Jump to content

Aukje van Ginneken geeft borstvoeding met siliconen

Recommended Posts

Why not? Je melkklieren hebben geen "last" van de protheses. En zoals je weet, lekken protheses niet, er zit gewoon een vaste massa in je borst en de melk komt hiermee niet in contact.

Niks aan de hand hoor!

nou als je mijn fotoos van voor ziet zie je wat een keer 8 weken en een keer 3,5 jaar borstvoeding je borsten aan doet dus ik zou dat dus nooit doen!!ze worden er niet mooier van dus kan je na de borstvoeding nog een keer naar je pc lol!

Haha ik ben ook gevoed door neppers en ben er groot van geworden ;-)

Mijn boobs hingen net zoveel vóór als ná 6,5 jaar non stop borstvoeding. Alleen was ik ook 6,5 jaar ouder geworden en hadden ze ook alle gewichtsschommelingen moeten doorstaan :152:

Borstvoeding rulessss ;):127::59:

Hallo,

Ik ben ook Pro-borstvoeding!!! Was zo'n bijzondere tijd en heel fijn om te doen voor je kind!

Maar zou het gevoelsmatig niet willen doen met siliconenborsten....

Dus nu ik eindelijk klaar ben met voedden en zwanger zijn (Ben non-stop of zwanger en/of borstvoeding gevend geweest voor tenminste drie jaar!), ben ik aan de beurt.

Over vier dagen mijn borstvergroting!

Trouwens ze gaan echt niet hangen door de borstvoeding hoor, maar vooral door het groter worden tijdens de zwangerschap en daarna weer kleiner worden...

Borstvoeden zou er juist voor moeten zorgen dat dit geleidelijk gebeurt en er daardoor minder hang optreed. Maar dan moet je aan het eind wel heel geleidelijk afbouwen, anders gaat dat effect verloren!

Nu zijn mijn borsten zo klein dat er van hang bijna geen sprake is, haha.

x

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.