Ga naar inhoud

Grote, serieuze twijfels!!!


Miss_J

Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Kben de laatste tijd serieus aan het twijfelen...

Heb gehoord dat de rimpels aan de zijkant altijd zichtbaar blijven als je voorover bukt.

En ik heb al zo veel meisjes gehoord met complicaties.

Kben bang om mn borsten helemaal kwijt te spelen als er complicaties optreden...

Heeft iemand tips voor mij?

Misschien iemand die al langer da 5jaar geleden een geslaagde BV heeft gehad ofzo...

Liefs J.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey J.

Je zult zelf moeten beslissen of je de voordelen vindt opwegen tegen de risico's .

Ik ben erg slank waardoor een borstvergroting mij eigenlijk werd afgeraden op het consult.

Er werd mij verteld dat er bij mij waarschijnlijk rimpels te zien zullen zijn, dit werd dan ook nog eens extra benadrukt op de overeenkomst.

Ik ben nu 7 weken PO dus ik weet niet of het dan al zichtbaar kan zijn, maar ik zie in ieder geval geen rimpels :)

Succes met je beslissing!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben nu 7 maanden po ben 1,78 lang en 67 kilo .... heb 380cc dual-plane laten plaaten en je kunt echt geen rimpels zien, als ik op mijn zij lig of voorover buk kun je wel rimpels voelen maar zijn totaal onzichtbaar!

Als je tenger bent kun je ze het beste onder de spier plaatsen, wat in de meeste gevallen ook wel gebeurd, want dan heb je veel minder kans op zichtbare rimpels.

Ik moet ook zeggen dat ik nog maar heel weinig dames over echt zichtbare rimpels heb gehoord hier op het forum!

Succes met je beslissing . . . .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie ziet dat dan eigenlijk, alleen je man/vriend misschien in bed maar dan heb je een goed excuus om onderop te gaan liggen haha. Ik ben ook tenger, heb een hele dunne borstkas maar ik zie geen rimpels aan de zijkant????? Je kunt toch altijd op consult bij een ander en je vragen aan hem/haar stellen. Mijn eerste c. onsult was ook niet erg hoopvol, was niets meer aan te doen volgens de pc van het MCA. In ziekenhuizen zijn ze allemaal wat behoudener dan in de priveklinieken. Ga gewoon naar de beste pc die er is, zie ervaringen hier op de site.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ja blijft lastig, ik heb wel last van die rimpels als ik voorover buk, soms zie je ze en soms niet!

Maar ik maak me er geen zorgen over.. De enige die dat ziet is me vriend en ik!!

Ik let er nooit op en ondervind er ook geen last van dusja....

Link naar reactie
Delen op andere sites

De opmerking: "wie ziet ze eigenlijk? jij en je vriend?" vind ik eerlijk gezegd niet helemaal geplaatst. Hij voelt het beetje als: "ik vind dat je helemaal geen borstvergoting nodig hebt hoor!"

Als jij je er klote bij voelt, is het terecht (en bij mij zien meer mensen mijn borsten aangezien ik topless ga op het strand en sinds mijn operatie ook blotere truitjes aan trek) (no hard feelings meiden! Moest het gewoon even kwijt, wil niemand tegen het verkeerde been aan schoppen hoor :53: )

Ik ben nu bijna 3 maanden po en ik moet zeggen dat er geen sprake is van rimpelvorming. Het zou natuurlijk nog kunnen komen, maar ja, nu kan ik er nog niets zinnigs over zeggen... Ga voor je gevoel! Wat weegt zwaarder, een eventuele (kleine) kans op een complicatie of het echt willen van grotere borsten? Het hele leven is een gok.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meisje!

Ik ben nu meer dan 1 jaar po en heb wel last van rimpel vorming maar ik moet zeggen ik stoor me er totaal niet aan ^_^

Ik heb hier alleen last van als ik voorover buig zonder mn handen te steunen haha dit gebeurt dus niet veel :P

Dit ligt echt aan je huid

Over complicaties zelf vind ik dat je er heel weinig over leest! Zelf heb ik een kleine complicatie maar dit kan verholpen worden, ik heb geen seconde spijt :D

Heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze nu al bijna 2 jaar,en heb idd een beetje rimpeling als ik vooroverbuk,maar wie ziet dan nou??

Ik kan dr niet echt mee zitten,ze zien dr verder nog prachtig uit en ben er zo blij mee,dat ik t zo weer zou doen! :1bouncingboobs:

En over nare dingen moet je niet te lang bij stil staan,dat altyd gebeuren,en enige wat je eraan kunt doen is een bekende goede kliniek uit te zoeken waar je alle vertrouwen in hebt.

Maar risicos blijven altyd bestaan..

succes met je beslssing iig. :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, hoi,

Ben zelf 5 maanden PO en mijn dames zijn prachtig! Maar ik ben me er wel degelijk van bewust, dat er rimpelvorming is als ik buk of voorover hang. Dit is te voelen en te zien. Het is derwege voor jezelf afwegen hoe erg jij je hieraan zou storen. Mij stoort het persoonlijk heel erg maar hoe ze er voor m'n BV uitzagen en nu uitzien, weegt niet op tegen wat rimpeling.

Xx Anouk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.