Ga naar inhoud

werk en bv


Aanbevolen berichten

Ik ben 3 weken na mijn bv weer gaan werken. (dual plane)

Wel rustig aan gedaan, maar tijdens het werk speelde mijn rug en schouders weer op, stijfheid vd spieren zeg maar.

En kreeg ik weer wat last van mijn borsten.

Ik ben verpleegkundige en in de kliniek is mij verteld dat ik weer mocht werken na 3 weken.

Hebben jullie dit ook gehad? Dat de klachten weer iets terug kwamen nadat jullie weer voor t eerst gewerkt hebben?

Ben bang dat dit het herstel in de weg staat?

Groetjes Maartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay Maartje!

Ik ben na één week terug gaan werken (heb ze wel voor de spier) en ik had het ook hoor. De eerste week terug aan het werk had ik enorm pijn in mijn nek en schouders maar dit is ondertussen voorbij (ben nu de 2de week terug aan het werk). Ik denk dat het vooral door onze houding is, mijn vriend zei mij in het begin ook dat ik precies anders liep sinds ik die borsten had :D Ik moest het allemaal nog wat gewoon worden denk ik... Dus ik zou mij geen zorgen maken alleszins!

Gr

N

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk ook dat pijn in rug/nek/schouders vooral komt door een verkeerde houding die we aannemen om borsten zoveel mogelijk te sparen. heb me heel bewust moeten worden want liep altijd met schouders opgetrokken. toch letten op armen niet te hoog en niet te zwaar tillen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog niks gezegd op mijn werk.

Heb straks twee weken vakantie na mijn borstvergroting.

Daarna zie ik wel hoe het gaat (heb licht werk). Misschien valt het niet eens op...(hoop ik).

Ik draag nu ook extra gevulde bh's met gelvulling.

Liefs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahhahaha, geweldig!

Ik heb niets verteld aan mijn collega's. Ik moet maandag weer gaan werken na 3 weken en het feit wil dat het verschil tussen voor en na behoorlijk is (van 75A naar op dit moment een 75D) en mijn omgeving al tegen mij heeft gezegd dat je er bijna niet omheen kunt dat ze groter zijn nu...hahahaha...we gaan het zien....mijn collega's kennende, zullen ze er niet zo gauw naar vragen :rolleyes: ...en wie weet, valt ze het niet eens op! ik ben benieuwd...

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi.

Wat vergelijkbaar allemaal hihih.

Ik kom ook van de 70A naar momenteel 70D. Maar niemand in mijn omgeving ziet het (behalve mijn vriend).

Ik heb een onderborstmaat van 68cm en mijn heupen zijn 90cm. Maar ik draag vaak wat losse kleding (vestjes met knoopjes vooraan).

Ik draag nog wel de sport BH, maar ben benieuwd als ik straks leuke spannende BHs draag, hoe het dan is.

Het valt echt niet op. En in denk dat het ook niet zal opvallen op werk. Maar als ik eenmaal in mijn nakie sta, ja dan zie je het overduidelijk. De borst onderaan zeg maar valt door mijn kelding weg.

Maar tzt zal ik wel leuke strakke kleding dragen.. hihih.. hopelijk zijn ze dan niet zo dik hahaha.. bij mij zit nog allemaal vocht :mellow:

In november ga ik naar thailand, kan niet wachten 3 weken lang me boobies in leuke topjes en nieuwe bikini's te showen hihihi.

Stylista: wat ga je zeggen als je collega's er naar vragen? ?

Heeft iemand TIPS voor als je het liever niet op werk wilt vertellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben 4 weken na de bv gaan werken, ik heb ze op de spier, zit gewoon op kantoor, iedereen weet het, ik heb het zelfs op facebook geschreven hahaha

mijn collega's zijn heel geinteresseerd en bovendien heel behulpzaam, ik mag nog steeds weinig tillen van ze, heel lief!!

ik merk het wel als ik teveel doe, dan gaan mijn borsten "branden" en dan doe ik het meteen rustiger aan!

Ik heb tot mijn verrassing nog helemaal geen vervelende reacties gehad... maar misschien doen ze het wel achter mijn rug :146:

geen id, maar eigenlijk boeit me dat ook niet!

Als ik in de zorg zou werken en ik had dualplane dan zou ik proberen om lekker lang vrij te krijgen... maar ja soms kan dat gewoon niet he?

Misschien heb jij ook een collega die zo lief is om af en toe te helpen??

doe rustig aan ! (voor zover dat gaat he!)

groetjes, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind zelf dat ze er niks mee te maken hebben. Dus stel, een van m'n collega's vraagt of ik wat heb laten doen, dan zeg ik "als ik dat zou doen, dan zou ik dat hier niet vertellen". Vind ik te prive hoor. Weet je, als mensen het weten, dan gaan ze er toch vaak naar kijken. Dat zou ik zelf ook doen. Ik moet zo lachen om mijn ouders/ schoonouders bijvoorbeeld, die verontschuldigen zich heel vaak, omdat ze naar mn boobies kijken...hahahaha..het trekt gewoon de aandacht!!! :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

Het verschil tussen een doperwt en een tennisbal is nu eenmaal groot... :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Stylista,

Ben het helemaal met jou eens. Zo denk ik er ook over.

Mensen valt het vaak pas op als ze het weten. En dan gaan ze er ongegeneerd naar kijken.

Nou daar heb ik ook geen zin in. Dat zijn privezaken, en omdat ze er op mijn werk geen last van hebben hoeven ze er ook niks van te weten.

x Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik dacht ook dat het nie opviel. ben van heeeeeeel kleine B naar D gegaan. ik werk op mannenfabriek en draag daar vormeloze tshirts en en ik liep nog geen 5 minuten rond en ze kwamen het al vragen dus het valt op!!!! zeker bij mannen maar ze durven het niet allemaal vragen.

voor de bv wou ik niet dat iemand het wist maar nu ben ik er vrij open over als ze me iets vragen met respect. ik heb nog geen negatieve reacties gehad. in begin was iedereen geintresseerd in het hoe en wat en waar. sommige venten wel schattig eigelijk. nu krijg ik af en toe wel zo een dubbelzinnige opmerking maar vind ik niet zo erg want ik lach gewoon mee. de ogen dwalen soms ook wel eens af.

hoe je het kan verstoppen weet ik eigelijk niet maar ik zou het zonde vinden nu je eindelijk boobs hebt je ze moet verstoppen op het werk. gewoon zeggen dat het hun zaken niet zijn als je er niet over wil praten. zijn uiteindelijk niemands zaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Dames! Ik heb het ook niet verteld op het werk en ik ben na één week terug gaan werken... zit ook op bureau... Dus ik draag nog steeds mijn kliniekbeha op het werk, MET de martelband en niemand heeft al iets gezien... Ik weet natuurlijk niet of het onzichtbaar blijft als ik mijn kliniekbeha af heb en gewone beha's draag... ik ben benieuwd! hihi :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha ha ik heb ook niets verteld. maar men weet wel dat ik iets had met mijn armen, of ik was gevallen en veel beterschap. Moest snel al weer werken in de gehandicaptenzorg en ik kon toen nog echt niet (week 1) dingen gaan tillen etc. Dus vroeg ik de bewoners mij overal mee te helpen en gehandicapten zijn nu eenmaal erg eerlijk dus collega's vragen dan ook wat er is. Mijn collega vroeg het zelf 1/1 maar ik durfde het gewoon niet te vertellen. Ik schaam mij er absoluut niet voor maar mijn collega's zijn nu eenmaal niet bezig met uiterlijk. Daarbij hoef ik toch niet alles te delen, als het goed is zien ze het vanzelf wel. Mijn ex zit ook maar te zeuren over wat ik dan heb en volgens ouderschapsplan moeten we alle info delen - what a f..k :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

ik heb t op t werk wel verteld. Ik wilde erna nog zeker 2 weken vrij en dan weten ze ook dat als ik terug kom nog niet alles mag. En mocht ik klachten hebben weten ze ook dat t van de bv komt. Ze reageerden heel positief, ik werk met 2 mannen en 3 vrouwen. Hahaha de mannen vonden t wel leuk maar ik ken hun ook al langer zo''n 5 jaar nu.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou mij interesseert het me echt geen kont wat iemand er van vindt!

Ik had aan mn leidinggevende doorgegeven dat ik vrij nam voor een bv en of ze mn afdeling op de hoogte kon stellen.

Ik was namelijk op consult en een week later kon ik geopereerd worden en ik ging niet meer werken in de tussentijd.

Vervolgens 4 weken later kwam ik op kantoor en vroeg iedereen waar ik nou was.

Dus ik: weten jullie dat niet dan? Ik heb een borstvergroting gehad.

Je had hun gezichten moeten zien hahaha ze schrokken zich dood.

Ik ging er eigenlijk vanuit dat iedereen al lekker had kunnen roddelen toen ik thuis zat maar dat was helaas niet zo.

Uiteindelijk vonden mensen het een dag interessant en dan is het ook niet boeiend meer hoor.

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai Meiden, ja ik ben het eens met jullie hoor. Ook ik heb ervoor gekozen om het niet te vertellen.

Ik heb de afgelopen weekend weer gewerkt. Ik werk op een afdeling dat verschilt in complexiteit. We hebben momenteel een paar intensieve mensen, mensen die een kleine hulpje nodig hebben EN veel zelfstandige mensen liggen. Ik dacht ik kijk wel hoe het gaat. Mijn collega's hebben mij in overleg op een 'makkelijke' zaal gezet omdat ik na de vakantie (BV) rustig kon beginnen! PERFECT dus hahah.

Het enigste waar ik bang voor was/tegenaan liep was de ADL verzorging. Ik heb dus 2 mensen geholpen. Ik deed het super rustig en dat ging super. Ik heb totaal geen last gehad.

Ik heb zelfs een klein bak met water kunnen tillen. Ik deed alles heel zorgzaam en ik ben echt tevreden. Mijn collega's hadden een 'hulpje' nodig maar hier ben ik goed onderuit gekomen, hahahah.

Ik heb ook verzonnen dat ik wat last heb van mijn rug! Werkt perfect!

Ik ga zeker mijn boobs niet verstoppen. In de uniforms bij ons zijn mijn boobs al verstopt tenzij je hele grote boobs heb. Omdat ik al zwem in mijn werkkleding valt het niet op!

Ha ha ik heb ook niets verteld. maar men weet wel dat ik iets had met mijn armen, of ik was gevallen en veel beterschap. Moest snel al weer werken in de gehandicaptenzorg en ik kon toen nog echt niet (week 1) dingen gaan tillen etc. Dus vroeg ik de bewoners mij overal mee te helpen en gehandicapten zijn nu eenmaal erg eerlijk dus collega's vragen dan ook wat er is. Mijn collega vroeg het zelf 1/1 maar ik durfde het gewoon niet te vertellen. Ik schaam mij er absoluut niet voor maar mijn collega's zijn nu eenmaal niet bezig met uiterlijk. Daarbij hoef ik toch niet alles te delen, als het goed is zien ze het vanzelf wel. Mijn ex zit ook maar te zeuren over wat ik dan heb en volgens ouderschapsplan moeten we alle info delen - what a f..k :1bouncingboobs:

Klopt helemaal hier ook!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het ook helemaal met Stylista eens, het gaat ze niks aan.

Ik word 13 oktober geopereerd en ik heb ook niks verteld op mijn werk en ga dat ook niet doen.

Wel heb ik ook twee weken vakantie na de operatie.

Liefs Dalmindy

Hoi Dalmindy. Had ik ook.

Ook heb ik er voor gekozen om me ziek te melden, dus had uiteindelijk iets langer dan 2,5week voordat ik weer begonnen ben.

Ja, ik ben de hele jaar niet ziek geweest, dus dacht nu doe ik het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Haai Meiden, ja ik ben het eens met jullie hoor. Ook ik heb ervoor gekozen om het niet te vertellen.

Ik heb de afgelopen weekend weer gewerkt. Ik werk op een afdeling dat verschilt in complexiteit. We hebben momenteel een paar intensieve mensen, mensen die een kleine hulpje nodig hebben EN veel zelfstandige mensen liggen. Ik dacht ik kijk wel hoe het gaat. Mijn collega's hebben mij in overleg op een 'makkelijke' zaal gezet omdat ik na de vakantie (BV) rustig kon beginnen! PERFECT dus hahah.

Het enigste waar ik bang voor was/tegenaan liep was de ADL verzorging. Ik heb dus 2 mensen geholpen. Ik deed het super rustig en dat ging super. Ik heb totaal geen last gehad.

Ik heb zelfs een klein bak met water kunnen tillen. Ik deed alles heel zorgzaam en ik ben echt tevreden. Mijn collega's hadden een 'hulpje' nodig maar hier ben ik goed onderuit gekomen, hahahah.

Ik heb ook verzonnen dat ik wat last heb van mijn rug! Werkt perfect!

Ik ga zeker mijn boobs niet verstoppen. In de uniforms bij ons zijn mijn boobs al verstopt tenzij je hele grote boobs heb. Omdat ik al zwem in mijn werkkleding valt het niet op!

Klopt helemaal hier ook!!!!

Ik zit nog in de twijfelzone om een bv te laten doen en de twee grootste tegenhouders zijn wat vertel ik op het werk, ik werk zelf in een operatiekwartier. En laat ik het doen op een andere campus van ons ziekenhuis maar dan moet ik die collega's nog terug zien in de werkende weekends en anesthesisten ook. zou dat toch vervelend vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het gewoon verteld, ten eerste omdat ik eerst niks had en nu wel dat valt toch wel op ondanks ik bh's droeg met gelvulling..

ten tweede omdat ik veel moet tillen en veel boven mijn hoofd moet werken op mijn werk en dit mag niet!

Dus heb ik het gewoon verteld, ik schaam me er ook niet voor ofzo! Iedereen reageerde heel erg positief en vond het super leuk voor me.

Ik heb dan ook wel hele fijne collega's!

Ook mijn naaste omgeving weet er allemaal van ik vind dit totaal niet erg, krijg ook alleen maar positieve reacties eigenlijk! :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

ben nu 3,5 week onderweg en ik heb het bijna niemand verteld! Zelfs mijn ouders/schoonouders, broers en zussen weten niets....hoe..? Ik heb al jaren last van mijn schouder en heb begin dit jaar een MRI gehad. Toen dacht ik; hee..hier kan ik meer mee...(wilde al jaren een BV, maar wel zo dat niemand er achter zou komen...)ik heb destijds gelijk gezegd tegen familie, vrienden en op mijn werk (administratie) dat ik een operatie aan mijn schouder moest hebben..een niet al te zware, maar ze moesten toch even iets repareren. Nou..ben ik begin oktober geopereerd aan mijn "schouder". Wist dat ik een nachtje moest blijven in het ziekenhuis..maarja..ik had verhoging en mocht niet naar huis..pas de volgende dag. Alles is hier gepland en besproken.

Ook heb ik de laatste maanden mijn super push-ups nog eens extra opgevuld met een panty..zodat het verschil niet te zien was.

Heb totaal 2 weken thuisgezeten, als er visite kwam deed ik snel mijn mitella om, die van de buurvrouw is..die is echt geopereerd aan haar schouder 4 maanden geleden. Die zit in het complot. In totaal weten buiten mijn man het 5 vrienden. Genoeg vind ik..houden zo...Tot nu toe is het nog niemand opgevallen, maar draag nog steeds de ziekenhuis BH en die band om alles op zijn plaats te houden. Is wel lastig met kleding, moet alles dicht hebben bij mijn nek. Soms was het lastig, want ik mocht met mijn linker arm toch alles doen en hoog houden..maar tot nu toe..plan geslaagd! Mensen reageren hier er toch anders op..is hier toch nog een taboe..

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi opgelost meid, als je je er zo beter bij voelt.

Maar iets blijft een taboe als niemand er over verteld, ik dacht juist ik vertel het gewoon. Niemand vond het echt raar, ja ze keken er wel van op das logisch. Als je simpel vraagt hee had je vakantie, nee ik heb een borstvergroting gehad kijken ze wel even vreemd op hahahah. Willen we het uit de taboesfeer halen moeten wij het juist vertellen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.