Ga naar inhoud

Anoniem88 : 24 september 2011 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Heee girls,

Morgen is het dan zover voor mij!!!! En dan nog liep het bijna mis!!!!!!!

Gister werd ik wakker en was ineens strontverkouden dus gister van alles gedaan om er zo snwl mogelijk vanaf te komen!

Toen d8 ik ik kan ook alvast vragen of ik met het kuurtje kan beginnen voor wat na de operatie is! Ik d8 eerst even bellen dus vandaag gebeld....

Mevr ik heb een vraagje ik ben verkouden maar wil dat tegengaan kan ik vandaag alvast beginnen met t kuurtje.... Nou dat zou ze even aan dr koopman vragen die was op dat moment aan t opereren. Wordt ik uurtje later terug gebeld mevr we moeten de operatie van morgne uitstellen!!! Ik hoezo?????

Jaa omdat je verkouden bent dit dt dus ik in tranen natuurlijk en vroeg meteen wanneer ik dan geholpen kon worden..... Uhm ja zei mevr t is erg druk.... Eind nov!!! Ik echt niet dus ik nou daar moet ik even over nadenken..... Ik was woest en verdrietig omdat k me ook niet ziek voel of wat dan ook ben alleen een beetje verkouden... En zei kan dat door de telefoon zo beoordelen :s

Ik me moeder gebeld me moeder zei gelijk we rijden er naar toe!!!! Ik oke!!!

Komen we daar roept de receptioniste die vrouw die ik aan de tel gehad had.... Nu had ze iets meer begrip en zei ook oke dan ga ik ergens anders heen ga geen 2 maanden wachten!!!!

Nou ze zou nog 1 x met dr koopman praten hij was nog steeds in de ok! Toen vroeg me moeder of ik niet nog iemand kon zien de anastasist ofzo daar reageerde die vrouw niet echt op!

Ze zei dat ze der best ging doen bij dr koopman en dat ze me zou bellen!

Toen wilde me moeder nog wat vragen aan de receptie en toen zei dat meisje daar jaa w8 maar even in de wachtkamer dr koopman heeft zo pauze ga ik vragen of hij even naar je wil komen kijken! Ik al helemaal blij!!!! Toen kwam de anastasist en die zei meteen dat t door kon gaan! Hij vroeg wat dingen en hij zag ook dat k niet echt ziek ben alleen maar verkouden!!!

Dus een geluk bij een ongeluk!!!!

Jullie snappen waarschijnlijk al hoe ik me heb gevoeld vanmorgen!!!!! Kijk je zolang naar iets uit!! Zou t nog 2 maanden duren!!! Maar gelukkig!!!!

Wat een verhaal is het geworden hahaha maar morgen ben ik dus aan de beurt!!!!!!

Ik moet om 11 uur in de kliniek zijn!

Ik probeer morgen of vd week verder te schrijven!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeee wat doortastend van je moeder om er gewoon heen te gaan!

Dus huppakee morgen eindelijk jouw dag :1bouncingboobs: !

Veel succes meid en zodra je weer een beetje fit bent even laten weten hoe het met je is he?

Liefs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoooo ik heb ze hoor!!!! Hihi tering wat zit idd alles strak!!!! Niet normaal!!! Maar opzich voel k me goed!!!! Ook daar weinig pijn gehad! Nu voel ik t wel maarheel pijn valt mee!!! Tnxxx lieve meisjes

Gefeliciteerd!

Heb je een verband om gekregen?

Hoop dat je de nacht een beetje doorkomt vanavond en de komende dagen.

Daarna zal het snel beter worden :)

Groetjes en sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!

Heb je een verband om gekregen?

Hoop dat je de nacht een beetje doorkomt vanavond en de komende dagen.

Daarna zal het snel beter worden :)

Groetjes en sterkte!

Thanks jaa verband idd en daarover heeb de bh en band!!! Pff die drukt wel echt heel erg tegen de protese!!! Hahaha jaa idd de nacht daar zie k ook tegenop! Haat op me rug slapen heb gelukkig wel een inslaper gehad!

Jaaa ik hoop t idd vind t moeilijk om me schouders laag te houden!!!

Xxx

Proficiat! Wat leuk dat je zo weinig pijn hebt!

Dankjewel konientje!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen,

Nou opzich ook wel goed geslapen.... Om half 12 nog 2 paracetamol ingenomen toen in bed gaan liggen en gelijk de slaappil ingenomen! Werd om 2 uur wakker moest plassen kon k allemaal zelf dus ging goed... Toen om 4 uur nog even wakker geweest en weer in slaapgevallen.... Toen om 6 uur en gelijk me paracetamol weer ingenomen en toen werd ik om half 9 wakker dus ben erg tevreden!!!!

Voel t allemaal wel en vind t nog steeds moeilijk om me schouders laag te houden maar om te zeggen dat ik echt pijn heb.... Nee! Dat niet!!!!

Dus voor mij valt t echt nog 100 % mee!!!!

Ik schrijf vanmiddga of morgen me ok verhaaltje!!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobiessss!!! Heel fijn dat de pijn redelijk te doen is!! :1bouncingboobs:

En waarschijnlijk ben je nu ook van je verkoudheid af?

Mijn oren zaten potdicht, en een ontzettende snotneus toen ik de ok in ging (helemaal niet aan gedacht om dit te melden :wacko: ) en na de narcose was ik 'beter' :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobiessss!!! Heel fijn dat de pijn redelijk te doen is!! :1bouncingboobs:

En waarschijnlijk ben je nu ook van je verkoudheid af?

Mijn oren zaten potdicht, en een ontzettende snotneus toen ik de ok in ging (helemaal niet aan gedacht om dit te melden :wacko: ) en na de narcose was ik 'beter' :136:

Heee wijffiejj dankjewel!!! nee klopt idd ben niet meer verkouden maar moet wel nog steeds hoesten en dat is echt niet relaxed!!! Ahhaha ik heb ze net ook gezien haha ze zijn wel nog heel erg opgezet vooral de linker!!! Maar komt allemaal wel goed joh!!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha anoniem88,

Gelukkig voor jou valt de pijn mee! Dat is goed nieuws!

Lekker je rust nemen en hopelijk een spoedig herstel.

Zal eerst wel een gek lijken :1bouncingboobs: , zit natuurlijk vocht in je borsten enz.

Maar het gaat vast prachtig worden!

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooo en dan nu mijn operatie verslag....

Moest om 11 uur in de bergman kliniek zijn.... was er al rond half 11 en mocht gelijk in me bed gaan liggen en kreeg de blauwe kleding aan met een lekkere badjas....

Voelde me eigelijk helemaal niet zenuwachtig... Daar even lekker gewacht met mijn moeder....

Toen kwam even de anastasist om wat vragen door te nemen en de verpleging was super lief.....

half uurtje voor de ok kwam dr koopmann om alles af te tekenen en kwartiertje later mocht ik dan mee naar de ok lopen.....

Ik mocht op de tafel liggen met mijn armen wijd en de anastasist deed mijn infuus in en gaf me alvast wat... ik moest zeggen wanneer ik draaierig werd ik d8 wacht zolang mogelijk is te minder ik voel ;) hahaha en voelde op een gegeven moment me ogen draaien dus zei dat ik wat voelde.....

nou toen werd ik weltruste gewenst en moest aan leuke dingen denken voor ik het wist was ik al weg.... dit was om 12 uur....

om 2 uur werd ik weer helemaal wakker.... en kreeg gelijk een slokje water om te kijken of ik misselijk werd en nee gelukkig niet.... toen wat koekjes erbij;) ze waren echt heel lief allemaal....

de dokter is nog 2 keer langs gweest om te kijken hoe het ging en om te zeggen dat alles goed is gegaan....

Toen mocht ik even lekker tv kijken of wat ik ook maar wilde;)

een half uur voor vertrek gingen de verpleegkundige de drains eruit halen... ze zeiden dat dit wel gevoelig kon zijn dat ze het daarom met ze 2e deden dan waren ze er tegelijk uit..... helaas bij mij niet;) de rechter wilde er niet uit en zat onder de protese..... gelukkig kan ik wel tegen pijn en vond het dus ook nog wel meevallen met de pijn.... uiteindelijk na lang trekken hebben ze hem met ze 2e eruit getrokken.... hahaha ze vonden me een bikkel en bizar dat ik geen kick gaf.....

Toen gingen ze me aankleden en kwamen me vriend en moeder me ophalen en mocht ik lekker naar huis.....

Thuis lekker op de stoel tv gekeken vriendinnetjes kwamen langs om allemaal even te kijken;) om half 12 gaan slapen emt een slaappil en werd om 6 uur wakker toen 2 paracetamol ingenomen en weer verder gaan slapen tot half 9....

1e dag eigelijk ook weer relaxed gedaan en zijn mijn ouders en zus even gezellig op bezoek geweest.....

2e dag deze nacht heeel slecht geslapen veeeeeeel meer pijn en wist niet meer wat ik moest doen ;) mijn vriend moest weer werken dus heeft me naar mijn moeder gebracht en heb daar eigelijk de rest van de dag verder geslapen ;) moet zeggen dat ik deze dag de pijn het ergst vond.

3e dag..... had een stuk beter geslapen nog wel vaak wakker maar haat het ook om op mijn rug te liggen.... deze dag ook eigelijk al geen echte pijn meer dus nog maar 1 diclofenac genomen....

en jaaa vandaag zijn we op dag 4 uitgekomen.... denk dat ik vandaag geen pijnstilling meer in hoef te nemen... heb ook wel weer redeiljk geslapen tis meer dat ik het haat om op mijn rug te liggen.... ben benieuwd wanneer ik weer op mijn zij of buik kan liggen.... durf nu ook nog niet.....

Ik heb ook wat fotos van de 1e 3 dagen in de gallery gezet en hoor natuurlijk graag jullie meningen...

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.