Ga naar inhoud

Help! Hechting los


Nilu

Aanbevolen berichten

Dag Dames!

Ik heb nu weer wat gedaan... :98:

Ik heb mij daarnet gedouched en ik keek even naar mijn wondjes... mooi aan het genezen. Maar links zat aan het uiteinde iets hards en ik zag een draadje zitten... even aan getrokken en het knopje kwam mee. Een klein beejte opgedraaid hechting dat was blijven hangen. Eronder is het mooi dicht dus geen probleem.

Nu had ik dat rechts ook, maar dat blijkt echt nog een lang stuk te zijn ... :20: Dom van mij om eraan te komen I know maar wat nu... trek ik dat eruit of knip ik het af en laten zitten?

Tx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Rox & Cinta!

Tx, ik heb het nu kortgeknipt maar het begint enorm te kriebelen... Ik wil het wel uit trekken mr durf niet goed, heb schrik dat het echt nog een laaaaang stuk is ... Alles is mooi dicht, dat wel, maar kan ik het dan niet terug open trekken? Het doet wel totaal geen pijn als ik eraan trek.

Ai ai, ik ben ook zo'n prutser hé, ik kan daar gewoon niet afblijven :108:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha ja meid niet zomaar overal aan trekken he foei hoor. Meestal zijn het ook oplosbare hechtingen en kan het niet een twee drie kwaad. Maar mocht je toch twijfelen bel dan even naar de kliniek zou ik zeggen. Bij mij gingen de hechtingen er ook heel moeilijk uit na 10 dagen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

IS heel normaal hoor dames heb ik ook nu en even aangetrokken maar zot t och goed vast ze dan wat onstoken maar onsmet en terug in orde. Heb ook een mailtje gestuurd na me pc en hij zij dat die normaal vanzelfs weggaan maar aan het einde en begin van de wond zitten er knoopjes en die gaan moeilijker weg en bij mij ging hij die wegdoen bij mijn volgende consultatie dus kan allemaal geen kwaad ze

grt xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Kan inderdaad geen kwaad, gewoon eruit trekken, als er een stukje uit blijft steken kan het juist wel kwaad, dat gaat irriteren en ontsteken op een gegeven moment. Ik kon met mijn lift er een stuk van zo'n 10 centimeter eruit trekken, was heel normaal volgens de pc.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hmm,

Ik voel nu aan mijn linkerborst ook nog 1 knoopje zitten :unsure: , aan de kant van mijn oksel zeg maar.

Dat voelt best irritant.

Heb geprobeerd met een pincet om het eruit te trekken maar het zit vast... :124:

Wat doe ik hieraan?

Het viel me al op dat dat plekje niet zo snel/mooi geneest als de rest van het litteken... :39:

Het zijn oplosbare hechtingen en de knoopjes heb ik laten weghalen door mijn huisarts met 13 dgn po, maar nu steekt dat harde puntje er nog uit...

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had dat met de oplosbare knoopjes ronddom mijn tepelhof.De knoopjes zaten aan de buitenkant,en daar bleef ik netjes vanaf,maar die gingen na 3 wkn ongeveer erin groeien,en weer bleef ik eraf.

Totdat de assistente zei :oooh maar die mag je gerust verwijderen die knoopjes :mellow:

Pfff degene waar ik nog bijkon (idd een klein hard stukje zoals Janine hierboven zegt) heb ik er met een pincetje uitgetrokken.

De rest is via een kleine ontsteking er weer uitgekomen (rood plekje waar uiteindelijk een vuil propje uitkwam).

Ik heb er gisteren nog in uitgekregen, na 7 wkn po een rood plekje, en jawel hoor....daarzat er nog 1 onder. :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had dat met de oplosbare knoopjes ronddom mijn tepelhof.De knoopjes zaten aan de buitenkant,en daar bleef ik netjes vanaf,maar die gingen na 3 wkn ongeveer erin groeien,en weer bleef ik eraf.

Totdat de assistente zei :oooh maar die mag je gerust verwijderen die knoopjes :mellow:

Pfff degene waar ik nog bijkon (idd een klein hard stukje zoals Janine hierboven zegt) heb ik er met een pincetje uitgetrokken.

De rest is via een kleine ontsteking er weer uitgekomen (rood plekje waar uiteindelijk een vuil propje uitkwam).

Ik heb er gisteren nog in uitgekregen, na 7 wkn po een rood plekje, en jawel hoor....daarzat er nog 1 onder. :angry:

Ha piepke,

De knoopjes die heb ik wel laten verwijderen, maar bij mijn linkerborst steekt er nog een klein stukje draad uit...

Kan het er niet uit trekken want hij zit muurvast...

Kijk het nog wel even aan. Misschien lost het van binnen alsnog op en komt het puntje er vanzelf uitzetten net als bij jou!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.