Ga naar inhoud

Vreselijk zenuwachtig


Cupjekleiner

Aanbevolen berichten

Getver...wat kan een mens zenuwachtig zijn zeg!

Er is 13 september een aanvraag gedaan voor een BVK. Volgens mijn zorgverzekering zou ik binnen 7 werkdagen de uitslag hebben. Nou, ik heb nog steeds niks gehoord! Ik heb ze al gebeld en ze zeggen dat het nog steeds in behandeling is.

Een vrouwtje waar ik via het andere borstenforum contact mee heb, is bij dezelfde zorgverzekering verzekerd.( ze is daar pas 8 maandje verzekerd en ik ben al zo'n 25 jaar bij deze maatschappij verzekerd)

Ze heeft bijna dezelfde BMi als ik en zij heeft gisterochtend de goedkeuring voor een BVk gehad.

Ik ben zo bang dat ik geen goedkeuring (ondanks dat mijn BMI oke is, ik flinke rugklachten heb en een cup75H) ga krijgen. Oooh, wat ben ik nerveus zeg!!! Niet normaal meer!

Er is een maand geleden door de fysio ook al een chronische indicatie voor mijn rugklachten aangevraagd en die is toegekend. Misschien redeneren ze zo van ga eerst maar door met de fysio. Maar dat helpt niet...ze kunnen alleen de symptomen nog een beetje bestrijden en niet de oorzaak ( mijn te zware borsten) bestrijden.

De fysio adviseert ook een BVK en daarna kunnen we verder aan mijn rugklachten werken. Als ik nog 5 jaar door blijf lopen in deze slechte houding dan gaat het echt helemaal fout met mijn rug. Ik ben al aan het vergroeien en er zit al een wervel muurvast.

Willen jullie AUB voor me duimen dat ik een goedkeuring krijg?!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid,

wat spannend zeg!, maar in principe word het wel goedgekeurd hoor! je hebt natuurlijk meerder verklaringen dat het echt nodig is en bij een "normaal"bmi en cup H kunnen ze bijna niet weigeren!

dus kortom het komt heust goed! en ik duim met je mee!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De post is vandaag al geweest en weer zat er geen bericht van de Ohra bij!

waarom zeggen ze dan dat ik binnen een week een uitslag krijg van de aanvraag?

Ik heb ze nu al 4x gebeld en elke keer krijg ik een ander antwoord. Eerst hebben ze niks binnen gehad, dan is het in behandeling en krijg ik voor vrijdag bericht en daarna is er weer helemaal niks te vinden van een aanvraag in het hele systeem.

Vandaag dus maar weer gebeld.

Nu beweren ze weer dat het vandaag is binnen gekomen ( dan duurt zo'n fax die 13 september is doorgestuurd door de arts wel erg lang om daar aan te komen ;-) ) Binnen 10 dagen krijg ik bericht zeiden ze.

maar dat zeiden ze al eerder.......ppppffff, daar betaal je dan ruim 160 euro per maand voor!!!!

k vrees dat dit nog heeeel erg lang gaat duren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat dreigen zal ze echt niet interesseren! Ze zijn me liever kwijt dan rijk, want ik kost teveel, zoals een chronische indicatie voor fysio vanwege mijn rug.

Ik heb net EMC Bosch en Duin gebeld en ik moet deze week nog even afwachten en als ik vrijdag niks gehoord heb van Ohra dan gaat Bosch en Duin er achteraan.

Wat een gedoe zeg! Ik krijg echt beetje de schijt van die Ohra....sorry voor de uitdrukking!

Wat wel een klein voordeel is dat ik nu nog tijd heb om nog wat meer af te vallen. Vanochtend was mijn BMI 27,2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.