Ga naar inhoud

curvy kate


caatje_pj

Aanbevolen berichten

Ik wil het binnenkort proberen, ga gewoon via Ebay bestellen, dat is toch een stuuuuuuuuk goedkoper dan op nederlandse sites (zelfde geld o.a. voor het merk freya).

Ik heb er nog geen ervaring mee maar volgens de ebay verkoopster is het een goed merk, en goede kwaliteit!

in nederland is het geloof ik maar in 1 winkel te krijgen in heereveen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,in mijn galerij staat een Curvy Kate, de zwarte met roze, ik heb hem besteld op grotecupmaat.nl, de maat dat ik op de foto draag is een 75E

ik vind de pasvorm en de cup erg goed, ze trekt je borst totaal niet weg! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

ja ik heb laatst 2 setjes gekocht van curvy kate , super kwaliteit echt heel mooi ook qua afwerking en ze hebben bh's van cup dd tot k omtrek vanaf 60, dus voor ieder wat wils :)

ik heb zelf via lovebras.com gekocht setje al vanaf 10,95 en bij mij in de buurt was er een sale en heb ik voor 40 euro 2 bh's + 2 strings + 2 hipsters + jarretels . ze zijn erg sexy en worden heel compleet geleverd, ik zal snel wat fotos posten van de nieuwe setjes, ben helemaal verkocht :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.