Ga naar inhoud

Female27 : bv dit jaar


female27

Aanbevolen berichten

hallo allemaal ik ben een alleenstaande moeder van 28 ik werk als assistant manager in een transportbedrijf ik heb me al een tijd geleden ingelogd en sindsdien lees ik soms mee! nu dus toch maar even voorstellen wel zo netjes!

ik ben hard aan het sparen voor nieuwe borsten en hoop deze dan ook dit jaar nog bij elkaar te sparen waar ik het wil laten doen weet ik nog niet waarschijnlijk op huisartsadvies bij het ziekenhuis hier in venlo of bij de arendborghoeve in venlo. heb nog geen consulten gehad dit wil ik pas als ik alles bij elkaar heb gespaard :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

ook ik heb goed gespaard en heb een consult gehad in zevenaar. mijn datum staat al vast. ik hoop dat je je centjes snel bijelkaar heb. het kost een hoop

ik ben 3,400 euro kwijt inclu accz heb mooie aanbiedingen nu. ik lees ook hele goeie dingen over dr van Onselen die mijn operatie gaat doen.

heb jij al een beetje zitten rond neuzen waar je wilt consult is gratis. ik ben trouwens ook nieuw danielle 26 jaar rotterdam en jij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Welkom hier op het forum!

Ik hoop voor je dat je het geld snel bij elkaar hebt.

Het is verstandig van je om pas later op consult te gaan, anders kun je niet meer wachten als je eenmaal de keuze hebt gemaakt!

Ik ben zelf bij de Wellnesskliniek in Genk geopereerd, door dr. Visser. Door haar zul je ook geopereerd worden als je kiest voor de Arendborghoeve.

Ben heel tevreden!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal dank je voor jullie welkom!!