Ga naar inhoud

Yasmin pil!!


Gast poekie83

Aanbevolen berichten

Hoe meiden,

Ik ga na jaren weer aan de pil,had altijd microgynon 30 maar ben daardoor veel aangekomen. Las dat je van de yasminpil niet zoveel zou aankomen,je libido hoog blijft,grotere borsten(uhhh nog groter?)geen stemmingswisselingen en mooie huid krijgt nou dacht ik wat wil ik nog meer??Ben net thuis van huisarts en heeft deze dan ook voorgeschreven nu lees ik overal op internet enge dingen over longembolie en trombose dat je van deze pil kunt krijgen. Is er iemand die met deze pil ervaring heeft????

Alvast bedankt liefs Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de yasminelle, ik denk dat die er wel sterk op lijkt, is al mijn 4e pil en ben nog maar 19 :blush:

Je moet die bijsluiters niet lezen, een risico aan ELKE pil is trombose enzo, je moet maar eens de bijsluiter van gewone aspirine lezen, wat je daar allemaal van kan krijgen, niet te geloven. Aan elk medicijn dat je in je lichaam gooit zijn risico's verbonden, hoe klein ook, maar ze moeten het gewoon in de bijsluiter zetten om zichzelf niet aansprakelijk te kunnen maken. Laat je echt niet gek maken door die dingen, het is allemaal sterk overdreven. Als je gynaecoloog die pil goed vind voor jou, dan zal dat wel zo zijn!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja word er ook niet bang van door de bijwerkingen te lezen want net zoals je zegt dat heb je bij elk medicijn. Maar omdat ik overal op internet lees over yasmin en longembolie en trombose. Een meisje is overleden aan een longembolie en trombose naar dr hart geslagen en dat hebben ze onderzocht en schijnt door de yasminpil te komen!Vandaar dat ik een beetje bang werd anders niet hoor!

Ja en hij schijnt best prijzig te zijn dus lijkt mij als die pil niet goed is waarom is die dan zo duur?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak je geen zorgen, die dingen staan op ELKE bijsluiter van ELKE pil hoor, en zéker dat over die trombose. We mogen bij zo'n dingen gewoon niet te veel nadenken...

Ik zou ook liever iets anders hebben hoor dan de pil, spiraal ofzo, maar is niet zo goed als je nog kinderen wilt later. En dat gefriemel met condooms zie ik ook niet meer zitten hoor!

Als je jezelf er echt niet goed bij voelt kan je altijd eens raad vragen aan je gynaecoloog?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel!

Ik heb al wel twee mooie kids en mijn man heeft zich laten helpen,dus bij mij hoeft het niet te dienen als anticonceptie. Maar heb ontzettend last van mijn ovulatie vandaar dat ik jammer genoeg weer aan de pil moet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha echt niet iedereen hoor en vooral als je al eens bevallen bent kun je er erg last van hebben. Mijn zus kan het ook voelen wanneer ze dr eisprong krijgt. Alleen heb ik er een week van te voren al last van. Voel me het best als ik ongesteld ben,lekker he ik draai alles om.Heb ook bekkenklachten hoor dus misschien hangt alles samen!En wees niet bang dat je na evt bevalling ook last krijgt want ik ben 1vande uitzonderingen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja heerlijk zou dat zijn he!dankjullie wel lieve meiden!Sandoz 20 ken ik helemaal niet volgens mij hebben wij dat niet in NL of ik heb het mis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden

ik heb de 3 fase pil, kan geen pil meer zien heb de ene na de andere geprobeerd omdat ik dwars door de pil heen werd ,echt waardeloos iemand hier ook last van.

heb deze pil nu al een jaar en heb totaal geen libido meer. en dat had ik wel met jasmijn. maar sins mijn kids wordt ik overAL dwars door heen ongesteld en was ik het om de week echt waardeloos. en dan komt je huisarts weer neem spiraal. nou dat laten zetten is geen pretje en dan de ene na de andere onstekingen oplopen is helemaal klote. heeft iemand dit misschien ook.

fijn al die vrouwen hier, groetjes daantjuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden

ik heb de 3 fase pil, kan geen pil meer zien heb de ene na de andere geprobeerd omdat ik dwars door de pil heen werd ,echt waardeloos iemand hier ook last van.

heb deze pil nu al een jaar en heb totaal geen libido meer. en dat had ik wel met jasmijn. maar sins mijn kids wordt ik overAL dwars door heen ongesteld en was ik het om de week echt waardeloos. en dan komt je huisarts weer neem spiraal. nou dat laten zetten is geen pretje en dan de ene na de andere onstekingen oplopen is helemaal klote. heeft iemand dit misschien ook.

fijn al die vrouwen hier, groetjes daantjuh

Herken je probleem niet, maar is de prikpil misschien een optie voor jou?

http://www.anticonceptie.nl/prikpil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.