Ga naar inhoud

werk en bv


Aanbevolen berichten

Ik ben 3 weken na mijn bv weer gaan werken. (dual plane)

Wel rustig aan gedaan, maar tijdens het werk speelde mijn rug en schouders weer op, stijfheid vd spieren zeg maar.

En kreeg ik weer wat last van mijn borsten.

Ik ben verpleegkundige en in de kliniek is mij verteld dat ik weer mocht werken na 3 weken.

Hebben jullie dit ook gehad? Dat de klachten weer iets terug kwamen nadat jullie weer voor t eerst gewerkt hebben?

Ben bang dat dit het herstel in de weg staat?

Groetjes Maartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay Maartje!

Ik ben na één week terug gaan werken (heb ze wel voor de spier) en ik had het ook hoor. De eerste week terug aan het werk had ik enorm pijn in mijn nek en schouders maar dit is ondertussen voorbij (ben nu de 2de week terug aan het werk). Ik denk dat het vooral door onze houding is, mijn vriend zei mij in het begin ook dat ik precies anders liep sinds ik die borsten had :D Ik moest het allemaal nog wat gewoon worden denk ik... Dus ik zou mij geen zorgen maken alleszins!

Gr

N

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk ook dat pijn in rug/nek/schouders vooral komt door een verkeerde houding die we aannemen om borsten zoveel mogelijk te sparen. heb me heel bewust moeten worden want liep altijd met schouders opgetrokken. toch letten op armen niet te hoog en niet te zwaar tillen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog niks gezegd op mijn werk.

Heb straks twee weken vakantie na mijn borstvergroting.

Daarna zie ik wel hoe het gaat (heb licht werk). Misschien valt het niet eens op...(hoop ik).

Ik draag nu ook extra gevulde bh's met gelvulling.

Liefs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahhahaha, geweldig!