Ga naar inhoud

vlinder1960 : 30 november 2011 : Dr. Middelberg : UMCG : Groningen


Aanbevolen berichten

hallo,

ik ben getrouwd met een lieve man.......

Ik ben na het krijgen van mijn 2 kinderen die ik alle bij borst voeding

heb gegeven allebij een half jaar geoperreerd en heb weer vollere borsten gekregen

net als voor de borstvoeding.

Ik ga nu voor mijn 3 de wissel. Ik heb aan 1 borst veel kapsel vorming

vandaar deze wissel. en ja ik ben afgevallen dus dan mag het ook wel een beetje voller worden weer.

ik weeg 67 en ben 1.68 lang

ik heb mc ghan style 120 rond.......310 cc

ik krijg nu natrell (is ook mc ghan) rond cohecive 385 0f 450

dat beslist de plastisch chirurg op dat moment.

ikzelf ben best wel weer zenuwachtig ondanks dat het mijn 3 de keer is.

Zijn jullie ook zenuwachtig?

Ik zou het leuk vinden om met elkaar na de operatie datum te gaan..... want samen

is niet zo alleen. wij begrijpen elkaar (LOL)

och ja mijn OK is 30 NOVEMBER.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

hallo allemaal..................

lief dat jullie aan me denken.....

ja het is nu bijna zo ver.

nog 1 nachtje slapen en dan ben ik aan de beurt.

nu straks eventjes wat in pakken, ik moet 1 nachtje blijven daar.

jullie horen snel van mij................

liefs van het vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey vlinder,

wat fijn dat deze het weer doet ben echt benieuwd hoe het is gegaan, kijk elke dag na je forum titel.

ik wacht het nog even af en wens je veel knuff en ja wij zijn met de kerst helemaal toppie

groetjes daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve vlinder:-)

Je bent weer lekker thuis! Ik hoop dat je goed hebt kunnen slapen en dat je je wat minder misselijk voelt :-(

Het zal nog even afzien worden voor je,de aankomende daagjes.....maar wel heel fijn dat je het nu eindelijk achter de rug hebt.

Ik blijf voorlopig net zolang kaarsjes voor je branden hier bij mijn boedha....tot je je weer beter voelt.Wierookje staat ook weer aan.

Ik kan je eigenlijk alleen maar heel veel sterkte wensen met je herstel,rust maar lekker uit en laat je goed verzorgen door je

lieve man:-)

En een heeeeele dikke beterschaps knuffel natuurlijk!:-) Komt ie.....smaaaaak xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve allemaal....................

daar ben ik weer en ik voel me nu iets beter gelukkig...........hier mijn verhaal.

ik ben op de vroege morgen van 30 november om kwart over 5 opgestaan en me daarna gewassen fretje verzorgd en 6 uur was ik onder weg naar het umcg. daar was ik tegen half zeven, ik werd opgevangen en kreeg meteen een kamer, waar ik me om mocht omkleden in een operatiehempt en een malle muts kreeg ik op (LOL) en daarna moest ik plassen en werd in folie gewikkeld (om warm te worden) da's beter voor en na de ok. toen 2 rustgevers gekregen...........teminste daar waren ze voor bedoeld haha (ik heb er niks van gemerkt) toen tegen kwart over zeven naar de ok gereden.........daar moest ik overstappen op het ok bed.......en ik zei ik moet plassen hahaha (heb ik weer) da's geen probleem ik kreeg wel een cathether tijdens de ok.......ik mocht er niet meer uit. daarna werd ik de ok ingereden. daar kreeg ik overal plakkers op en een magneet op m'n hoofd om mijn hersen actievietijd te meeten (ja ik vroeg van alles) daarna dus een spuitje en mijn adderen werden helemaal koud dat blijkt goed te zijn. en toen nog een spuitje en toen een kapje met 100% zuurstof op en mocht ik een mooie droom gaan dromen hahaha(ik zei over de zee) en weg was ik..................... toen wakker geworden en ja beroerd beroerd beroerd, ik was blij met m'n catheter ik hoefde nu niet er uit om te plassen. wat ben ik ziek geweest na die tijd zeg dit was mijn derde wissel en die is vies tegen gevallen..........nu dag 3 gaat het vooruit. ik heb veel geslapen en niet gegeten. gisteravond voor het eerst wat gegeten........nu gaat het redelijk.de pijn valt me ook tegen maar is nu goed te doen. ik heb wel 450 cc gekregen en het nog niet gezien............was wel zo beroerd dat me dat niet eens meer intresseerde. nu vanavond douchen en de pleister er af halen de andere hechtpleistertjes laten zitten. ben erg benieuwd. de dokter is er wel 2 uur mee bezig geweest het was ook een heel karwei om het weer netjes te krijgen...........het was ook drie keer niks meer.

hij was tevreden want na afloop is hij nog eventjes bij me geweest..........mooi resultaat zei die. nu hopen dat alles goed heelt. en ja ik heb direct m'n bh aan met die beroerde band om.

lieve mensjes daar bedankt vast voor jullie steun.................lief dat jullie aan me hebben gedacht..........

liefs van vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo leuk verslagje!

Een paar zware dagen dus, en vanaf nu de goeie kant op!!!

Toch wel fijn dat je je gewenste aantal cc's hebt gekregen!

En een mooi resultaat zei de PC! Dat beloofd vast wat!

Wanneer mag je spieken?

Verder heeeeeeel veel beterschap toegewenst!

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallow,

afgelopen vrijdag de pleisters er af gehaald en het ziet er allemaal netjes uit.

aan mijn linkerborst had ik nog een heel klein wondje (mag verders geen naam hebben)

ik mag nu mijn litteken met creme (parfum vrij) in gaan smeren.

om die speciale creme te gebruiken (siloconen creme) te gebruiken was nog te vroeg.

eventjes wachten daar mee dat was nu op dit moment te aggressief.

straks mag het wel worden de littekens mooierder van.

verders moet ik de band absoluut om laten nog 4 weken. dus ik moet die 6 weken wel volmaken met

het dragen daarvan.

Alles zag er mooi en goed uit.

mijn borsten veranderen per dag (LOL)

slapen gaat nu nog niet op optimaal maar we mogen niet klagen.

verders heb ik nu een omvang van 80 onder en boven 99 boven.

ik ben benieuwd naar m'n maat straks. ik draag nu een d/e sport bh.

ik heb plaatsing dual plane de spieren zijn uitgerekt .

straks zullen ze boven ook wat voller worden nog (zegt de pc)

iemand een idee wat van maat ik zal krijgen straks?

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hallo,

ik kon niet inloggen meer maar nu is dat weer oke.

verders gaat het de goede kant op met mij..............ik heb 2 mooie beugel bh's gekocht bij hunkermeller.

1 met blauw er in en 1 met goud erin. nu afwachten wanneer ik die aan mag doen.

ben nu volgende week 6 weken po.

dan die week moet ik naar de plastisch chirurg voor controle.

weet iemand wanneer je een beugel bh aan mag doen!!

groetjes vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi vlinder, wat fijn dat het weer goed gaat met je. Leuk hoor, nieuwe lingerie shoppen! T is dat ik nog aan bed gekluisterd ben, anders zou ik me ook moeilijk kunnen inhouden hihi... Hmmm, geen idee wanneer je weer beugeltjes mag gaan dragen. Geniet van je uitzicht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai Faye

De tijd gaat sneller dan je denkt meiske..........straks ga je ook leuke bh's halen (LOL)

het zal mij benieuwen wanneer ik m'n nieuwe bh's aan mag eindelijk van die sport bh af hihihi.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallow,

kan iemand mij vertellen wanneer ik een beugel bh aan mag doen!!

ben aankomende woensdag 6 weken po.

dan die weer een afspraak bij de plastisch chirurg voor controle.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai, sonny

vandaag naar de plastisch chirurg geweest (eindcontrole) alles zag er mooi uit.

was mooi gekapseld, litteken was mooi, en de inplantaten waren al mooi zacht.

ik mag alles weer doen en ook weer normale bh's dragen.

wel naar m'n lichaam luisteren met het kunnen van dingen doen.

Ik heb nog gevraagd of ze 80% of 100% cohesieve waren ze zijn dus 100%

Aankomende donderdag zit ik op 7 weken po.

Ik heb trouwens al foto's laten maken daar.

ik mag ook weer badderen da's wel heerlijk.

welke maat ben jij uitgekomen?

ik ben op 80 D uitgekomen.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallow.

Eventjes een op date van mij. 20 april weer terug naar m'n plastisch chirurg.

Ik heb aan mijn rechterborst een rimpelvorming deukje gekregen........en het word er dan

ook niet mooier van.

Ben benieuwd wat die gaat zeggen......zal het overmoeten. Ik weet het niet dus eventjes afwachten maar.

groetjes vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

UP DATE.

Hier ben ik weer........ja ik dacht dat alles goed zou gaan NEE dus.

ik zit nu met een kuiltje en laat daar nu aankomende vrijdag naar kijken weer.

ook voel ik onderin 2 puntjes steken en m'n borsten zijn hobbelig.

Ik ga nu naar een andere arts en hoop op een oplossing.

Wie heeft dit ook of herkent zich hierin?

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.