Ga naar inhoud

MissC : 28 september 2011 : Dr. van Tits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik zit al een tijdje op het forum.

Ik zal in het kort nog even vertellen hoe en wat.

Op 15 juni jl. zou ik eindelijk mijn bv krijgen, ik ben 's morgens naar de kliniek gegaan. Alles was prima..Echter onder de narcose kreeg ik een hartslag van 180 die niet ver genoeg daalde, waarop de pc besloot om de operatie te staken.

Ik moest eerst naar de cardioloog en de dermatoloog om uit te zoeken wat er gebeurd was. Bij de cardioloog was alles goed dus het ligt niet aan mijn hart. Wat de pc ook al vermoedde is een allergische reactie op een middel wat gebruikt is.

Ik moet 11 juli naar de dermatoloog, en ga er vanuit dat ze daar ook wat zullen vinden.

Alleen ben ik nu beginnen te twijfelen over de kliniek omdat ik ook het verhaal van Beetje72 las.

Ik had nu info opgezocht over de Bergmankliniek( is wel een stuk duurder maar mijn vriend zegt maakt niks uit ik wil je liever gezond mee naar huis nemen).

Wie heeft ervaring met de kliniek en evt. foto's? Ik ben zelf 1.59 en weeg rond de 47 kilo(zie er niet mager uit ofzo). Bij de Wellnesskliniek kwam ik uit op 300 cc ik wil een kleine c.

Dit is al zo lang mijn droom en ik wil zo graag borsten, dan kan ik me ook vrouwelijk voelen.

Oh ja en weet iemand het verschil tussen de types prothesen? De monobloc en de eurosilicon??

Alvast bedankt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enigste wat ik zo weet over monobloc & eurosiliconen, is dat op mono 10 jaar garantie zit, en op eurosiliconen levenslang (Toch dames...???)

Succes met je beslissing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de kliniek er niet heel veel aan kan doen.. ook niet met beetje72..

Maar goed ik ben persoonlijk ok niet zon fan van de bergman maar ze zijn wel proffesioneel!

Kun je nu geen sedatie nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi MissC1506,

Ik snap je twijfel hoor,maar of t aan de kliniek ligt weet ik niet.

Kan je wel vertellen dat ik afgelopen 30 juni een consult heb gehad in de bergmankliniek bij Drs Posma.

Dit is heel goed bevallen,nuchtere duidelijke pc en ook vriendelijk en heel wat jaren ervaring. goede info maar idd wel aardig aan de prijs.

Mn vriend heeft ook liever wat duurder en wetende dat t een goede kliniek is (ze hebben een naam ook hoor te houden) met heel wat kijk op de zaken dan een kliniek waar je ook maar een beetje twijfel bij hebt......

Als je twijfelt zou ik zeker een consult bij bergman aanraden!

ik wordt 20-07-2011 geopereerd

heel veel succes met je beslissing

x troelie

Link naar reactie
Delen op andere sites

halll

ik krijg zelf ook de ok in de wellness te genk door dr verdonck,ik heb van mezelf al hoge bloeddruk en slik hier al jaren medicatie voor tijdens mijn eerste consult vertelde hij dat dit inderdaad kon gebeuren wat jou is overkomen,maar is toch dan alleen maar positief eigenlijk dat ie dan beslist de ok liever niet te doen want door de adrenaliene gaat je bloeddruk tijdens de ok nog hoger en is t risico veel te hoog dus wees blij,onder volnarcose houden ze je bloeddruk makkelijker onder controle dus dat is dan toch wel een optie........ ook voor jou.groetjes susi

Ps bianca ben jij dat???????

Link naar reactie
Delen op andere sites

halll

ik krijg zelf ook de ok in de wellness te genk door dr verdonck,ik heb van mezelf al hoge bloeddruk en slik hier al jaren medicatie voor tijdens mijn eerste consult vertelde hij dat dit inderdaad kon gebeuren wat jou is overkomen,maar is toch dan alleen maar positief eigenlijk dat ie dan beslist de ok liever niet te doen want door de adrenaliene gaat je bloeddruk tijdens de ok nog hoger en is t risico veel te hoog dus wees blij,onder volnarcose houden ze je bloeddruk makkelijker onder controle dus dat is dan toch wel een optie........ ook voor jou.groetjes susi

Ps bianca ben jij dat???????

He susi,

ps ja hahahah..

Veel succes woensdag!!!! Ben nieuwsgierig naar je verslag...

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo allemaal,

nou nog 2 dagen en dan is het zover! Rond deze tijd zou ik dan op de operatietafel moeten liggen, en dan wel in dromeland. Vind het nu wel superspannend. Ik maak me het meeste druk om de narcose op dit moment. Het moment waarop je in slaap valt. Het is zo raar dat het allemaal nu zo dichtbij komt. Aangezien het de vorige keer niet goed gegaan is vind ik het nu heel raar dat het deze keer wel zou lukken!!! Kan me eigenlijk niet voorstellen om deze keer wel met boobies wakker te worden. Maar we zullen het zien. Zodra ik fit ben zal ik mijn verslagje typen.

Nou meiden duim maar voor me dat ik ze deze keer wel krijg!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes en sterkte vandaag...want als je wakker wordt heb je die mooie Cup C waar je altijd van gedroomd heb...laat je lekker verwennen en ben erg benieuwd naar je verslagje :136:

Liefs,

:36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal,

ik kan t niet geloven maar ik heb :1bouncingboobs:

Alles is prima gegaan heb nu redelijk wat pijn!

Ik moest vanmorgen om 07.15 daar zijn. En zou om 8 uur geholpen worden. Dat liep uit omdat de anesthesist in de file stond!!!!

Maar verslag volgt nog. Ben niet misselijk geweest super narcose..

IK HEB ZE IK HEB ZE IK HEB ZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tot snel xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

he,

ik heb geen verband maar meteen sportbh! Ja probeer rustig aan te doen..wil wel maar t doet nu echt pijn! Had een uurtje geslapen en daarna was ik helemaal stijf. Dat was niet zo prettig voel me nu bont en blauw en een soort van superspierpijn!. Maar komt goed blijf mijn pijnstillers nemen.

thnxx voor de berichtjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.