Guest marloes Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 Hoi meiden,Ik heb binnenkort een consult bij ACCZ!! Spannend! Ik zou graag willen weten wie er ervaringen heeft bij het ACCZ. Ik hoop snel iets te horen.xxx Marloes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest astrid Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 Hoi meiden,Ik heb binnenkort een consult bij ACCZ!! Spannend! Ik zou graag willen weten wie er ervaringen heeft bij het ACCZ. Ik hoop snel iets te horen.xxx Marloeshoi marloes ik ben astriden ik ben 25mei in utrecht geopereerd in het accz ik ben meer dan 100% tevredenik ben geholpen door dr.van onselen,echt een hele fijne man,en na de operatie staat werkelijk iedereen voor je klaarook nu nog na 4 weken en ik twijfel over iets mag je altijd naar ze bellen.heb helaas nog geen fotos.groetjes astrid.als je nog iets wil weten gewoon vragen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excella Posted June 26, 2009 Share Posted June 26, 2009 Ik krijg in juli mijn BV bij ACCZ. Ben wel zenuwachtig. Ik had eest ook de keus om op 25 mei te gaan maar toen kon ik niet Fijn dat je tevreden bent Astrid..! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin79 Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 Hoi Meiden!Ik ga 18 juli naar van Onselen voor een BV ( neutor kliniek net over de grens). Ik ben tot nu toe echt super tevreden over het hele traject.De intake was prima, alles is goed en duidelijk uitgelegd, ook de vragen die ik na het consult nog heb gesteld via mail werden keurig beantwoord.Ik heb echt veel vertrouwen in Dr. van Onselen.Het advies dat ik heb gekregen is 300 cc anatomisch gevormd wat achter de spier wordt geplaatst. Dr van Onselen is daar geen voorstander van maar omdat ik van mezelf te weinig weefsel heb is er geen andere optie, ervoor plaatsen zou betekenen dat je de randen van de protheses kunt zien. Ik ga van minder dan een A cup naar een volle B, kleine C.Groetjes,Karin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest soni Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 hallo dames ik zie dat je jullie bv hebben gedaan maar hoe gaat het verder met jullie en wat zijn jullie ervaring met accz zevenaar en dokt oenselen..19 april2010 wil ik ook bv doen maar ik wil graag van jullie weten hoe het verlopen is.grtjts soni Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excella Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 Hi Soni, Ik ben echt super tevreden over Dr. Van Onselen en zijn team, maar vooral het resultaat. Wij hebben bijna allemaal een operatie verslag. Misschien zou je daar de verslagen kunnen lezen van dames die bij van Onselen zijn geweest. Hier staan al onze ervaringen in met de kliniek, de arts, het team, voor en na de operatie.. alles Mijn verslag Karin79: Claar: Carola2: Trinitykids: Gul: Honorata: En 29 maart gaat Jeannie naar Van Onselen: Groetjes Excella Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest manny Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 Dag dames,Ook ik ben vandaag bij de heer v Onselen geweest na goede indrukken van jullie gekregen te hebben. En natuurlijk was der prijs ernaar ( dacht ik!! )Na een goed gesprek voelde ik al iets niet helemaal kloppen. Wat hij zij en aanraadde gaat een beetje tegenin wat ik hier lees.Heb zelf een 75 B en hij adviseerde voor een volle D 540CC Dual plane anatomisch, omdat het natuurlijkst was.Eind het eind van het gesprek kwamen we bij de prijs waarin hij aanhaalde dat hij nu een aanbieding had van 2750 naar 1750 ( wat ook op de site staat ) maar niet erbij vermeld dat hier de protheses nog betaald moeten worden die uitkwamen op 750 per stuk.Totaalprijs dus 3400!!!Was dit ook bij jullie?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excella Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 Ja, was ook bij mij. Je moet het zo zien, de borstvergroting kost nu 1.750 (normaal dus 2.750) maar er komt dus 1000 euro bij voor de prothesen. Dus nu kost het je sowieso 2.750 (ipv 3.750 zoals normaal) en omdat je anatomisch hebt is de prijs dus anders. Zoals op de site staat aangegeven is anatomisch L/R prothesen 2.750. Ik moest 3250 euri betalen, jij 3400. Dat kan dus kloppen, dat is dus idd de aanbieding en komt helemaal overeen met een gewone prijs. Weet dat 2 meiden hier ook 3400 hebben betaald, maar heeft te maken dat je meer cc zou krijgen, of misschien andere soort prothesen.Je moet doen wat je zelf wil natuurlijk, hij is vrij goedkoop vergeleken andere klinieken. Niet dat je het nou voor de prijs moet doen.Als je kijkt bij prijslijst behandelingen op hun site, zie je bij BV ook 2750 staan. Je wordt dus niet genaaid vergeleken ons.. dat is denk ik de standaard prijs voor een BV (hier is een topic over). Voor veel minder krijg je in NL geen BV denk ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest manny Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Ok excella bedankt voor de info.Ik zie dit meer als een lokkertje omdat ik overal all in prijzen lees en hier nergens bij staat over eventuele kosten. OM daar dus achter te komen heb ik 300 km gereden in totaal en met een minder gevoel ben weggegaan.Tevens snap ik niet het aantal cc's wat altijd gebruikt wordt. Ik zie dat jij 360 CC krijgt wat eindigt op een 75 D, maar mijn 540 cc moet op een 75DD eindigen, maar in verhouding een 75E moet wezen ongeveer.die 540 kwam dus over heen met de kipfilet nr 6 op kantoor.Wat was bij jou de reden om het achter de borst te doen? Bij ons raadde hij namelijk ertussen aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excella Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Hey meis.. Ik heb mijn album eraf gehaald maar zal misschien nog ff wat erop zetten. Ik ben 1.81 meter. Lang en slank (jij ook?) Ik had een grote A/kleine B. Echt weinig.. en omdat ik best plat was (weinig borstweefsel) was dat de reden om het achter de spier te doen, anders zou je het bij mij te goed zien, dit is het natuurlijkst. Ik wou een grote C, en dat is dus nu een D geworden. Hahah kipfilet nummer 6 Ik vind het jammer dat je teleurgesteld bent, omdat ik namelijk juist hardstikke blij ben dat ik het daar heb gedaan Ik woon dan ook in regio Arnhem dus voor mij was het voor het 1e consult ook goed om hier te doen. Ik wou eigenlijk groter en Van Onselen zei dat 360cc het meest natuurlijk bij mij was, en daar had ie dus ook gelijk in achteraf. Daarom had ik een goed gevoel, omdat hij mij dus niet zomaar wat aan zat te smeren maar echt keek wat bij mij past. Dat hij 540cc bij jou aanraad, zou maarzo kunnen. Ik ben geen arts en heb geen idee wat klopt, maar ik weet wel dat hij een goede arts is en echt weet wat hij doet. Het is altijd een kwestie van vertrouwen en een grote gok als je je laat opereren.. maar ik had 100% vertrouwen in hem. En achteraf is het erg mooi geworden Het aantal cc's is mij soms ook een raadsel hoor, de 1 heeft met 240 cc al 2 cuppen meer, de ander pas met 350cc (ik noem maar iets). maar zo heeft de 1 ook misschien hangborstne, of lege borsten of gewoon hele kleintjes. Denk dat het verschil daar in zit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest manny Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Hey hey,Ik ben zelf 1.78 en heb nu 18 mnd een kind. Ben van 75 D naar 75 B gegaan. Weeg nu 70 kilo. Voor mijn zwangerschap rond de 73/74. Dus ik ben vd zwangerschap 100 kilo!!! 30 kilo kwijt wat ook niet ten goede kwam voor mijn borsten. Ben erg benieuwd naar je foto's. Tevens zit ik dr Visser. Een vriendin is op consult geweest gister en had een goed gevoel. Ze gebruikt dezelfde cereform die jij nu hebt dus ben benieuwd hoe het eruit ziet. Heb je nog een bepaalde profile??Waarschijnlijk ga ik daar afspraak maken. Weer zo'n klere eind rijden hahahah. Lunnen ze niet naar het westen komen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excella Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Jep, er zit bij mij high profile in! Ja eerst zaten ze ook in Utrecht, was wat centraler voor je of niet? Heb je nu dus ook nog een consult bij Visser? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest manny Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Ik ben nog aan het twijfelen of bij beaucare ( utrecht ) of bij Arenborghoeve ( venlo )Beaucare is 40 min. Venlo 145 min en allebei goede referenties gelezen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Larissa Posted May 31, 2010 Share Posted May 31, 2010 Dames, ik heb vandaag mijn eerste consult gehad bij de Hongaarse dokter Kruppe en ik moet dit echt even kwijt. Serieus, verschrikkelijk. Echt 6 keer niks. Twee uur gereden, mijn beste vriendin ging mee. Wij daar aangekomen, meteen naar binnen en de dokter zat al klaar voor ons. Zag eruit als een leuke man, begon met een leuke vraag waar mijn naam vandaag kwam. Mnr ging zitten, diepe zucht, smeet die siliconen op tafel (zo van pff daar heb je dr weer 1), ging me daar een beetje ongeinteresseerd zitten brabbelen in gebroken nederlands.. Op iedere vraag die ik stelde reageerde hij : (begonnen met zo'n "ik-irriteer-me-aan-jou" ..T..) 'pffff...uh...ja..noouuu' What the fuck man, die gozer , echt.. ik heb er gewoon geen woorden voor! Onprofessioneel! Mijn vriendin stelde de vraag waarom hij de incesie alleen in de huisplooi maakte, hij keek haar eerst echt zo aan van 'wat lul jij nou jij bent niet eens de patient' en gaf daarna een antwoord waarbij het er eigenlijk op neer kwam dat dat het makkelijkst voor hem was. Ik vroeg hem waarom hij alleen onder de borstspier plaatst en hij antwoorde weer iets brabbeld, vol gestamel en gezucht dat hij dat nou eenmaal bepaalde maar als je wat anders wilde dan mocht je dat opzich wel inbrengen. Het leek wel of hij een kater had! Maargoed, ik had na een paar minuten al zoiets van WEG HIER en mijn vriendin had me ook al een paar aangekeken. Toen dacht ik ja dag, ik zal die protheses passen ook. Dus ik die dingen aan. GEEN GEZICHT. Het leken wel uitgezakte zwangerschaps punten. Maar toen ik mijn shirt even had aangetrokken waren ze wat ronder en toen was het al iets beter, ik heb dus wel een beetje een indicatie gekregen van d cc die ik wil hebben. Denk 300 of 350. Goed ik aangegeven dat ik nog wel zou bellen voor een afspraak. Vrouwtje van de receptie zag al aan me dat het niet helemaal naar wens was gegaan en zei in laatste poging me toch over te halen dat ik zoveel tijd mocht nemen die ik nodig had. Ik ben naar buiten gelopen. Ik zeg : Marjan, weg hier, en we komen hier NOOIT meer terug! Op dat moment liep er een vrouw met haar vriend naar binnen en die is denk ik flink geschrokken van mijn reactie! Ik ben echt ontzettend teleurgesteld. Maargoed, op naar Belgie! ACCZ: NO WAY Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rebecca Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 hey hey larissawat heb jij een kut consult gehad zeg snap best dat je daar niet geopereerd wil worden als hij niet en seven het vatzoen heeft om je vragen normaal te beantwoorden ik ben dan wel geopereerd door van onselen en het eerste consult hadden ze echt wel de tijd voor me genomen en ook gezecht van pas deze nog maar eens want je moet wel zeker weten wat je wil en ook nog een groter om te kijken welke nou echt goed waren maar dat is natuurlijk bij iedereen anders de ene weet het al na het eerste cosult dat ze door daar geopereerd willen worden en de andere moet eerst heel wat klinieken vinden voor dat ze iemand vertrouwen gelukkig zijn er genoeg en zit er voor iedereen wel iemand tussen waar ze wel een goed gevoel bij hebben bij jou komt het ook allemaal wel goed en je vind ook wel iemand die je vertrouwd om het te laten doen het is wel kjammer dat je daar elke keer zo lang voor moet rijden maar zal ook niet bij de eerste de beste gaan het is niet niks he wat ze met je doen je moet er wel voor de volle 100% achter staan bij die genenou heel veel sterkte met je zoek toch en hoop dat je snel de juiste pc vind Groetjes Rebecca Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jennifer_whatever Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 Jemig wat vaag dat hij zo deed! Ik ben door hem geopereerd (en had ze niet mooier kunnen wensen) en tijdens het consult was hij heel aardig! Hij heeft er echt een vol uur aan gewijd om mij en mijn vriend alles uit te leggen met behulp van tekeningen, een pop en verschillende protheses! Na de operatie is ie echt minstens 3x bij me komen kijken hoe het met me ging omdat ik me niet zo goed voelde. Vond ik errug fijn! Die protheses vond ik trouwens ook maar lelijk toen ik ze paste, veel te puntig, daar hou ik ook echt niet van! Ik vroeg ook maar voor de zekerheid of het er niet zo uit kwam te zien na de bv. Maar dat kan natuurlijk niet omdat je ze over je borstweefsel heen in je beha draagt Nou, k vind het echt maar raar! Maar het moet natuurlijk wel goed voelen allemaal! Oh en k weet niet of dat echt zo is, maar ik heb hier weleens gelezen dat dr. Visser af en toe ook nogal kort en onvriendelijk kan overkomen :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excella Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 Hey das zeker raar van dr. Kruppa. Ik zou zeker dit doorgeven aan de receptionistes, of heb je dat al gedaan? Als zij dat terugkoppelen weten zij er gelijk van. Mijn consult was net als bij Jennifer juist heel positief. Eigenlijk vanaf het begin tot aan de nacontrole kan ik niks negatiefs noemen. Ben geholpen door Dr Van Onselen, en ken dr Kruppa niet. Jammer, maar succes met je volgende consults Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jen77 Posted August 4, 2010 Share Posted August 4, 2010 top kliniek!dr kruppa is idd een aparte man, maar heeft gouden handjes! Hij praat een beetje gebrekkig nederland maar neemt alle tijd voor jedr v onselen is ook echt een vakman, echt klasse! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest butterflyxxx Posted August 11, 2010 Share Posted August 11, 2010 ik ben gister bij drs van onselen geweest in het accz in groningen.weet niet of daar nog meer zijn geweest ?vond het hele fijne mensen, de vrouw die mij hielp nam álle tijd voor mijwant had echt super veel vragen..daarna kwam drs van onselen nog kijken en die heeft ook advies gegeven wat voorcc's het meest natuurlijke resultaat zouden geven.ik ben namelijk 1.76 en érg dun..heb een goede ervaring gehad bij het accz,vond het alleen een beetje een achteraf bedoeling..x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jen77 Posted August 11, 2010 Share Posted August 11, 2010 wat bedoel je achteraf, qua afstand? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisje Posted November 5, 2010 Share Posted November 5, 2010 Hallo allemaal,Ik ben sinds gisteren op dit forum. Heb al een consult gehad bij ats in vlijmen. Maar door dit forum dus gezien dat er enorme prijsverschillen zijn. Mede door de tevredenheid die ik lees over accz heb ik een afspraak gemaakt voor een consult op 18 november. Vind € 2000 toch wel een heel groot verschil. Zoals ik in mijn voorstel topic vertelde heb ik een hardnekkige borstontsteking gehad bijna 5 jaar geleden waardoor er littekenweefsel zit, dus benieuwd of accz ook geen probleem ziet om iets aan mijn slappe theezakjes te doen.@jen77 : misschien domme vraag maar zijn dat jouw boops op profielfoto ? Ik heb nu nl 75A en wil ook naar C en die foto ziet er erg goed uit !Groetjes,Mariska Link to comment Share on other sites More sharing options...
daffyduck Posted November 5, 2010 Share Posted November 5, 2010 Hoi Marisje, 2000 euro verschil??? Met welke kliniek dan? De prijs die je op de website ziet is de prijs voor alleen de oparatie he, daar komen de protheses en de bh nog bij dus dan moet je er wel nog minimaal 1200 bijrekenen voor ronde protheses en nog een paar honderd extra voor anathomische. Of had je dat al gedaan?Veel succes iig de 18exxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisje Posted November 5, 2010 Share Posted November 5, 2010 Ja dat heb ik er al bij gerekend. Ik kwam bij ats op € 5350 en lees dat de meeste bij accz op ca 3400 uitkomen.Wow ik zie dat jij bijna geopereerd wordt ! Ben je nerveus ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
daffyduck Posted November 5, 2010 Share Posted November 5, 2010 Jeetje 5350!!!! Stoppen ze er gouden protheses in daar???Ik betaal 2450, dat is minder dan de helft. Goed van je dat je verder bent gaan kijken, zo zie je maar, kan je dalijk voor 2000 euro bh's en nieuwe kleding shoppen haha!!!!Ik ben best nerveus ja, met vlagen hoor, ik heb er voornamelijk heel veel zin in!!!!!xxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts