Ga naar inhoud

Wat is jullie lievelingsmerk?


Twijfelaartje

Aanbevolen berichten

Hey meisjes,

Volgende week ben ik 4 weken po, nog eventjes wachten en ik mag ook beha's gaan kopen :101:

Maar ik weet niet goed waar te beginnen, welke winkels en merken enzo.

Daarom wil ik jullie vragen:

Wat is jullie lievelingsmerk?

Ik heb het dat over beha's. Welke zitten voor jou het fijnst, welke zijn het beste qua prijs-kwaliteit, kortom waar voel jij je het beste in en hoeveel geef je er voor uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

La Senza(helaas pas ik ze nu niet meer74.gif )

en Sapph zien er niet uit,maar zitten zaliggggg

verder heb ik zo veel merken liggen in me kastje, dat ik alles wel best vind

behalve Hunemuller en NY bh,s vond ik toen(met me andere maat boobs) totaal niks,beugels slap en vervelend,en ik slijt van de hunkemuller(toen) wel een bh per maand,zo slap zit de stof in elkaarsleep.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Bergman mag je na vier weken normale Bh's gaan dragen. Dat is voor mij over 2 weken. Zelf ga ik gewoon eerst wat goedkopere BH's kopen, zoals van de H&M (daar zitten soms ook hele comfortabele tussen), omdat ik toch bang ben dat als ik over 2 weken al een Wolford BH koop, dat ik hem misschien over 2 maanden niet meer pas...

Succes!!! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik mag van BeClinic ook na 4 weken beugelbeha's dragen, maar ik voel me er nog niet klaar voor hoor. Ik ga die kliniekbeha na 4 weken gewoon inruilen voor een comfortabele sportbeha tot als ik het gevoel heb dat het kan.

Ikzelf had vroeger meestal marlies dekkers aan, maar ik pas deze nu niet meer en die bandjes enzo vind ik eigenlijk al wat passé... Alhoewel ze wel heerlijk zitten! Marie Jo (l'aventure) vind ik ook heel fijn

Oh en moontje, ja la senza, lees ik hier vaak, maar heb ik nog nooit in een winkel zien hangen, in wat voor winkels verkopen ze die?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Normaal gesproken voor de operatie vond ik Marie Jo, Passionate etc mooi maar met nieuwe maat moet ik echt gaan surven naar merken in nwe maat 70f/g.

Ik zag in een blad dat Primadonna ook mooie beha's heeft in grote maten. Bij ASOS hebben ze (tipje van dit forum) ook mooie beha's maar niet echt veel in 70G dan weer. Wel verder heel veel meer maten dan de meeste websites. Push ups ga ik voorlopig nog niet dragen dus ik moet me echt nog gaan oriënteren ook. www. ellure.nl heeft ook echt heel veel moois. Succes,

A :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga voor de Sapph voor comfortabel,niet echt mooi ofzo vind ik ze......beetje te dikke stof enzo.

Ben dol op M&S bhs,zitten goed en zijn vaak mooie stofjes. :43:

La Senza zijn heel mooi,maar moet dr wel een maat groter van pakken.

En heb een paar bhs van onbekende merken uit t buitenland die ik ook fijn vind zitten.

Maar eer ik me favos had was ik wel een jaar verder lol. :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil eigenlijk een beha met panter of snake motief oid. Weten jullie waar je die in grote maten kunt krijgen (die van Hunkermoller pas ik niet - tot d). Ik heb maar 70f (nu g maar volgens mij slinkt het wel naar f).

A :01:

mss bij la senza...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je grote borsten ( G 0f H) hebt en een kleinere omvang ( 70-75) dan zweer ik bij Prima Donna. Helaas zijn ze niet goedkoop, 80 euro voor een Bh is niks, maar ik kan ze bijna blindelings kopen, ze lijken wel precies op maat gemaakt voor mij.

Ze zijn erg mooi, met veel kantjes en hebben lekker brede schouderbandjes en geven echt goede steun.

Ik denk dat ik na mijn BVK ( als deze doorgaat???) ook misschien nog Prima Donna's koop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

het woord geduld is hier natuurlijk weer van toepassing... Ik moet 3 weken mn sportbh dag en nacht aanhouden en daarna afbouwen? Dan hoor ik na die drie weken dan belt de consulente van de Velthuiskliniek me op.. maar als t eenmaal Sinterklaas en Kerst is...damn dan gaan we shoppen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:136: Implicite, Simone Pérèle en Marie Jo :123: Zeer vrouwelijk, stijlvol, romantisch en sexy (vooral de doorschijnende setjes)

Ook H&M hebben hele leuke setjes van kant :33: en natuurlijke reuze goedkoop :P

Sapph en Marlies Dekkers vind ik persoonlijk echt lelijk :(:blush:

De stof is vaak dik en stug en niet sexy ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Voor mijn operatie kocht ik mijn bh's bij Livera of Hunkemoller omdat ik met mijn grote borsten zat. Maar nu na mijn operatie pas ik ook bh's die te koop zijn bij de Aldi of Lidl. Ik heb gisteren wel even gekeken naar een nieuwe bh maar ze zitten me niet allemaal perfect hoor. Maar wil ik een bh om vriendjelief te verleiden dan ga ik vrijwel altijd naar Hunkemoller

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.