Daantjuh

Daantjuh : 12 December 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ

Recommended Posts

Hey meis, sterkte met het herstel, ik hoop dat je beetje kan slapen vannacht. Dat rillen heb ik ook trouwens ook gehad, dat vond ik ook zo naar.

Liefs

maandag 12 december

de groot dag was aangekomen oh wat was ik gespannen zeg. moest 10 uur aanwezig zijn en was er al om half 10 om 10 uur kreeg ik me pijnstiller en werd om iest over 10 mee genomen naar een kamertje daar moest ik me uitkleden en kreeg ik een schord aan. 10 min later kwam dr van onselen me afteken en zei hij ook het is vandaag feest. toen 10 min later kwam een grote duitse man me klaar maken voor de groote operatie en deed hij de infuus rustig inbrengen werd er aardig flauw van dus ging rustig liggen. toen was het zover en moest ik mee lopen na de kamer. en ging daar liggen werd alles aangesloten en verteleden de vrouw dat het ging branden en dat ik lekker ging slapen en dat deed ik . nou voor ik het wist werd ik wakker maar heel moeilijk me ogen ging elke keer dicht. 30 min erna werd ik in een roelstoel gezet en mog ik na de uitslaapkamer toe om bijtekomen ik rilde van de kou en kreeg er wat tegen. toen kwam de verpleegster en kregen we een broodje heb er lang overgedaan maar had hem op. om 16,00 werd ik onslagen en mocht ik na huis toe. het was een zwaren rid zeg ik kreeg echt een angst aanval en begong te zweten dat was een rot gevoel en ik moets helemaal plat liggen in de auto. was zo blij dat ik thuis was wij zijn als een speer na de apotheek geweest om snel die pijnstillers te halen want ik had echt zoiets die moet ik hebben anders wordt het niks vanacht. zo mijn verslag

DMA1985

Guest Pamela1g

Hoi!

Hoe gaat het nu met je??

gr Pam

hey pam, het gaat erg goed vandaag de hechtingen eruit jemig de tijd vliegt. de eerste week was pittig maar het gaat nu erg goed.

ik voel wel als ik veel doe dat ik moe ben en gerust een uur kan gaan slapen dus let wel op me zelf. soms met kids ben je onbewust toch druk bezig.

en hoe is met jou is het mee of tegen gevallen.

groetjes daantjuh

Guest Pamela1g

Dat gaat inderdaad snel!! Van mij mag die eerste week ook wel voorbij zijn.. JA eerlijk gezegd vind ik het best een beetje tegenvallen..

Vooral die eerste nachten en de ochtenden vind ik nog steeds niet fijn!! Je voelt je zo afhankelijk!

Nu 4 dagen na de op, gaat net best goed, links zeker! Mijn borst voelt goed en ook mijn arm kan ik best goed gebruiken.. maar rechts.. echt vervelend!! Het gevoel van stuwing is er niets bij vind ik

Het is een plek aan de buitnkant van mijn borst die zooooo gevoelig is, het brand als ik er alleen al over streel... drama..

viel het mee, de hechtingen er uit??

groetjes

hey pam,

het valt vies tegen jah dat vond ik ook laat mijn maar een bevalling over doen zeg haha. de eerste week was echt pittig je bent net een baby zeg

zelf uitbed komen nou dag ging echt niet en de pijn die je dan heb voel je goed. ik had het ook rechter kant deed bij mijn het beesten zeer en ook die arm kon ik niet gebruiken maar nu gaat elke dag beter en beter. ben maandag 2 weken po en het gaat super goed kan niet alles maar wel veel. het stofzuigeren moet toch echt me man nog voorlopig doen haha. de hechtingen eruit halen viel reuze mee het kietelt een beetje haha en is binnen 5 min gebeurd het is gewoon een eng idee dat ze die even hup weg halen. het resultaat was erg mooi ben erg blij met het natuurlijk vorm dit is wat ik wilde gewoon weer borsten hebben geen thee zakjes . en jij ben je er ook blij mee. ik dag de eerst week waar ben ik aan begonnen.

groetjes daantjuh

Guest Pamela1g

whahaha ja dat zeg ik dus ook tegen iedereen!! Doe liever mijn bevallingen over!! En dat was de eerste keer ook geen pretje.. Maar zou het zo weer doen

'Blij' te horen dat jou eerste week dus ook tegen viel... geeft mij weer moed hihi vooral voor die rechterborst..

groetjes!

hey pam, houd de moed erin de 2e week gaat veel beter kan je lekker je eigen dingen weer doen. rust goed uit en geniet van de feestdagen groetjes daantjuh