Ga naar inhoud

Mango : 26 september 2011 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik plaats toch maar een bericht, het komt namelijk steeds dichter bij.

Aanstaande maandag is het al zo ver en word ik geopereerd door dr verdonck in de wellnesskliniek.... spannend !!!

Ik kan niet wachten eindelijk boobies te krijgen...maar ben ook een beetje angstig misselijk te zijn na de operatie...

Voor de pijn ben ik niet bang daar kan ik paracetamol voor innemen.

Toevallig nog iemand op dit forum die maandag geopereerd gaat worden bij dr verdonck ?

Mango

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum Mango !

Heb meteen je titel een beetje aangepast :)

Ik weet niet of ja al onder narcose bent geweest . In de wellnesskliniek werken ze met de slaaproes in combi met plaatselijke verdoving .

Van narcose was ik altijd dagen slecht , met de slaaproes ben je na een uur of 3 weer 'fris' .

Zelf had ik net die pijn onderschat ...

Hoe worden de protheses bij jou geplaatst ?

Op/onder de spier of dual plane bedoel ik dan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben nog nooit onder narcose geweest, maar ik heb emetofobie, dat is een fobie voor overgeven.

Ik ben dus als de dood dat ik ziek word na de operatie...

al ben ik niet wagenziek of in een attractie ofzo ook niet.

Verder gezonde spanning, heb er gewoon zin in !!!

Ik krijg 425 cc , rond, geplaatst achter de spier..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet je niet bang zijn joh !

Bij narcose was ik steeds vreselijk misselijk (enja , ook overgeven) dus zag ook ik er wel wat tegenop . Maar zoals gezegt heeft die slaaproes dat effect niet :38:

Ik was precies een beetje slaapdronken , zag alles driedubbel en kraamde wartaal uit (volgens mijn man) .

Mss moet je dat ook even melden in de ok dat je'r wat bang voor bent , ze stellen je daar erg op je gemak .

Amai , 425cc achter de spier , dat gaat best pittig worden . De dag zelf valt dat mee omdat ze een flinke dosis pijnstiller inspuiten (en adrenaline : las ik in mijn dossier dat op het bad lag :44:) , 's nachts komt dan de ommekeer .

Dat is niet voor iedereen zo hoor , wil je niet bang maken , enkel 'voorbereiden' .

Een paar weken later ben je dat allemaal vergeten en euforisch :38:

Maar één weekendje meer !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ B-cupje

Nee je maakt me niet bang hoor, de pijn zie ik wel, dan is de operatie in ieder geval achter de rug ;-)

Heb het al met dr verdonck over de fobie gehad, ze hebben verschillende medicatie tegen de misselijkheid,

maar hij kan natuurlijk nix garanderen.

Dus maandagochtend heb ik t er even over met de anesthesist, dat zei dr verdonck ook al.

Hmmm komt goed, heb goed geslapen nog steeds dus, maar heb gezonde kriebels !! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

He mango,

het komt voor jou nu ook echt dichtbij he? Ik mag woensdag! Vind t echt wel spannend.

Veel succes morgen en hopelijk lezen we snel je verslag.

x

Jaaah super dichtbij nu, heb er zin in joh !!

Wel een beetje spanning maar ook heel veel zin !!

Heel veel succes woensdag als ik je niet meer spreek !!

Heel veel succes! Ik heb helemaal geen last gehad van misselijkheid, dus het valt waarschijnlijk wel allemaal mee.

Ik hoop dat je gelijk heb...

Heb er wel super zin in !!

Hoop snel een verslagje te kunnen plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal !!

Hier ben ik weer...maar deze x met boobies !!!

Ff een kort verslagje...

Het is allemaal super meegevallen...niet misselijk, mijn grootste angst..

Bijna geen pijn, alleen de tape zit strak, verder kan ik bijna alles, naar de wc, beschuit smeren, drinken pakken, echt het valt zo reuze mee.

Ondaks dat ik 425cc achter de spier heb laten plaatsen.

Heb geen paracetamol nodig, alleen diclofenac omdat dat moet ivm ontstekingen anders had ik die ook niet een nodig.

Echt voor de meiden die nog moeten, don't worry !!! Be happy !! hihi

Ik zal vd week een langer veslag plaatsen, want t fijnst is toch wel om te liggen...en wat rusten, moet niet denken dat ik alles weer kan ondaks dat alles goed gaan..

Wellnessklniek dokter Verdonck, in een woord SUPER !!

Lieve groetjes Mango

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey fijn dat je ook zo een fijn herstel hebt en dat de operatie goed is gegaan!! Dat is een mooie meevaller dat je niet misselijk bent hè!

Leuke hoeveelheid cc's heb je gekregen! Gaat vast prachtig worden :D

Geniet ervan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een positief berichtje!

Fijn om te horen dat het je meegevallen is!

Lekker je rust nemen nu en je niet laat verleiden om teveel te doen, doordat je je zo goed voelt!

Beterschap en GEFELICITEERD met je nieuwe Boobs!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.