Ga naar inhoud

waar kijken jullie naar uit?


jolly

Aanbevolen berichten

HOI!! sinds mijn BV kijk ik verschrikkelijk uit naar volgend jaar zomer!! ik kan niet wachten om in badkleding te lopen zonder mij ongerust te maken of de vullingen wel blijven zitten

of dat er veel water in mijn push up bikini blijft hangen (drup drup)

waar kijken jullie naar uit?

Misschien gaat er hier wel iemand trouwen en kijkt ze er naar uit om haar trouwjurk te passen...

of kijk je er gewoon naar uit om lekker veel nieuwe lingerie te kopen?

ik zou het gewoon leuk vinden om te horen van alle dames en een heer, waar kijk jij nou het meeste naar uit sinds je BV????

liefs!! jolly :159:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal met Parkiet eens, draag nog steeds de kliniekbeha, heb wel 1 beha voor stapavondjes maar wil heel graag mooie lingerie kopen en mijn bestelling van ASOS eens binnen krijgen (volgende keer doe ik expresspost, was weer eens te zuinig) met bikini's in mijn maat en een t-shirt beha in 70 g.

Verder zie ik uit naar leuke stapavondjes en moet zeggen dat ik dit weekend zeer veel bekijks en succes had met de nieuwe boobs, echt veel meer mannen keken me aan, kreeg allerlei drankjes aangeboden, echt leuk!!!! :136::1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

te veel om op te noemen,ik heb elke dag wel IETS waar ik naar uit kijkbiggrin.gif

hahaha moontje ja, dat herken ik! ik ben tegenwoordig al blij als ik met de boobs door albert heyn loop!!! dan heb ik zoiets van, zien jullie het allemaal?? hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ik verheug me elke ochtend weer op de keuze beha die ik moet gaan maken. Voorheen had ik push up beha's. Nu is dat niet meer nodig. En toen ik ze net had verheugde ik me op het moment dat ik zonder beha in m'n strapless jurkje kon!

:1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk uit naar een paar mooie nieuwe borsten, een cup C of D. En als dat gedaan is kan ik lekker aan mijn rugklachten/houding gaan werken.

Daarna leuke lingerie shoppen en veeeeeel, heeeeeeel veel leuke kleding.....eindelijk hoef ik dan eens geen slankmakend zwart meer aan!!! En ik kijk ook uit naar de dag dat ik eindelijk eens verlost ben van die pijnlijke, verkrampende schouders en nek met hoofdpijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk uit naar!!! :1bouncingboobs: mijn kliniekbeha die uit mag... :43: mijn eerste jurkje zonder beha.. :43: mijn eerste beha zonder vulling... :43: mijn eerste vakantie met een volle boezen... :43: de eerste keer terug gaan sporten en lopen... :43: de eerste keer terug zwemmen... :43: ... de eerste keer :1bouncingboobs: ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk er naar uit om pijnloos te zijn! Haha maar ik ben ook nog maar 1 dag PO haha en kan niet wachten om het eindresultaat te zien!

hoi Shaartje!!! ik hoop dat je snel pijnloos zal zijn en dat je snel 'alles' :1bouncingboobs: kan bekijken!! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk uit naar

-Het moment dat ik eindelijk weer op mijn zij en buik kan slapen! :124:

-Ik eindelijk nieuwe lingerie kan kopen(was van het weekend bij de H&M op de lingerieafdeling, daar pas ik ineens alles...alleen kan ik het met wonden nog niet testen natuurlijk :38: Maar ohoh het is dan net of ik in een snoepwinkel sta :59: ...ik wil die...en die...en die ook....en die dan ook maar, oh wat zal ik shoppen! :43: )\

-Eindelijk met goed fatsoen shirtjes, blousjes en jurkjes aan kunnen schaffen zonder frustatie omdat die voorgevel er niet inpast(te) :43:

-Alles goed genezen is en ik eindelijk kan beginnen met hardlopen. :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.