Ga naar inhoud

Luna1978 : 6 juni 2011 : Dr. Koeijers : Aesthetic Beauty Clinics : Veldhoven


Aanbevolen berichten

Graag wil ik hier even mijn ervaring delen. Ben een vrouw van 34 jaar. In het verleden (8 jaar geleden) heb ik gekozen voor een borstvergroting / borstlift. Ik vond altijd al dat ik hangende borsten had. Ik ben bij een chirurg terecht gekomen in de beurt van Antwerpen. Ik had totaal geen kennis van deze wereld. Ook heb ik mijn moeder is toen meegenomen. Zij heeft er later weer een halslift laten uitvoeren.

In het begin was ik erg blij met de Borstvergroting/borstlift. Je neemt op dat moment de littekens voor lief en denkt (hoopt) dat de littekens wel mee zullen vallen. Na een jaar begon ik met toch te irriteren aan de littekens. Ook vond ik ze wel erg breed geworden. Je hebt geen vergelijkingsmateriaal dus denkt je dat het allemaal normaal is. Inmiddels 2 kinderen op de wereld gezet. Hierdoor zijn mijn borsten natuurlijk ook niet mooier geworden. Laatste jaren ben ik me toch weer gaan oriënteren naar de mogelijkheden om mijn borsten toch te krijgen zoals ik wil. Ben een half jaar geleden naar 2 klinieken gaan. Eerst bij de Velthuis kliniek omdat die zo hoog van de toren roepen dat ze de beste zijn. Ik vond dit gesprek erg tegen vallen. Het was totaal geen persoonlijk gesprek en ook waren ze niet geïnteresseerd in mijn verhaal. Er werd alleen maar even technische gekeken naar mijn borsten wat de mogelijkheden waren. Ook kreeg ik de harde conclusie te horen dat het er niet uitzag wat er in het verleden in België uitgevoerd was. De Chirurg kon een nieuwe lift met implantaten plaatsen. Ik schrok uiteindelijk ook erg van de prijs. Kreeg ook geen uitleg over ronde of anatomische implantaten. Ik wilde anatomische maar de chirurg zij dat hij dat wel zag tijdens de operatie?? Ook over prijsverschil werd niet gesproken terwijl overal toch honderden euro verschil zit in rond of anatomisch. Ik thuis weer internet op. Ik kom uit Brabant en vond ook veel goed reacties van Aesthetic Beauty Clinics in Veldhoven. Deze kliniek heb ik benaderd en kom binnen 14 dagen op gesprek komen. Erg gespannen was ik op de dag van het consult. Ik ben erg goed opgevangen al meteen door de dames aan de receptie. Daarna in een ontspannen sfeer een zeer uitgebeid consultgesprek gehad met de chirurg en zijn assistente. Hier hebben we 3 kwartier uitgebeid mijn wensen besproken. De chirurg kwam met een goed plan en wilde ook echt rekening houden met mijn wensen. Ik wilde vooral geen hele grote borsten krijgen. Hij beloofde mij dat de nadruk zou liggen op het corrigeren van de littekens en dat hij met de operatie zelf zou kijken welke formaat (cc) implantaat het mooiste zou passen zonder dat ik het idee krijg dat er ook een mega borstvergroting was uitgevoerd. Meteen vastgelegd dat ik anatomische implantaten krijg. De prijs was ook een stuk vriendelijker en volgens mij is de werkwijzen van de kliniek en de kwaliteit van de implantaten hetzelfde als bij de Velthuis kliniek. De Chirurg van Aesthetic Clinics had ook nog eens jaren voor de Velthuis kliniek gewerkt. De keuze was voor mij dus snel gemaakt. 4 weken later was de behandeling. Erg zenuwachtige was ik op de dag van de operatie. Ook het nuchter blijven vind ik lastig. Rond 11 uur was ik aan de beurt. Eerst werd ik natuurlijk weer perfect opgevangen door de medewerkers. Moest met gaan omkleden en de anesthesist begon met zijn inleidend gesprekje over de verdoving. Nadat er een infuus was aangelegd ging ik lekker op een bedje liggen. Daarna weet ik niets meer!

Eenmaal bijgekomen herstelde is zeer snel van de operatie. Binnen twee uur kon ik met begeleiding al naar huis. Inmiddels verschillende controles gehad. De chirurg en ik zijn beide tevreden. Ik kan dan ook deze kliniek in Veldhoven voor iedereen aanraden. Aesthetic Beauty Clinics heeft mijn zelfvertrouwen weer teruggegeven!

Gr Lun.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je nu je zelfvertrouwen weer terug hebt, dat is onbetaalbaar natuurlijk!! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten :D

Hoe lang ben je nu po? Wanneer ben je geopereerd (kan ik je titel verder aanpassen)?

Hoeveel cc heb je nu gekregen en welke maat kwam je af en zit je nu?

Veel vragen, maar ben erg nieuwsgierig :D

Lekker genieten van je boobs.

:116: Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je nu je zelfvertrouwen weer terug hebt, dat is onbetaalbaar natuurlijk!! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten :D

Hoe lang ben je nu po? Wanneer ben je geopereerd (kan ik je titel verder aanpassen)?

Hoeveel cc heb je nu gekregen en welke maat kwam je af en zit je nu?

Veel vragen, maar ben erg nieuwsgierig :D

Lekker genieten van je boobs.

:116: Fem

Hoi Femmy,

Leuk dat je reageerd.

Ik heb mentor implantaten gekregen van 245cc. Daarvoor zat er 225 cc in.

Mijn operatiedag was 6 juni 2011.

Gr Lun

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Luna,

Welkom! :D

Wat fijn meid dat je nu eindelijk de boobs hebt die je wou en je zelfvertrouwen weer hersteld is! :136: Daar doe je het tenslotte ook voor! Eindelijk nog eens iemand met wat minder cc's hier op het forum hihi, ikzelf heb nl 200cc anatomische gekregen, dat hoor je tegenwoordig niet zo vaak meer :106:

6 juni geopereerd, dan ben je alweer heel goed hersteld ondertussen, geniet van je mooie nieuwe boobs!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.