om even te reageren op deze topic. Ik heb de eerste keer ook arnica

gebruikt 2 weken voor de operatie ben ik gestart tot 2 weken erna.

Was perfect alleen maar een heel klein blauw plekje.

Nu lees ik dat iedereen de arnica druppels zo vies vind, ik had geen druppels

maar granules. De verkoop adviseuze vertelde mij dat deze granules nog beter

werken dan druppels aangezien ze veel geconsentreerder zijn. En nog een voordeel

ze zijn totaal niet vies!! drie granules per keer onder je tong laten smelten is het enige

wat je een keer per dag moet doen. Nadeel granules zijn iets prijziger dan druppels, ik

dacht dat mijn flesje ongeveer 15 euro koste. Ohja het is een homeopatisch geneesmiddel van VSM

en het heet Arnica Montana.

groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja het is een homeopatisch geneesmiddel van VSM

en het heet Arnica Montana.

groetjes Kelly

Daar heb ik de tabletjes van, Arnica Montana D6 tabletjes: 3x daags 2 innemen.. Ben er volgens omschrijving 1 week van tevoren mee begonnen, dag vd operatie moest ik er elk uur 1, na de operatie en vanaf de volgende dag weer 3xdaags 2 tot de plekken en zo weg zijn. Maar desondanks ben ik toch behoorlijk blauw geworden hoor.. maar blijf ze stug doorslikken :D Ze zijn ook niet vies

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi meiden,

Ik wil graag reageren op deze topic. Ik weet helaas geen middel tegen het blauw zijn. Helaas.

Wel heeft mijn arts me vorige week verteld dat het blauw worden na ee borstvergroting geen goed teken is. Het komt doordat je bloed niet weg kan. Hiervoor zouden er dus drains moeten worden geplaatst. Is dit niet gebeurd dan is het blauw worden het resultaat van te veel bloed dat niet weg kan en niet van iets anders, wat uiteindelijk kapselcontractie tot gevolg kan hebben...

Balen om te schrijven dit, zeker omdat ik met alle meiden mee lees en leef en ik zelf ditmaal dus geen blauwe plekken heb over gehouden van mijn borstvergroting, maar wel 2 lange dagen met draians heb gelopen... Ik wist het niet eerder. Voor de meiden die dit nog niet wisten en nog voor een bv gaan, denk er over, bespreek dit met je arts. Als mijn arts (niet de eerste de beste) zegt dat dit zo is, lijkt het me zeker de moeite waard te vragen om drains.

Liefs! :119: Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Daar heb ik de tabletjes van, Arnica Montana D6 tabletjes: 3x daags 2 innemen.. Ben er volgens omschrijving 1 week van tevoren mee begonnen, dag vd operatie moest ik er elk uur 1, na de operatie en vanaf de volgende dag weer 3xdaags 2 tot de plekken en zo weg zijn. Maar desondanks ben ik toch behoorlijk blauw geworden hoor.. maar blijf ze stug doorslikken :D Ze zijn ook niet vies

Hoihoi, gewoon ff meegeven dat er ook Arnica zalf bestaat van Dr.Vogel die je dus direct op de blauwe plekken kunt smeren en je niks moet innemen...mss ook een idee? Ik doe dat zelf ook en het mindert toch wel hoor!

Succes en liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.