Ga naar inhoud

Getuigenis Gezocht


GetuigenisGezocht

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn naam is Evy en ik ben redactrice voor een gratis, Belgisch jongerenmagazine (oplage: 15.000 exemplaren).

Voor het volgende nummer van ons magazine ben ik op zoek naar iemand die jonger is dan 27 jaar en een borstvergroting ondergaan heeft. Dit omdat we graag een getuigenis willen publiceren over dit onderwerp. Het is de bedoeling om een goed beeld te schetsen van alles wat bij zo'n operatie/beslissing komt kijken en ook welke gevoelens/twijfels daar aan te pas komen. Het interview zal uitgeschreven worden over 2 pagina's en er komt een foto bij. Het kan ook anoniem gebeuren als dat nodig is.

Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?

Alvast bedankt!

Groetjes, Evy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, mij lijkt het wel fijn om te doen :).. Maar ik ben daar nog niet lang genoeg voor geopereerd denk ik :).. Ik ben namelijk nog maar 5dagen geleden geopereerd. Van welk blad ben je mag ik dat vragen :). En waar kan je deze blaadjes vinden :)..

Groetjes Katrien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van welk magazine ben je dan?

Ik werk voor ZAP magazine. Als je naar de website surft, kan je er een digitale versie van het laatste nummer bekijken. Daarnaast krijg je ook links naar vroeger verschenen nummers. (www.zapmagazine.be) Het is een magazine dat op verschillende plaatsen wordt gelegd zodat je het gewoon kan meenemen. En als je geabonneerd bent, krijg je het gewoon in de bus. Je vindt het magazine vaak terug in jeugdhuizen, scholen, cafés, Utopolis, winkels...

Het is eigenlijk de bedoeling om de vooroordelen die veel jongeren hebben over een borstvergroting weg te halen. Het interview zou gaan over hoe je je voordien voelde, waarom je een borstvergroting wilde (puur voor jezelf of hebben andere je ook overtuigd?) en wat er concreet allemaal bij komt kijken. (Was de operatie zwaarder dan je dacht, had je veel pijn? ..) En natuurlijk gaat het ook over hoe je je nu voelt en wat de veranderingen in je leven zijn.

Het magazine is bedoeld voor lezers tussen 15 en 25 jaar. Vandaar ook dat je niet ouder dan 27 jaar mag zijn. Op die manier ligt alles dicht bij de leefwereld van de lezers.

Als je nog meer vragen hebt, laat je maar iets weten! :)

Indien je het ziet zitten, mag je mij zeker en vast ook een privébericht sturen om je situatie wat uit te leggen (hoelang het geleden is, of je het anoniem wil doen of niet ....).

Dat mag op evyvercammen@hotmail.com

Groetjes,

Evy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.