Daantjuh

Daantjuh : 12 December 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ

Recommended Posts

Hallo Dames,

Spannend he, dames jullie nog een weekje ik 2 weekjes, ik word de 19 de dec voorzien van borst-lift + implantaten, en bwc gaat pittig worden.

pfff de kriebels gieren door m,n lichaam, ik weet ook nog iet hoe laat ik er moet zijn vind het zo spannend!!!!!

Veel succes dames!!!......

groetjes Sporty

En ik ben samen met Cindy de 12e ook aan de beurt!

Liefs!

hOI.

ALLEBEI BORST VERGROTING?? En hoeveel cc krijgen jullie? spannend he ik krijg tussen 300cc en 360cc ongeveer anatomisch achter de spier en jullie??

liefs sporty

hallow Cindy en Mir83...............

heel veel succes morgen allebij.....................

liefs vlindertje

ja morgen is onze dag, wat is de tijd hard gegaan. hoop dat morgen alles goed gaat en we blij zijn met onze nieuwe boobs

daantjuh

Hai Daantjuh,

Zojuist heb ik jouw verhaal gelezen en ik herken de slappe 80B

Die had ik ook voor mijn bv (maar dan van het afvallen i.p.v. borstvoeding geven).

Heel veel succes morgen

Slaap lekker vannacht in je favoriete houding!

Liefs

Dank je wel vlindertje!

Ik duik er vanavond maar lekker vroeg in.

Succes vandaag! Nog even en je hebt ze!

Groetjes,

A

Heel veel succes vandaag

Een goed herstel toegewenst

hallow............

heel veel succes vandaag en dat het allemaal maar mee vallen gaat.

straks heb je mooie

beterschap vast en een goed herstel

liefs vlindertje

hey meiden,

wat lief om dit terug te lezen. jemig wat een dag.

moets 10 uur aanwezig zijn we gingen half 8 weg. half 11 werd ik afgetekend en toen het infus in brengen ging heel makkelijk was erg gespannen zeg pppff.

toen mee na de grote kamer en daar ging het spul erin om te gaan slapen het duurd heel even en weg was ik. 12 uur werd ik wakker half dronken en moe kreeg me ogen niet open en rillen dat ik deed jakkie bah. op de uitslaap kamer kreeg ik er iets voor en gelukkig was het snel weg, heb veel pijn in me rug en de druk op me borsten is redelijk te doen de pijn in me rug overheerst het nu. hopelijk is het morgen iets minder in plaats erger. vaak zijn de eerste 3 dagen erg daarna gaat het steeds beter. nou eindelijk om 4 uur mogen we lekker wegrijden. bijna thuis en jah hoor kreeg zweet aanval en ging rillen gelukkig was dat 15 min maar bleek een eeuwigheid wat een rot gevoel is dat he. zal wel door de narcose komen bah. nu aan bijkomen op de bank en straks proberen te slapen als dat lukt.

damens bedankt en dikke kroel daantjuh