Ga naar inhoud

Balen van die verplichte sportbeh


sammammie

Aanbevolen berichten

Oooooo, wie heeft dat ook?

Ik kan nu zo balen van die verplichte sportbh met dit super mooie weer. Wil zooo graag m'n :1bouncingboobs: showen in een mooi topje nu!

Helaas staat er veel gewoon niet met zo'n sportbh eronder :134: , nou ja nog een paar weken..... Hahahaha en dan is het te koud om iets luchtigs aan te doen hihihi.....

Zomer 2012... ik kom eraan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs, Sammammie.

(in de schaduw, hihi)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sammammie,

Ja dat kan ik me voorstellen! Geen top die daar leuk mee staat, lijkt wel een soort vierkant blok die je eronder draagt en het middelpunt ligt dan ook nog te laag haha. Moest je de martelband ook nog dragen, dat is helemaal geen optie met dit weer. Ik heb de beha (moet nog 2 weken) vandaag verwisseld voor een gewone haha. Had een vergadering en 's middags even lekker terrasje pakken met de kinderen en had vandaag even een off-day. Maar morgen gaat hij gewoon weer aan hoor, nog even geduld hebben voor een superresultaat :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.