Ga naar inhoud

waar kijken jullie naar uit?


jolly

Aanbevolen berichten

ik kijk nu nog uit naar de operatie, en daarna na het eindresultaat en daarna naar het lesgeven in een badpak waarin ik er niet als een vent uit zie en daarna...cliche, maar de bikini en lingerie shoppen..... te veel eigenlijk! oww....can't wait! Oja en ik kijk uit naar de dag dat ik ten huwelijk gevraagd wordt maarja...wanneer gebeurd dat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk uit naar......:

:1bouncingboobs:

- iedere ochtend als ik naakt langs de passpiegel loop...dan denk ik: DAMN, wat is mijn lijf f*cking sexy geworden met die lekkere boobies...hihihihihih :blush:...helemaal in verhouding nu..(boobs 94 cm, middel 67 cm, heupen 95 cm) :136:

- bikini's!!!

- nog meer BH's kopen....maandag ben ik 4 weken PO en mag ik gewone BH's gaan dragen. Vandaag 2 super-comfortabele Triumph BH's gekocht (wilde nog geen beugelBH kopen) en heb zo'n mooie bolling aan de bovenkant!!! Supergoed geholpen overigens...:D

Hahahaha en wat helemaal grappig is, is dat het me opvalt dat er regelmatig naar mn voorgevel wordt gekeken :126: dat gebeurde normaal echt NOOIT.

Ik had nooit gedacht dat ik zo gelukkig en blij van zou worden van nieuwe boobies!!!!

:59: :59: :59: voor Dr.Maas....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Wat een leuke topic,

Ik ben zo super blij met mijn boobs en ook ik denk elke dag als ik in de spiegel kijk "wauw wat een geweldige boobs"

Ik kijk uit naar:

veel mooie en sexy lingerie kopen

bikini's kopen

in sexy kleding lopen deze zomer

eindelijk zonder schaamte mijn boobs op het strand laten zien

shirts met lage decollete....zitten nu standaard in mijn kledingcollectie hahaha

ze mogen gezien worden en dat doe ik ook....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me bij iedereen aan gewoon zonder schaamte je ding doen.

Maar verheug me extra op,dat ik voor de 1e keer met mijn dochter(4 jr) kan gaan zwemmen in een zwembad YESSS.

ineens is het zwembad niet off limits meer en kan ik gaan zonder daar ook maar bij na te denken love it!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste keer in bikini!! En die heb ik al veel geshopt!! En elke keer als ik in een lingeriewinkel kom om dan geneigd te zijn toch maar eerst een 75D te passen en er dan achter te komen dat die toch echt te klein is! (terwijl je voorheen een 75 b of c nodig had).

Of als je een winkel binnenloopt en de lingerieverkoopster je aankijkt als je zegt een 75E nodig te hebben, en jij aan haar blik ziet van waar zitten die dan en dan vervolgens een prachtige volle cup in de BH tevoorschijn tovert!! Heerlijk. Kan er alleen maar van genieten. En dat ik niet meer bang hoef te zijn dat mijn vullingen stiekem omhoog komen, zodat ze uit mijn truitje piepen..Yihaaa...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk een bikini kunnen kopen die ik zelf kan vullen,

Eindelijk niet meer bang zijn dat iemand merkt dat je een gevulde bh draagt.

Ook naar leuke slaapkledij, van die kleedjes keek ik uit.

Voorheen droeg ik alleen wijde pyjama's, want zo'n nachtkleedje staat echt niet als je zo plat bent als een dubbeltje.

Onlangs vrienden (koppel) gehad die kwamen logeren, heb dus geslapen met bh, durfde me niet vertonen in mijn pyjama zonder bh hoor.

En waar mijn man het meest naar uitkijkt: eindelijk gaan zwemmen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

naar de Hunkemoller, mezelf in de spiegel zien met een GOEDGEVULDE mooie bh, niet zijnde met van die padjes...(dat zijn de momenten, in de paskamer van de Hunkemoller, dat ik zwaar depressief raak, sinds mijn orientatie en serieuze voornemen een bv te laten doen kom ik er niet meer)

En zoals je zelf al zei; een bikini straks in de zomer, na het zwemmen de kussens die erin zitten niet uit te hoeven drukken met mijn armen...omdat ze anders bij wijze van spreken een dag later nog niet droog zijn.

Mooie kleding (avondjurken, zomerjurken) dragen ZONDER bh! Jiehaaaaaa!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zoveel jurkjes om op stap te gaan,die ik altijd met trucjes en dubbele bh's en plakband en weet niet nog wat allemaal moet aandoen,zodat mijn decollete er mooi uitziet...en binnenkort...gewoon jurk aan en hup,klaar! :-)

En al die jurkjes de laatste jaren...met een schouder bloot,of met een open rug,strapless...die liet ik altijd links liggen,omdat ik dus echt niks kan aandoen zonder bh...en binnenkort...kan ik ook deze dingen kopen en mijn verzameling aanvullen!

Ik verheug me op het moment dat ik al mijn +25 setjes in maat 75c in een doos kan doen, en aan mijn zusje kan geven,die toevallig die maat heeft,en ze zal zoooo blij zijn met al die leuke setjes,en binnenkort...heb ik ze dan lekker niet meer nodig.

En het moment dat ik eindelijk die mooie dure lingerie merken kan kopen,en daadwerkelijk blij ben met hoe het er uitziet.. binnenkort...shoppen voor nieuwe lingerie!!Heeeeel veeel lingerie,want ja,een vrouw kan nooit genoeg hebben he. :-)

Ow...en ik vind korsetten zo mooi he,Heb ik al zoooo vaak aangeprobeerd,maar het ziet er gewoon niet uit nu...Binnenkort...gaat het zo geweldig uitzien met mijn nieuwe boobs...ik denk dat ik een verzameling korsetten zal hebben!

Vakantie! Eindelijk,eindelijk,eindelijk, kan ik gewoon al die leuke bikini setjes kopen die ik leuk vind,zonder eerst alles te moeten passen of alles wel op zijn plaats blijft en een beetje gevuld uitziet.Want binnenkort..gaat het allemaal goed gevuld zijn..!

En....... nooit meer strepen op mijn lijf van die bikini's op vakantie!Want geloof me..deze meid zal binnenkort zoals vele andere meisjes op vakantie eindelijk het durven om haar bikini uit te doen en ook eens topless te zonnen!! Heb ik vroeger nooit gedurft,omdat ik me te onzeker voelde,maar met mijn nieuwe girls gaat dat geen probleem meer zijn...

En dan al die keren dat ik jaloers keek naar andere meisjes met een goed gevulde boezempartij...Binnenkort is ook dat verleden tijd en hoor ik er ook bij! Geen jaloerse blikken meer! Ik heb ze dan lekker zelf!

Ik heb me altijd al willen laten bodypainten van top tot teen, en binnenkort...als ik de kans krijg..zal ik het me zeker niet laten ontgaan,het zal er heel mooi uitzien met mijn nieuwe boobies.

je ziet het,te veel om op te noemen. Zoveel dingen waar ik me op verheug!

(er is nog een ding...hihi..iets seksueel's.. iets wat ik nu niet kan doen om dat mijn borsten te leeg zijn..

maar als ze mooi rond en gevuld zijn,dan is de Coïtus a mamilla mogelijk.ook wel op zijn russisch genoemd.hihi.zoek het maar op.:-) binnenkort....kan ik mijn vriend dus ook op een andere manier verwennen.. haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga ook trouwen.... :-)

maar ik wilde eerst mijn boobs,zodat ik een strapless trouwjurkje kan aandoen.

proficiat trouwens. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk uit naar de dag dat ik terug op zij-kantje mag slapen :lazy2: terug zonnen :beach: terug wat wilder in bed kan zijn :130::131: terug mooie bh'kes en bikiniekes kopen ^_^ en los van dat boobie gedoe kijk ik enorm uit naar komende zondag,ga ik al eens naar m'n kittentje kijken dat dan ergens in mei ons gezinnetje vergezelt :D en volgende maand mijn rij-examen! zal blij zijn dat dat achter de rug is,hopelijk lukt het zonder dat m'n littekens al te veel tegentrekken,duimen maar! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.