Ga naar inhoud

400cc/450cc


justme89

Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik krijg maandag me BV ...

En ben super zenuwachtig vooral over de maat... of het de juist maat is en of ik er het resultaat mee haal wat ik wil...

Ik ben 1.64 ong en ben niet dun maar ook niet dik weeg 72 kilo heb wel wat vlees..

Ik wil van een 85 B naar een dubbel D...nu heeft mijn arts mij 400cc gegeven en met passen zag het er wel goed uit... maar ik heb van de week even gebeld en gevraagd of ze ook een 450cc appart kunnen leggen dat hebben ze gedaan maar garanderen niet of het erin past.. maar ik wil gewoon graag die 450cc..

Maar denken jullie dat ik op een goed eind resultaat zal komen dus een DD of niet?

Zit echt in de zenuwen nog niet eens over de operatie maar meer over de maat ..

die zenuwen voor de operatie zullen ook wel komen zondag ofzo haha..

Gr, justme..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik reken altijd 130cc ( ongeveer) per cupmaat.

Je wil ong 3 cupmaten meer, 3x130:390cc

Dus ja, ik denk dat die 400cc een prima richtlijn is.

Anderzijds is het moeilijk inschatten wat de cc's echt zullen doen.

Als jij 450 in je hoofd hebt, dan moet je dat gewoon doen! Als ze het kwijtkunnen bij je, dan zullen ze dat toch wel doen? Of vertrouw je niet op de chrirurg hierin?

Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik reken (met jouw omtrek) ong 200cc per cup :rolleyes:

Hoe groter je omtrek , hoe meer cc je nml nodig hebt .

Bekijk Piepke haar berekening , neem de gulden middenweg en je zal wel aan die DD geraken :38:

Natuurlijk kunnen wij enkel 'schatten' omdat er veel meer factoren meespelen dan enkel je omtrek (stand ribben , elasticiteit huid , eigen borst- en vetweefsel enz.) .

Bvb ook plaatsing (achter de spier 'verlies' je wat cc) en profiel v/d prothese (high/hoog geeft een voller rezultaat) spelen een rol .

Het is wel zo dat 50cc zeer weinig verschil is .

Je gaat mooie volle borsten hebben die passen bij je lichaam , zou er niet van wakker liggen hoor !

Link naar reactie
Delen op andere sites

het scheelt zeker ook als je al wat weefsel(borst) van je zelf hebt,om een grotere cupmaat te behalen.

en de 400 of 450 zal niet zo heel veel verschil geven,zeker niet als ze achter de spier of dual plane worden geplaatst,je kunt goed je arts vertrouwen,als jij duidelijk je wens hebt uitgelegt en het is haalbaar zal hij een goede inschatting kunnen maken wat je nodig hebt aan cc,s

dus ik denk dat het wle goedkomt met je volle D of dubbel DDsmile.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je met 400 cc wel een D kunt behalen hoor, hoe worden ze geplaatst?

Wie weet gaat die 450 lukken maar 400 is ook een prima maat :136:

wel achter de spier dus daarom dacht ik aan 450 om dan toch echt op 400 uit te komen... en low profile.. de chirurg weet wat ik wil een grote D dubbel D.. dus ik hoop echt dat hij daar rekening mee heeft gehouden...

maar ik denk wel dat hij weet waar hij mee bezig is...

Ik wil echt niet op een ctje uitkomen ofzo...dus hoop echt dat het goed komt maandag... anders ben ik echt teleurgesteld..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik reken altijd 130cc ( ongeveer) per cupmaat.

Je wil ong 3 cupmaten meer, 3x130:390cc

Dus ja, ik denk dat die 400cc een prima richtlijn is.

Anderzijds is het moeilijk inschatten wat de cc's echt zullen doen.

Als jij 450 in je hoofd hebt, dan moet je dat gewoon doen! Als ze het kwijtkunnen bij je, dan zullen ze dat toch wel doen? Of vertrouw je niet op de chrirurg hierin?

Heel veel succes!

Hallo Piepke,

Dat geeft me wel weer moed ;) haha.. ik heb echt 450 in me hoofd ...maar mischien denk de chirurg er anders over en dan plaats hij dalijk toch 400 omdat het dan niet kon ofzo iets.. maar ben zo bang op een teleurstelling ...liefst zou ik 500cc nemen maarja dat hadden ze niet.. en mischien word het dan weer te groot hoop gewoon dat hij weet wat hij ervoor nodig heeft om mij op een grote d dubbel d of zelfs e zou ik goed vinden uit te laten komen ... het is een goede kliniek dus maar toch blijf ik me zo een zorgen maken dag en nacht hahaa.. kan amper meer slapen komt ook zo dichtbij..

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik reken (met jouw omtrek) ong 200cc per cup :rolleyes:

Hoe groter je omtrek , hoe meer cc je nml nodig hebt .

Bekijk Piepke haar berekening , neem de gulden middenweg en je zal wel aan die DD geraken :38:

Natuurlijk kunnen wij enkel 'schatten' omdat er veel meer factoren meespelen dan enkel je omtrek (stand ribben , elasticiteit huid , eigen borst- en vetweefsel enz.) .

Bvb ook plaatsing (achter de spier 'verlies' je wat cc) en profiel v/d prothese (high/hoog geeft een voller rezultaat) spelen een rol .

Het is wel zo dat 50cc zeer weinig verschil is .

Je gaat mooie volle borsten hebben die passen bij je lichaam , zou er niet van wakker liggen hoor !

Ok dan zou ik weer volgens jou berekening op een D uitkomen dus dat is ook niet slecht :1big_boobs: ...komt ook achter de spier en low profile dus vandaar dat ik echt 450 wil ze konden niet meer dan dat doen ... en ze zouden kijken op die dag maar wil niet wakker worden met een c .. maarja hij weet me wensen ik heb uitdrukkelijk gezegd dat ik een grote D dubbel D wil.. dus vind het echt spannend nog 4 dagen en dan is het zover.... maar de zenuwen kan ik niet bedwingen hoor haha alleen om de maat eigenlijk <_<:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

het scheelt zeker ook als je al wat weefsel(borst) van je zelf hebt,om een grotere cupmaat te behalen.

en de 400 of 450 zal niet zo heel veel verschil geven,zeker niet als ze achter de spier of dual plane worden geplaatst,je kunt goed je arts vertrouwen,als jij duidelijk je wens hebt uitgelegt en het is haalbaar zal hij een goede inschatting kunnen maken wat je nodig hebt aan cc,s

dus ik denk dat het wle goedkomt met je volle D of dubbel DDsmile.gif

Hey Moontje,

Ik hoop het echt dat het goed komt hij weet wat ik wil ....en het is zijn inschatting maar op de dag van de operatie ga ik het nog wel een keer zeggen hoor hahaha... liever meer dan minder... :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

lieverd, laat dit alles niet afhangen van een cupmaat....want de PC weet wat goed kan bij jouw lichaam en weet ECHT wat hij doet. hij weet bijvoorbeeld ook dat jij graag in de buurt van een dubbel D wil komen.

Vertrouw erop! :127:

daarnaast is het belangrijk om je te realiseren dat CC's echt bij iedereen anders uitpakken! dat zie je eigenlijk op dit hele forum. als je jezelf ophangt aan een cup, dan kun je misschien wel heel teleurgesteld raken en dat is het echt niet waard. voorbeeld: ik dacht 'nou, misschien wordt het een C' ; het is een D geworden, maar ik ben er superblij mee, omdat het MOOI is en niet omdat het nu perse een D is. Tuurlijk vind ik het wel heel tof dat het uiteindelijk een behoorlijke maat is geworden, maar voor mij was het belangrijker om en prachtig paar boobies te hebben die mooi passen bij mn lijf. En dat is volgens mij niet in letters uit te drukken. :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

Heel veel succes alvast maandag!!! :116:

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk vind ik het wel heel tof dat het uiteindelijk een behoorlijke maat is geworden, maar voor mij was het belangrijker om en prachtig paar boobies te hebben die mooi passen bij mn lijf. En dat is volgens mij niet in letters uit te drukken. :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

Zeg je precies goed Stylista!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

lieverd, laat dit alles niet afhangen van een cupmaat....want de PC weet wat goed kan bij jouw lichaam en weet ECHT wat hij doet. hij weet bijvoorbeeld ook dat jij graag in de buurt van een dubbel D wil komen.

Vertrouw erop! :127:

Ahhh dankjewel.. daar heb je helemaal gelijk in .. dat is waar .... ik moet ook echt stoppen met druk maken en er gewoon meer van genieten... en je hebt daar helemaal gelijk in .. mooier worden ze zo ie zo... en het zal bij me lichaam gaan passen ...we zullen het vanzelf zien wat het word.. als ze maar mooi zijn inderdaad haha zal het hier nog wel laten weten wat het geworden is lol .. ze worden in ieder geval groter dan wat ik heb nu en hij weet wat me wensen zijn dus zal wel goed komen .. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

50cc is niet veel verschil, althans niet voor het oog ;)

Ik ben zelf met 450cc naar een zeer volle D gegaan.

Denk dat je zowel met de 400cc of 450cc op een zeer mooie maat uitkomt.

Succes :D

dankjewel meis! :)

ik hoop echt wel op een volle D ook.. maar ik zal moeten afwachten en op hem moeten gaan vertrouwen!..

Jouwe zijn erg mooi trouwens :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI!! even om te vergelijken: ik ben 1.70 m en weeg 68 kilo, ik had 85b en ben met 310 cc naar 85D of 80E gegaan!!!

volgens mij moet het bij jou dan met 400 cc ook wel lukken hoor!! let niet alleen op de grootte maar houd er ook rekening mee dat een zwaardere borst ook sneller zal gaan hangen.......

succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhh dankjewel.. daar heb je helemaal gelijk in .. dat is waar .... ik moet ook echt stoppen met druk maken en er gewoon meer van genieten... en je hebt daar helemaal gelijk in .. mooier worden ze zo ie zo... en het zal bij me lichaam gaan passen ...we zullen het vanzelf zien wat het word.. als ze maar mooi zijn inderdaad haha zal het hier nog wel laten weten wat het geworden is lol .. ze worden in ieder geval groter dan wat ik heb nu en hij weet wat me wensen zijn dus zal wel goed komen .. xx

je gaat er helemaal blij van worden, dat weet ik zeker!! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI!! even om te vergelijken: ik ben 1.70 m en weeg 68 kilo, ik had 85b en ben met 310 cc naar 85D of 80E gegaan!!!

volgens mij moet het bij jou dan met 400 cc ook wel lukken hoor!! let niet alleen op de grootte maar houd er ook rekening mee dat een zwaardere borst ook sneller zal gaan hangen.......

succes!!!

Hey Jolly :),

Met jou kan ik me wel een beetje vergelijken dan allebei 85b en bijna even zwaar alleen jij wat langer dan heb je fotos? :D ! 85d of 80e klinkt goed haha.. alleen bij mij komt het onder de spier 400 hopelijk 450 ...maar ik krijg er wel steeds meer vertrouwen in dat ik wel een D op zijn minst zal krijgen het is gewoon afwachten :71: ik kan niet wachten zeg.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jolly :),

Met jou kan ik me wel een beetje vergelijken dan allebei 85b en bijna even zwaar alleen jij wat langer dan heb je fotos? :D ! 85d of 80e klinkt goed haha.. alleen bij mij komt het onder de spier 400 hopelijk 450 ...maar ik krijg er wel steeds meer vertrouwen in dat ik wel een D op zijn minst zal krijgen het is gewoon afwachten :71: ik kan niet wachten zeg.....

hoi ik heb helaas geen voorfoto's, wel een paar keer gemaakt , maar toen snel weer gedeleted omdat ik het te confronterend vond... :134:

na foto's moet ik nog steeds maken!!! al wel een keer een poging gedaan in de badkamer maar die waren te vaag..

ik denk dat wij goed te vergelijken zijn kwa "body" dus ik heb er alle vertrouwen in dat jij met 4oo of 450 cc echt wel D of E zal krijgen hoor!!

Natuurlijk valt het niet bij iedereen hetzelfde uit.. maar ja, over het algemeen genomen kan je het wel een beetje inschatten, als je goed rekening houd met jouw figuur, de cc's, low,medium of high, de plaatsing etc...

volgens mij krijg jij straks je droomboobs!! :1big_boobs:

liefs, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben 1.75 weeg 66 kilo en ben met 450 ronde medium profile protheses van een 75 B naar een 75F gegaan!!

dus ik denk dat je het met die 400 cc wel red hoor!!

Niet te druk maken ,de pc weet heus wel wat hij doet :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.