Ga naar inhoud

Daantjuh : 12 December 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi Meiden,

ik ben Danielle en ben 26 jaar oud kom uit de omgeving rotterdam en ben hier nieuw, ik lees al een dik week mee met jullie ervaringen en operatie's die nog komen gaan.

ik heb na 3 jaren de stap gezet om ok een BV te gaan doen, zeker vanwege mijn 2 kids die ik heb gekregen. daardoor is alles anders dan voorheen.

ik heb het gevoel alsof ik met thee zakjes rond loop en voel me daar niet vrouwelijk bij iemand die ook zo gevoelt. ik zelf heb altijd een D 80 GEHAD. nu zit ik op een slappe B 80.het lijk me zo heerlijk om weer mooie volle borsten te hebben. gewoon weer lekker shopen zonder elke keer te hoeven kijken na die puchs up b.h nee gewoon leuke kante b.h.

zijn hier ook mensen die door dr van onselen zijn geholpen en wat waren jullie ervaringen. ik zelf twijfel nog wel over de maat heb een 4 gepast was te klein en 5 was net goed alleen twijfel nu wel omdat ik lees dat het toch altijd anders uit pak dan verwacht. ik heb mijn consult 15 aug gehad bij corine en zei gaf aan dat ik ook voor de 5,5 kon gaan. wat moet ik hier mee doen. ik heb helaas dr van onselen nog niet persoonelijk gezien en zal eigelijk wel willen weten wat hij zal adviezeren kwa maat.

hoor graag jullie ervaringen reactie. groetjes danielle

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

hallow.

je bent er net als ik vroeg bij..........ik heb ook 2 kindjes gekregen toendertijd.

ik had net als jij 2 theezakjes over gehouden na het geven van 6 maanden borstvoeding

en dat 2 maal (LOL)

Ik ben nu toe aan mijn 3 de wissel wegens kapselvorming.

ik moet wel zeggen dat de borstproteses vele malen beter zijn geworden als in mijn tijd (eerste borstopvulling)

ik was dan ook superblij de eerst keer.

jij bent net iets later als ik aan de beurt als ik, maar ik vind het leuk om met jou te communiseren.

als je vragen hebt ik ben er dan voor je.......................

liefs vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey vlinder,

wat leuk om te horen dat ik niet de einge ben met thee zakjes, ik zelf heb ook bij allebij borstvoeding gegeven 6 maanden lang dat heeft er behoorlijk ingehakt maar moet ook zeggen het heeft ook met de gene te maken. ik kan me goed herinderen dat mijn moeder dit ook had en die heeft 3 kids gehad en heeft een slappe a nu ,maar zei zelf heeft zo iets vind het goed ben bijna 50 ga niks aan me zelf laten doen. ik heb dat totaal niet ben 26 jaar en ben aardig jong maar voel me als een vrouw van 60 als ik daar na kijk en niet als een jongen vrouw en hoop dat dat gevoel weg gaat door deze stap. veel mensen zeggen altijd van binnen ben je mooi dat is het belangrijkste maar zelf vind ik dat je van de buitenkant ook mooi moet voelen en als zo stap in je leven dat verbeter zal dat geweldig zijn.

wat spannend dat je bijna mag hoe gaat zo wissel eigelijk. en hoelang heb je deze gehad. daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daantjuh,

Welkom! :D

Kan me voorstellen dat je je niet lekker voelt als je na je zwangerschappen/borstvoeding met overgebleven theezakjes achterblijft, toch fijn dat je er iets kan laten aan doen! :136: Misschien volgt je moeder nog wel je voorbeeld als ze het eenmaal bij jou heeft gezien, 50 j is toch ook helemaal nog niet te oud om een bv te laten doen tegenwoordig. Vlinder hierboven is ook al 51, dus zo zie je maar! :106:

Hier zijn al veel meiden die bij dr. Van Onselen zijn geweest, moet je maar eens via de zoekfunctie bovenaan kijken, word je vast en zeker wijzer van!

Veel aftelplezier! :101:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai die daantje

Een wissel gaat als volgt eerst word het kapsel verwijderd wat om de borstproteses zit

en daarna word het oude inplantaat er uit gehaald.

dan word alles schoongespoeld en komen er nieuwe inplantataten in.

Ik weet nog goed de eerst keer ik was er na die tijd geweldig blij mee, ik voelde me herboren (LOL)

Ik denk dat jij je straks ook kiplekker gaat voelen.

het is wel een ingreep ik zelf vind de narcose nooit erg prettig......maar ja da's wel nodig.

ik blijf trouwens een nachtje over in het ziekenhuis dat vond de plastisch chirurg beter.

je moet wel eventjes dingetjes voorbereiden want na die tijd ben je wel eventjes bezig met herstellen.

je mag niet stofzuigen en zware dingen doen de eerste weken.

Ik wil je wel toevoegen als vriendin als jij dat ook leuk vind

Hoe kijk jij er tegen aan ?

liefs vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daniëlle,

Ik antwoord ook nog even hier, want hier heb ik wat meer typruimte haha ;)

Tot nu toe heb ik zeker een goede ervaring met Van Onselen. Het is belangrijk dat hij tijdens consult goed naar je lichaam kan kijken en kan zien of hetgene wat jij wilt wel een goede optie is. Zo had ik, samen met mijn consulente, nu gekozen voor een 6. Maar dit bleek dus eigenlijk helemaal niet wijs. Het zou volgens van Onselen te groot zijn en zichtbare randen geven. Hij gaf aan dat 405 cc precies goed zou zijn. Ik ben heel blij met zijn advies, want hij heeft er immers verstand van.

Als je twijfelt zou ik als ik jou was zeker nog een tweede consultafspraak maken. Het is nog steeds kosteloos en ze helpen je graag. Al helemaal als je twijfelt over de maat of nog heel veel vragen hebt. Maar als je van Onselen nog niet eens gezien hebt, zou ik het al helemaal doen. Straks heb jij iets in je hoofd, wat in zijn mening helemaal niet verstandig is (en dat kan hij snel genoeg zien).

Wel spannend allemaal! En leuk dat je één week voor mij aan de beurt bent. Ik hou je verslag en alles goed in de gaten! ;)

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

ik heb een 2e consult super bedankt je heb helemaal gelijk. 11 oktober heb ik hem met dr van onselen en corine. hij gaat dan kijken wat mijn wensen zijn en welke maat mijn heb beste zal staan.

ben maar een klein meissie haha 1,60 en 64 kilo. ben niet echt slank maar ook niet dik dus jah wat zal mooi staan. vind het spannend en kan niet wachten tot het december is.

nog 1 week werken en dan even vakantie vieren in roompot met me kids. en dan de maand novembr aftellen.

ga zeker een foto voor maken en een foto na. zijn hier ook meiden die borstvoeding hebben gegeven en wat donkere tepels hebben aan overghouden. misschien gekke vraag maar vind mijn tepels geval nog steeds wat donkerder dan andere hier. daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daniëlle,

Fijn dat je binnenkort al op tweede consult kunt! Ik ben benieuwd wat voor advies je zal krijgen.

Wel lekker dat je op vakantie gaat binnenkort, alle afleiding is wel prettig en laat de tijd ook alleen maar weer wat sneller gaan.

Veel succes en plezier op consult maandag! Tip: schrijf al de vragen die je nu nog hebt op papier en neem het mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daantjuh,

Ik ben 15 augustus geopeerd door dr Van Onselen en ik ben zeer tevreden. Ik heb ook maat 5,5 gekregen (=390CC)

Ik heb verteld wat ik wilde en mijn borsten zijn precies zoals ik hem omschreef. Ik vind ze nu al erg mooi en het schijnt alleeen nog maar mooier te worden :-)

De foto's die ik geplaatst heb, zijn inmiddels al weer "oud". Ik zal weer eens nieuwe plaatsen. Ik ben nu 8 weken PO. Ik wilde een volle maat C. Zo zien ze er ook uit, maar ik draag nu maat 75E (Hunkemuller). Mijn borsten beginnen inmiddels ook al zachter / soepeler te worden. Succes verder! Groeten blauwoog

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey blauwoog het ziet er goed uit meid, maar hoe ging jou operatie je bent dus goed tevreden en hoe hebben ze het bij jou geplaats. heb dinsdag me consult voor de 2e keer wel nu met dr onselen

danielle

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi daan, ben je er al over uit welke maat en aantal cc's je wil krijgen?

Nog 2 maandjes! De tijd zal voorbij vliegen en de eerste dagen zijn ff op ke tanden bijten, maar daarna heb jij weer je oude vertrouwde grote borsten terug, en misschien wel mooier dan voorheen!

Ik ben nu 2 maanden po, ik zal van de week even foto;s plaatsen met me bikini topje zoals ik met 3 weken po ook heb gepost.

liefs, Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daantje,

Ik heb dezelfde lengte, ben 160 en weeg 60. Niet dik maar ook niet meer zo dun als dat ik was. Ik heb 340 CC gekregen en ik zit nu op een D cup. Ik ben geholpen op 20 juni. Ik had stiekem wel groter gewild hoor, ik vind zelf dat de pas sessie een vertekend beeld geeft, het lijkt veel groter dan dat het werkelijk wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid!

Goede keus van je om een tweede consult aan te vragen en ook verstandig om Dr. van Onselen toch naar jou te laten kijken.

Het is ook maar net de vraag of het mogelijk is om grotere protheses te kiezen en of het dan mooi staat en niet dat je van die randen ziet.

Ikzelf heb over 3 daagjes mijn BV.. ik krijg 430 CC, dit zou sowieso uit moeten komen op een cup D.

Iets waar ze liever niet over willen praten, want ieder mens verschilt natuurlijk. Maar een volle D-cup is wel mijn wens!

Schrijf inderdaad goed je vragen op en probeer ook gewoon de 'kipfiletjes' nummertje 6, ik denk dat je verbaasd zult zijn hoe mooi die zelfs staan ;)

Geef je wensen duidelijk door en dan beslist Dr. van Onselen wel of deze wensen haalbaar zijn. uiteindelijk is hij de chirurg en hij heeft al zoveel meiden geopereerd,

dus hij zal voor jou ook het best-passende vinden!

Succes morgen!

Spannend!

Liefs, Petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden bedankt,

jaja morgen half 2 heb ik me 2e consult. dan ga ik zeker even kijken welke het besten staat. mijn vriend zeg juist tegen me dat het niet te groot moeten worden. maar een mooie d cup zal niet verkeerd staan denk ik. ik hoop dat hij goed kan kijken wat bij mijn het mooist staat, en wat mijn lichaam kan hebben.. mag je trouwens de pil sliken rond de tijd dat je de operatie krijg en ik zie veel over vitamine slikken is dat echt zo belangrijk. groetjes daantjuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Daantjuh,

Bedenk wel dat het passen een vertekend beeld geeft!

Eenmaal geplaatst in jouw lichaam valt het altijd kleiner uit!

Houd daar dus rekening mee, er valt bij dual plane zowiezo 50cc weg.

Succes met kiezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

dinsdag weer gepast en we kwamen toch weer op maat 5 350 cc achter de borst spier jah. dr van onselen heeft gekeken en zij je moet niet voor de 6 gaan omdat me lengte van me borst tot aan benede en na boven niet heel groot was en me borsten dus na buiten kunnen afwijken. hij wilt zeker gaan kijken voor de maat 5,5 380 cc was dat volgens hem. heb mijn wens duidelijk gezecht wil eigelijk gewoon weer na een mooie volle d zoals vroeger. zit nu op b 80. ga van de week even foto's plaatsen is misschien wel leuk voor en na . ga maandag eerst een weekje weg met mijn poepies.

groetjes daantjuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hey meiden, nog 6 weken en dan is het al zo ver ik voel me zwenuwen nu wel opkomen hoor ik wil het zo graag maar vind het wel erg eng, heb te veel ziekenhuizen gezien en veel prikken vroeger gehad door mijn huid ziekte dus vind het dood eng vooral dat ik ga slapen. heb vroege ook een bloedvergifteging opgelopen waardoor ze mijn ondernarcose hebben gehouden en dat duurde even voor dat ik weer bij kwam dus dat vind ik wel eng ik kon toen niet meer lopen me spieren waren allemaal slap en uit. ik moest toen echt herstellen na een dag kon ik weer lopen maar dat was zo nare ervaring dat ik nu zoiets heb kom ik dit keer wel lekker wakker. hebben hier andere mensen ook toch wel een beetje last van ???????? en moet je vanaf nu al vitamine slikken en de pil heeft geen invloed op je operatie. daantjuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees bij sommige vrouwen dat ze vitamine slikken vitamine d en e volgens mij gewoon voor je weerstand. Dat blijkt goed te zijn. Maar jou grote dag is al aanstaanden maandag bij wie heb jij hem en hoeveel cc krijg je. Ik vind het ook erg spannend en kan moeilijk omgaan met spanning. Maar je doet het voor een goed doel en mooi resultaat. Groetjes daantjuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees bij sommige vrouwen dat ze vitamine slikken vitamine d en e volgens mij gewoon voor je weerstand. Dat blijkt goed te zijn. Maar jou grote dag is al aanstaanden maandag bij wie heb jij hem en hoeveel cc krijg je. Ik vind het ook erg spannend en kan moeilijk omgaan met spanning. Maar je doet het voor een goed doel en mooi resultaat. Groetjes daantjuh

Hoi hoi,

Mijn bv is bij dr.Malfeyt in de reinhartkliniek in maastricht en ik krijg 400 of 450 cc gaat hij in de operatie kijken wat het mooiste bij mij zal zijn dus het word altijd een verrassinf hahahaha......

Ja dat is ook,ik ben er zo blij mee dat ik aan niks anders kan denken en ja de pijn enzo pffff zien we dan wel weer....

En mijn mannetje lief zorgt dat me dochtertje optijd op school komt enz..... dus het komt helemaal goed..

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

ik ben vanaf een maand voor operatie vitamine multi a tot z gaan slikken. Gewoon voor mezelf, want zou het mezelf niet vergeven als ik ziek zou worden en niet geopereerd kon worden terwijl ik gewoon vitamine had kunnen slikken voor extra weerstand.

Liefs

Ja gelijk heb je meid ,ik ben niet zo slim gewest en bij nu harstikke verkouden....maja ik heb nog 7dagen he ,dus hopelijk is het dan weg...ik ben nu wel veel vers fruit aan het eten enz... dus hopelijk komt het helemaal goed....

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, een maand van te voren is dus zat, dat is mooi ben helemaal niet van het slikken van pillen vergeet het altijd ben al blij als ik me pil heb geslikt. Maar zijn of waren jullie niet bang voor de operatie ik heb al dagen van te voren zenuwen dat gevoel dat je heb als je af moet rijden haha. De weken gaat erg hard zo. Maar jij moet over 7 dagen jeetje dat gaat erg hard zeg. Daantjuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Daantjuh,

Er werd tegen mij gezegd tijdens het consult dat ik ook idd vitamine moest gaan slikken ongeveer een maand van te voren. Ga ik dan maar doen. Verder moet ik ook stoppen met roken vanaf volgende week. Pff dat wordt nog wat maar ik heb het er graag voor over. Ik ben er zo mee bezig he en dan moeten we nog 6 weken. Heb jij dat ook? Kan aan niets meer denken dan aan mooie grote borsten.

Cindy

Hey meiden, een maand van te voren is dus zat, dat is mooi ben helemaal niet van het slikken van pillen vergeet het altijd ben al blij als ik me pil heb geslikt. Maar zijn of waren jullie niet bang voor de operatie ik heb al dagen van te voren zenuwen dat gevoel dat je heb als je af moet rijden haha. De weken gaat erg hard zo. Maar jij moet over 7 dagen jeetje dat gaat erg hard zeg. Daantjuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.