Ga naar inhoud

Aukje van Ginneken geeft borstvoeding met siliconen


Aanbevolen berichten

nou als je mijn fotoos van voor ziet zie je wat een keer 8 weken en een keer 3,5 jaar borstvoeding je borsten aan doet dus ik zou dat dus nooit doen!!ze worden er niet mooier van dus kan je na de borstvoeding nog een keer naar je pc lol!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn boobs hingen net zoveel vóór als ná 6,5 jaar non stop borstvoeding. Alleen was ik ook 6,5 jaar ouder geworden en hadden ze ook alle gewichtsschommelingen moeten doorstaan :152:

Borstvoeding rulessss ;):127::59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben ook Pro-borstvoeding!!! Was zo'n bijzondere tijd en heel fijn om te doen voor je kind!

Maar zou het gevoelsmatig niet willen doen met siliconenborsten....

Dus nu ik eindelijk klaar ben met voedden en zwanger zijn (Ben non-stop of zwanger en/of borstvoeding gevend geweest voor tenminste drie jaar!), ben ik aan de beurt.

Over vier dagen mijn borstvergroting!

Trouwens ze gaan echt niet hangen door de borstvoeding hoor, maar vooral door het groter worden tijdens de zwangerschap en daarna weer kleiner worden...

Borstvoeden zou er juist voor moeten zorgen dat dit geleidelijk gebeurt en er daardoor minder hang optreed. Maar dan moet je aan het eind wel heel geleidelijk afbouwen, anders gaat dat effect verloren!

Nu zijn mijn borsten zo klein dat er van hang bijna geen sprake is, haha.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.