Ga naar inhoud

Push up bh


Aanbevolen berichten

ik heb zojuist contact gehad met BeClinic ivm het drag van push up bh's.

Valerie kon mij vertellen dat dit geen kwaad kon, als op de controle van 6 of 8 weken is gebleken dat alles goed is

dus vanaf die tijd mag je die gewoon dragen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zojuist contact gehad met BeClinic ivm het drag van push up bh's.

Valerie kon mij vertellen dat dit geen kwaad kon, als op de controle van 6 of 8 weken is gebleken dat alles goed is

dus vanaf die tijd mag je die gewoon dragen!!

Zo dat valt dan mee. Lees ook wel eens verhalen van een jaar geen push up. Nu moet ik zeggen dat ik in een beugelbeha padded ook voldoende lift heb in mijn nwe maat. Het probleem is eerder om ze goed in het mandje te krijgen en dat valt al niet mee met gewone beha laat staan met push up. Hebben jullie dan niet zo'n dubbele borst onder je t-shirt. Dat vind ik zelf niet echt mooi.

Groetjes,

A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hi :)

Mij is wel afgeraden een push up beha te dragen, zeker 8 maanden ofzo. Ik sloeg dit advies voor een dag in de wind en kocht een Sapph push up beha. Ik droeg hem tijdens uitgaan een keer (rond de 11 weken PO) en had de dag erna serieus pijn aan mijn borsten, te vergelijken met een soort spierpijn (ik heb ze voor de spier) aan mijn borstkas. Ik heb hierna toen zeker een half jaar geen beha met push up vulling gedragen.

Ik zou het persoonlijk dus nog steeds afraden om direct aan de push up te gaan.. Sorry!

Liefs,

Dollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je bedenkt wat een push up doet lijkt het mij echt heel slecht, plunge lijkt mij niet zo heel erg omdat er dan horizontaal geschoven wordt met je implantaten maar zeker als je achter / deels achter de spier hebt lijkt het mij heel slecht.

Ik ben eigenlijk niet van plan ze te gaan dragen, ben al hartstikke blij met mijn effect zonder push up.

Alleen merk ik wel dat veel beha's dit nu eenmaal hebben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

denken jullie dat een padded beugel BH wel ok is om te dragen?

ik heb namelijk ook al zitten kijken op internet naar BH's, maar veel daarvan zijn niet alleen voorgevormd, maar zijn ook padded.

hahahahhahaha, als ik mezelf hoor praten, dan lig ik helemaal in een deuk. er was namelijk een tijd...ongeveer 17 dagen geleden dat ik wel kilo's padding had gewild...hahahahaha :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

I LOVE MY BOOBIES!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt er natuurlijk aan hoeveel padding erin zit

Ik heb een beha van de Zeeman ( ik weet dat het lame klinkt maar ze hebben heel leuke lingerie voor weinig geld ) en die werd padded genoemd maar er zit geen vulling ofzo in, dan bedoelen ze dus gewoon dat de cup uit een zachte stof bestaat maar dat hij niet doorschijnt denk ik (= dus gewoon voorgevormd)

Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel

Dus dan moet je denk ik gewoon een foto van de binnenkant zien..

Haha herkenbaar, ik droeg ook geen beha's zonder vulling :P

Had toentertijd maar al te graag die superpush-up van de Primark gewild, maar paste hem niet haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Femmy, mag je van Nio pas met 6 maanden push up aan?

Weet jij hoe het zit met dragen van strakke corsetten? Die duwen de borsten ook omhoog, naar elkaar.

In mijn enthousiasme helemaal niet aangedacht....Ik heb wel 3 gewone bh's, maar volgens mij is die zwarte van hunkemoller een push up.

Ik baalde al zo dat die push up niet goed zat! Althans, het effect zoals bij jouwe in die maximizer, gebeurd bij mij totaal niet.

Waarschijnlijk om ik nog te kort po ben en nog stevigere boobies heb... :(

Nio had het idd wel over beugelBH's vanaf 6 weken. Dus die kan ik vanaf vrijdag wel veilig aan?

En mag ik dan ook ZONDER BH slapen?

voel me zo een oen :blink:

...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt dat was zijn advies. Na 6 weken mag je alles weer dragen, behalve push-ups.

Dus een corset lijkt me ook wel kunnen, maar of je dat lange tijd kan dragen weet ik niet (lijkt me niet lekker zitten zo kort po)?

Heb je de maximizer aan gehad?? Die zit namelijk bijna geheel vol met vulling, meer als de normale push up :P

Denk zeker dat je sowieso nu niet echt het effect krijgt omdat ze zeker nog strakker staan. Zodra ze straks lekker zacht zijn, dan krijg je dat effect ook wel :P Bij mij waren ze na 4 maanden echt super zacht en bewegelijk :D

Je mag zeker zonder bh slapen dan, voelt wel eng de eerste nacht maar daarna echt heerlijk!!!

En he, je bent geen oen hoor!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je bedenkt wat een push up doet lijkt het mij echt heel slecht, plunge lijkt mij niet zo heel erg omdat er dan horizontaal geschoven wordt met je implantaten maar zeker als je achter / deels achter de spier hebt lijkt het mij heel slecht.

Ik ben eigenlijk niet van plan ze te gaan dragen, ben al hartstikke blij met mijn effect zonder push up.

Alleen merk ik wel dat veel beha's dit nu eenmaal hebben..

thanks! daar heb ik zeker wat aan!! :1bouncingboobs:

Het ligt er natuurlijk aan hoeveel padding erin zit

Ik heb een beha van de Zeeman ( ik weet dat het lame klinkt maar ze hebben heel leuke lingerie voor weinig geld ) en die werd padded genoemd maar er zit geen vulling ofzo in, dan bedoelen ze dus gewoon dat de cup uit een zachte stof bestaat maar dat hij niet doorschijnt denk ik (= dus gewoon voorgevormd)

Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel

Dus dan moet je denk ik gewoon een foto van de binnenkant zien..

Haha herkenbaar, ik droeg ook geen beha's zonder vulling :P

Had toentertijd maar al te graag die superpush-up van de Primark gewild, maar paste hem niet haha

hahahaha, ik bedoelde deze!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.