Ga naar inhoud

Caressa :10 november 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hey Mel,

Zit heel weinig nog op het forum.

Inmiddels al weer een maand verder, maar ik heb zeker leuke feestdagen gehad!

Echt balen dat jouw controle ook minder was en dat je ook nog 4 weken je sportbh moet dragen.

Ik ben gisteren voor mijn laatste controle geweest. De 6 weken dat ik mijn sportbh op z'n lost moest dragen hebben er volgens Dr. Nio wel voor gezorgd dat het aardig is bijgetrokken. De protheses zitten nu 'vast'.

De hang die ik heb en het verschil in links en rechts zal waarschijnlijk niet echt meer bijtrekken.

De ene dag vind ik ze mooier dan de andere dag.

Ik kan nu langzaam gaan opbouwen met 'gewone' bh's dragen en in principe hoef ik 's nachts geen sportbh meer aan.

Maar door gewoonte en omdat het beter voelt, denk ik dat ik m nog wel even zal dragen.

Ik weet dat je een afspraak hebt met je dochter, maar ben zo benieuwd naar jouw boobs :3:

Nou moet ik zeggen dat ik ook al een tijd geen foto's heb gemaakt.

Het is inderdaad een beetje eng :20: dat het allemaal zo hetzelfde is

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 127
  • Created
  • Laatste Reactie

hey meis!

fijn om weer ff wat van je te horen (lezen) ;)

ok dus je hebt hem niet voor niets langer hoeven dragen

jammer dat het verschil er nog steeds is :76: ...maar is dat voor iedereen echt zichtbaar of is dat iets wat jij ziet en jij je dus ook aan stoort!?

niet dat het dan minder erg is want tenslotte ben jij de gene die er mee moet lopen en er dus ook blij mee moet zijn!!maar vroeg het me gewoon ff af

hier is er in de tussentijd ook al behoorlijk wat gebeurd ;)

ben dus terug geweest en moest zoals je weet dus ook nog die 4 weken mijn sport bh dragen

mijn pc dr van kooten zag ook meteen de plooi! ik zei ook dat waneer ik voorover gebukt stond ik in mijn toen nog goede borst ook en plooi kreeg....waarop hij zei dus de slechte borst is als je bukt redelijk goed en je mooie borst is juist weer niet mooi als je bukt

hij zei ook wat ik al dacht..dat mijn vel dus iets over de prothese heen hangt en er eigenlijk iets grotere prothese in had gemoeten!!

opeens zei die ja een lift zit je natuurlijk niet op te wachten..(nou zeker niet nee) maar ik moest me niet druk maken want het kwam wel goed...hij zei ook heel eerlijk dit is natuurlijk niet waar je het voor gedaan hebt! je hebt er en hoop geld voor betaald...(dat vond ik dan wel weer heel netjes van hem)

maar we gaan er nu nog even niets mee doen we wachten nog ff de 3 maand af in de hoop dat het miss nog bijtrekt!

maar het hield natuurlijk niet op bij mij :mellow:

voor 3 weken geleden liep ik in de stad en voelde al een paar flinke stekenin mijn linker borst

ik dacht hmm zal er wel bijhoren..tot ik savonds ging douchen niets aan de hand

dus loop naar mijn slaapkamer om naar bed te gaan en weer van die vieze velle steken onder mijn borst...dus ik vroeg aan mijn mannetje zie jij hier wat want het steekt...hij nee is alleen en beetje wit maar je hebt net tog creme op gedaan? ja dat had ik ook maar het zat me tog niet lekker dus ik mijn make up spiegeltje erbij en ja hoor uiteinde van waar de hecting zat was los en kwan troep uit <_< dus ik zei gek das geen creme dat is troep en bloed..dus ik duwde en beetje en er kwam nog meer.. ja hoor heb ik weer....volgende ochtend meteen gebeld en ik kon ook meteen komen

want ze wilden het tog voor de zekerheid wel ff zien...

(ik had nu dokter bakker want het veldhuis zit nu in hun nieuwe pand en ze hebben maar 2 pc meegenomen dus mijn eigen dokter van kooten is er niet meer)

dus dokter bakker de gene waar ik mijn eindcontrole ook heb op 1 maart...(ja dan pas haha)

kwam kijken en zei dat het gaatje al bijna dicht was..maar er had waarschijnlijk en draadvisteltje gezeten

die er aan de buiten kant uit is gegaan :( ...niets om ongerust over te zijn zei die

toen zei hij zal ik dan meteen ff naar de vorm kijken (ik dacht ja als ik er toch ben haha)

dus ik en beetje verteld hoe alles is verlopen en dat ik er toch wel en beetje van baal

hij zei ook meteen ja we kunnen er eventueel groter in doen maar dan is nog maar de vraag of het op langer termijn mooi blijft!...

(ik dacht joehoeehoee ik had geen mega hangflappen hoor ik had gewoon lege borsten dus hoezo?)

ook hij zei je zit nog niet op de voledige 3 maand dus we wachten dat nog ff af!

wel moets ik van hem in tegenstelling van van kooten mijn bandjes van de bh losser doen zo dat ze iets meer hang kregen....wat ik dus daarvoor ook zelf al had gedaan maar juist toen werd er gezegd dat het strakker moest...wat mij toen al vreemd leek

nou naar ook dat weer gehad te hebben heb ik deze week heerlijk zonder bh geslapen

en overdag mijn nieuwe bhtjes gedragen die lagen tenslotte al dikke 4 weken in de kast te wachten :38:

en ja ik heb het me dochter beloofd haha

moet je eerlijk zeggen dat ik alleen maar foto,s heb tot 4 weken denk ik

maar jij hebt hier tog ook geen foto,s staan?

kom je af en toe nog wel ff langs op het forum...ben tog wel erg benieuwd hoe het je verder vergaat!??

ik zit er zelf ook niet zo heel vaak op hoor..maar vind het wel leuk om af en toe wat van je te lezen! ;)

liefs :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.