Ga naar inhoud

Iemand ervaring met borstlift met prothese..?


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik ben nieuw hier. Ik ben 30 en mama van 3 kids. Na mijn derder zwangerschap ben ik enorm veel afgevallen (bewust want ik bleef maar dik) Ik heb altijd voordat ik kinderen kreeg 75D gehad, ik kon iemand anders een bh mee laten nemen, zat altijd goed!

Ik heb geen idee welke maat ik nu heb, want geen enkele bh zit goed. Mijn borsten zijn erg gaan hangen en zijn mega slap. Ik vind ze gewoon lelijk en welke bh ik nou ook aan doe (ook pushup) heb ik geen decolete. Ik baal hier van, ik had dit vroeger altijd wel.

Gister ben ik bij een pc in Belgie geweest. Ik wilde een lift met inwendige bh. Maar tot mijn teleurstelling is dit mij mij niet mogelijk omdat ik te weinig inhoud heb. Er moet zoveel vel weggesneden worden dat ik een kleine a over hou en dan kan er geen interne bh geplaatst worden. Een a, dat is nou ook weer niet de bedoeling. Dus hij stelde voor een lift met prothese. Ik was hierheel erg tegen omdat het er zo onnatuurlijk uit ziet. Maar hij heeft me foto`s latn zien, van lift met prothese en dat zag er wel natuurlijk uit, ik zou dan 160 a 180 cc er in krijgen omdat ik veel veel grotere borsten wil maar volume.

Het overviel me eigenlijk dat nu pas mijn vragen binnen schieten:

Ik ben een buikslaper, hoe gaat dat met siliconen? Kun je dan nog wel fijn op je buik liggen?

Hoe voelt het aan, zijn ze hard als je ze aanraakt?

En met sporten, heb je er dan veel last van? Ik heb cup e gehad en toen had ik namelijk enorm veel last van mn borsten met sporten.

Ik twijfel zo erg, als ik die foto`s zie, dat wil ik ook!!!! Maar ben zo bang voor de nadelen. ik hoop dat iemand mij hier eerlijk antwoord kan geven over de voro en nadelen van een lift met prothese.

Ook zie ik enorm veel tegen de operatie op, ze doen het met slaapverdoving en duurt 3 uur.... Misschien iemand een tip voro pillen waar je rustig van wordt??

Ik hoop echt dat jullie me verder kunnen helpen in mijn beslissing.

Groetjes, Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ik ben nieuw hier. Ik ben 30 en mama van 3 kids. Na mijn derder zwangerschap ben ik enorm veel afgevallen (bewust want ik bleef maar dik) Ik heb altijd voordat ik kinderen kreeg 75D gehad, ik kon iemand anders een bh mee laten nemen, zat altijd goed!

Ik heb geen idee welke maat ik nu heb, want geen enkele bh zit goed. Mijn borsten zijn erg gaan hangen en zijn mega slap. Ik vind ze gewoon lelijk en welke bh ik nou ook aan doe (ook pushup) heb ik geen decolete. Ik baal hier van, ik had dit vroeger altijd wel.

Gister ben ik bij een pc in Belgie geweest. Ik wilde een lift met inwendige bh. Maar tot mijn teleurstelling is dit mij mij niet mogelijk omdat ik te weinig inhoud heb. Er moet zoveel vel weggesneden worden dat ik een kleine a over hou en dan kan er geen interne bh geplaatst worden. Een a, dat is nou ook weer niet de bedoeling. Dus hij stelde voor een lift met prothese. Ik was hierheel erg tegen omdat het er zo onnatuurlijk uit ziet. Maar hij heeft me foto`s latn zien, van lift met prothese en dat zag er wel natuurlijk uit, ik zou dan 160 a 180 cc er in krijgen omdat ik veel veel grotere borsten wil maar volume.

Het overviel me eigenlijk dat nu pas mijn vragen binnen schieten:

Ik ben een buikslaper, hoe gaat dat met siliconen? Kun je dan nog wel fijn op je buik liggen?

Hoe voelt het aan, zijn ze hard als je ze aanraakt?

En met sporten, heb je er dan veel last van? Ik heb cup e gehad en toen had ik namelijk enorm veel last van mn borsten met sporten.

Ik twijfel zo erg, als ik die foto`s zie, dat wil ik ook!!!! Maar ben zo bang voor de nadelen. ik hoop dat iemand mij hier eerlijk antwoord kan geven over de voro en nadelen van een lift met prothese.

Ook zie ik enorm veel tegen de operatie op, ze doen het met slaapverdoving en duurt 3 uur.... Misschien iemand een tip voro pillen waar je rustig van wordt??

Ik hoop echt dat jullie me verder kunnen helpen in mijn beslissing.

Groetjes, Risje

*** Lieve Risje,

Ik heb vandaag precies 1 jaar geleden een borstlift met prothesen ondergaan. Over het aanvoelen, ik heb dus ook bijna geen weefsel van mezelf, zou met alleen een lift ook niets hebben overgehouden... Ik wilde wel heel graag terug opgevuld tot een D cup, en heb 450 cc gekregen. Als je bij mijn foto kijkt zie je een groen vierkantje en daar kan je de foto's bekijken van mijn lift. Ikzelf vind het supernatuurlijk eruit zien, maar natuurlijk, ben nu slank (77 kilo vermagerd), en een slanke vrouw met grote boezem kom je niet vaak tegen, vandaar dat men wel weet dat t nep moet zijn, maar dat boeit me niet echt. Ik ben er zelf mega gelukkig mee!! Mijn operatie heeft 5 uur geduurt, maar heb tegelijkertijd een buikwandcorrectie gedaan. Tja, je zult ff pijn hebben, maar het is het zoooooo heel erg waard, ik zou zeggen, ga ervoor!!!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi risje

ik heb wel geen borstlift gehad maar heb wel protheses en ik kan je vertellen

ik kan nog heerlijk op mijn buik slapen in het begin wel heel onwennig maar nu weet ik niet beter meer

en ja het aanvoelen de eerste weken voelen ze nog niet zacht ze zijn nog niet zo soepel maar ook geen bakstenen hoor :rolleyes:

ik ben nu zelf 6 maanden po en ze voelen zacht hoor dus daar hoef je je geen zorgen over te maken

voor de rest heb ik geen ervaring met borstliften

veel succes met je zoektocht naar info

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie snelle reacties!

Fijn om ervaringen te kunnen lezen.

En ingrid ik vind het er bij jou ook echt natuurlijk uit zien!! Voelen ze ook natuurlijk aan? Ik heb gister wel eentje in mn handen gehad en dat voelde redelijk soepel.

En hoe gaat het bij sporten? Ik heb een paard, dus is wel belanrijk voor mij om te weten of het pijnlijk of lastig is.

Waren jullie ook bang voor de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Risje,

Ik heb totaal geen last tijdens sporten, ik doe zelf aan bodypump, XC works en soms loop ik hard. Wel een goede ondersteunende sportbh, en ze zitten me niks in de weg. Inderdaad wel ff wennen met op de buik liggen, want dan voel je wel iets, maar daar ben je zo aan gewend. Ze zijn bij mij best redelijk soepel, vallen ook een klein beetje naar buiten met op de rug liggen (heb ze achter de spier), maar je voelt wel als je eraan voelt dat ze iets harder zijn als voorheen. Wat ik zo mooi vind is dat ik nu ook eens zonder bh kan lopen. Vroeger waren dat echt van die flappen die bij iedere stap zo'n raar geluid gaven, en zweten eronder. Nu niets van dat al. Vooral ben ik ook blij dat de tepels nu mooi in t midden zitten (zelfs iets hoger), dat heb ik nooit gehad, heb altijd laag staande tepels gehad, en vond dat altijd supermooi van die fiere borsten :-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ingrid,

Dat was idd ook nog een vraag die in me opkwam, kan ik dan zonder bh rondlopen......? Ohh dat lijkt me zo fijn en dat je dan van die leuke truitjes en hempjes aan kan zonder bh, dat lijkt me helemaal geweldig!

Ik vind het nu vresselijk als ik geen bh aan heb, ik voel het gewoon plakken en hangen, ook bij de zij aanzicht lijk ik dan helemaal plat.

Wel fijn om te horen dat sporten goed gaat.

Ik wordt steeds meer enthousiast......

Linsxaap, misschien moet het nog wennen? Heb je er veel bij laten doen? Ik zou dan de kleinste nemen die er is, misschien maakt dat ook nog verschil...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

je zegt dat je een grote maat hebt gehad en nu bedoel je eigenlijk dat je borsten zijn geslonken,

komt dat door de borst voeding?

ik zelf heb toendertijd ook kindjes gehad en ik weet wat er dan overblijft.........lege borsten.

je hebt gelijk dat jij dat weer mooi wil maken en ik ben nu toe zelf aan mijn derde wissel.

wat betreft een lift kan ik niks over vertellen, bij mij is dat ook niet nodig. teminste ik heb daar niks over gehoord

bij jou is dat misschien ook niet nodig want als je borsten weer voller zijn zullen ze dan ook niet meer zo hangen volgens mij. (LOL)

ik heb nu 310 mc ghan style 120 en krijg nu natrell 385 of 450 dat ligt er aan wat er in past.

wat betreft het slapen ja dat vind ik dus ook drie keer niks maar ik laat het maar over me heen komen.

misschien eventjes de dokter om advies vragen tegen die tijd dat jij je wilt laten opereren.

heb je al een consult............denk dat je bent nog aan het over wegen bent.

mijn ervaring is positief wat betreft de ingrepen.

je word er echt weer mooier van.......want vanzelf gaat het nooit meer over.

je houd dan lege borsten.

liefs vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi vlinder,

Bedankt voor je reactie. Ik heb cup e gehad na mijn laatste zwangerschap, ik bleef na de zwangerschap ook dik. Ik besloot om veel af te gaan vallen want ik was tenslotte altijd slank geweest. Ik ging bijna iedere dag sporten, en toen heb ik een hekel aan mn borsten gekregen! Wat zaten die dingen in de weg en deden pijn. Ik heb vermogens uitgeven aan sport bh`s. Maar die dingen flipten toch heen en weer. Ik heb toen een verkleining overwogen, maar ik woon in Duitsland en die procedure duurt hier heel lang wil je het vergoed krijgen. Maar door het afvallen werden mijn borsten ook kleiner.

Wat was ik dolblij toen ik ineens cup c had!!! Maar nu 13 kilo lichter en 2 cupmaten kleiner, is er echt niks moois meer over van mijn borsten.

Ik voel me gestraft dat ik zo veel ben afgevallen terwijl ik daar zo veel moeite voor heb gedaan, was echt afzien die tijd.

Ik wil mooi zijn voor mijn man.

Ik zou ze idd weer op kunnen laten vullen mar dan kom ik weer op cub e uit en dat past echt niet meer bij mijn lichaam, ik ben 1.57 en weeg 51 kilo..... En wat ik al zei ik wil geen grote borsten meer.

Ik heb altijd 75 d gehad met een c cup ben ik ook tevreden. Dus ik ben op concult geweest en blijkt dat er zo veel vel weggehaalt moet worden dat er van mijn eigen borsten bijna niks meer over blijft een cupje a. Dat vind ik eigenlijk ook te weinig. Ik heb geroepen haal alles er maar af, maar nu dat echt zo is, krabbel ik toch terug, hihi

Ik wil een mooie ronde en volle vorm terug.

De pc adviseerde om 180 cc erin te doen. Maar inmiddels heb ik op internet gevonden dat je daar een kleine b aan overhoudt. Ik heb daar 200 cc in mn handen gehad en dat vond ik al zo groot. Nu weet ik niet wat ik erin moet doen, ik vind het heel belangrijk dat het er natuurlijk uit ziet.

Ik heb overingens begrepen dat je tegenwoordig een levenslange garantie krijgt op siliconen, dan hoeven ze toch niet meer gewisselt te worden??

Groetjes, Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Risje,

De siliconen daar zit bijvoorbeeld wel 30 jaar garantie op tegen lekken, scheuren etc.

Maar dat staat los van alle andere zaken die er kunnen gebeuren na een vergroting.

Zoals overmatige kapselvorming etc.

Bovendien zeggen ze wel dat de protheses 'zweten'

En adviseren veel pc's ook om toch om de 10 a 15 jaar te wisselen.

Gewoon een kwestie van goed op je eigen lijf letten en anders je borsten laten controleren.

Er zijn ook genoeg voorbeelden van vrouwen bij wie ze wel probleemloos veel langer in hebben gezeten.

Succes met zoeken verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.