Ga naar inhoud

Daantjuh : 12 December 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

hey pam,

het valt vies tegen jah dat vond ik ook laat mijn maar een bevalling over doen zeg haha. de eerste week was echt pittig je bent net een baby zeg

zelf uitbed komen nou dag ging echt niet en de pijn die je dan heb voel je goed. ik had het ook rechter kant deed bij mijn het beesten zeer en ook die arm kon ik niet gebruiken maar nu gaat elke dag beter en beter. ben maandag 2 weken po en het gaat super goed kan niet alles maar wel veel. het stofzuigeren moet toch echt me man nog voorlopig doen haha. de hechtingen eruit halen viel reuze mee het kietelt een beetje haha en is binnen 5 min gebeurd het is gewoon een eng idee dat ze die even hup weg halen. het resultaat was erg mooi ben erg blij met het natuurlijk vorm dit is wat ik wilde gewoon weer borsten hebben geen thee zakjes . en jij ben je er ook blij mee. ik dag de eerst week waar ben ik aan begonnen.

groetjes daantjuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

whahaha ja dat zeg ik dus ook tegen iedereen!! Doe liever mijn bevallingen over!! En dat was de eerste keer ook geen pretje.. Maar zou het zo weer doen :blush:

'Blij' te horen dat jou eerste week dus ook tegen viel... geeft mij weer moed hihi vooral voor die rechterborst..

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.