Ga naar inhoud

Plunge BH


masc87

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik ben helemaal blij want ik ben al tijden op zoek naar een Plunge BH.

Heb zelf zegmaar niet de billenspleet bij mn borsten en het is lastig een mooi decollete te krijgen.

En nu heb ik ze supercheap gevonden bij de Primark! :3:

Voor maar 7 euro! Heb er 1 mee naar huis genomen en hij zit ook nog een stevig ook.

Dus voor de andere meiden die graag zo een bh willen testen kan je even langs de Primark.

Zal wel even een fotootje in mn map zetten!

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vroeg me al af wat een plunge beha was. Zag deze vaak op buitenlandse sites staan. Maar nu weet ik het dus van jou! Bij Hunkermoller wisten ze niet eens wat het was!

Primark heb ik hier nog nooit van gehoord. Is dat een Duitse winkel of zo?

Prettig weekend en ga vandaag voor feestje no 2 met gewone beha!!!!

A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou als ik je foto zie nogevenwennen heb jij geen plunge bh nodig haha! Maar de primark is een soort h&m alleen dan nog goedkoper. In Rotterdam is er dus 1 (geloof 1 van de 2 in het land?) En het is natuurlijk geen topkwaliteit haha maar als je bijv slippers nodig hebt voor op vakantie om ze daar af te trappen kan je ze voor 3eur kopen. En zo dus ook de plunge bh :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou als ik je foto zie nogevenwennen heb jij geen plunge bh nodig haha! Maar de primark is een soort h&m alleen dan nog goedkoper. In Rotterdam is er dus 1 (geloof 1 van de 2 in het land?) En het is natuurlijk geen topkwaliteit haha maar als je bijv slippers nodig hebt voor op vakantie om ze daar af te trappen kan je ze voor 3eur kopen. En zo dus ook de plunge bh :D

Haha die foto is met een beha van voor de operatie, dus veels te klein waardoor dat effect. Ik had dus een E+beha gister aan naar een feeste en de borsten stonden toch hoog erin, kon me glas er zowat opzetten haha. Dus wellicht geen plungebeha nodig. Die van WOW hebben ook een super liftend effect maar die pas ik niet meer en mag ik ook niet dragen voorlopig.

Het is al een enorm verschil een tshirt met klinieksportbeha eronder of een beugelbeha, zitten ze zo maar 10 cm hoger.

Lekker even genieten van de zon, hoor je x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha zo te horen zijn jouw borsten veel vormbaarder!!

Mijnes zitten op dezelfde plek of ik nou een sportbh aan heb of een normale geen beweging in te krijgen! :D

Ach ja je hebt in ieder geval altijd een bijzettafel bij je om je glas kwijt te kunnen haha

Geniet ze van de zon! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.