Ga naar inhoud

Sara : februari 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey allemaal!

Ik ben al een hele tijd geleden lid geworden van dit forum maar heb zelf nog nooit een reactie geplaatst omdat ik de stap nooit durfde te zetten. Maar het gaat nu dan eindelijk gebeuren. :) Ik word als alles volgens plan gaat eind februari geopereerd door dokter Koopmann in Den Haag. Ik heb tot nu toe alleen maar positieve verhalen over hem gelezen maar alle info is welkom! Ik krijg zoals het nu staat 400cc. Ik twijfel nog wel behoorlijk of het niet veel te groot wordt want ik ga liever voor het meest natuurlijke resultaat, dus misschien dat ik nog besluit om minder cc te laten plaatsen. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sara. Spannend allemaal! Voor mij duurt het ook nog even voordat het zover is. Ik neem dan ook alle tijd om me goed in te lezen en te laten adviseren. Helaas kan ik je dus geen info verschaffen over je PC of over cc's. Ik twijfel zelf ook nog over het aantal CC's en heb daarom een afspraak voor een 2e consult gemaakt. Hopelijk geeft dat meer duidelijkheid. Nou, laat het grote aftellen maar beginnen! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heey!

Erg late reactie maar ik zie nu pas de reacties :P Ik was al teleurgesteld haha!

Ik heb jullie foto's bekeken en ze zien er heel mooi uit. Ik vind ze heel natuurlijk, van jullie allebei.

Ik twijfel nog wel steeds over de cc's.. Vriendinnen van mij hebben het ook laten doen en hebben rond de 350 cc en die vinden dat meer dan genoeg :P Ik ga denk ik ook maar voor een tweede consult om toch nog echt even die maat door te spreken :P

Dr. Koopmann deed er wel makkelijk over maar ik vind het nogal wat hoor :)

Ik zou blij zijn met een mooie volle C cup.. Ik denk dat je met 400cc wel op een D zit ofni? Opzich maakt me dat niks uit alleen hoop ik gewoon dat het er wel natuurlijk uit gaat zien, daar ben ik het meest bang voor. Ik ben 1.80 dus ik mag best een grote cup alleen hoop ik dat het niet echt gaat opvallen als in vant zomer op het strand loop.

Maar goed, ik vertrouw mijn pc en hij moet er maar wat moois van maken.

Faye> bij welke kliniek heb jij je afspraak staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee sara,

Ik denk dat jij 400 makkelijk kan hebben hoor... ik ben 165 lang en heb 350-325 gekregen!!!!

Gewoon duidelijk zeggen dat je het natuulrijk wil!!! Ik vind dat ze het daar (bergman) ook niet anders doen hoor!!!

Maar als je twijfelt idd gewoon nog een keer terug gaan!!!

Tis idd een man met weinig woorden maar hij weet wat hij doet en ik ben heeeeeel blij met hem!!!

Als je naar mijn foto;s kijkt zie je t ook wel ik vind ze zelf heeel natuurlijk en dat al met 17 dagen!!!

Ik heb ook heel weinig pijn gehad eigelijk maar 1 dag!!!

succes!! ik blijf je volgen!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.