Ga naar inhoud

wat geeft de doorslag?


Aanbevolen berichten

hey meiden,

het is misschien een beetje taboe geworden hier op het forum, maar toch iets waar veel dames overna denken.

ik merk bij mezelf dat ik "niet helemaal" tevreden ben met mn boobs, de grootte, de gevuldheid, 1 groter en hoger dan de ander, pijn enz.

nou zit ik continu te twijfelen of ik wel of niet voor een wissel wil gaan.

misschien kunnen jullie me vertellen wat bij "lichte onvrede" bij jullie de doorslag heeft gegeven om uiteindelijk wel of natuurlijk niet voor een wissel te gaan.

ik denk nu continu aan een wissel, maar weet gewoon niet of ik dit wel moet doen, misschien word de onvrede wel minder? denk ook aan weer een operatie, de kosten en ben je daarna wel tevreden??

dus dames, die twijfelde over een wissel, hebben jullie het wel of niet gedaan en wat heeft uiteindelijk de doorslag gegeven???

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja joh.... denk je aan een wissel ?

Jee van jou had ik het niet verwacht... je was er altijd zo nuchter in :)

ben je echt niet tevreden over de grootte ? :o je hebt toch een 75F ? behoorlijk groot toch :P

of zijn het meer de andere klachten waarom je aan een wissel denkt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zoals ik hierboven al zei daarom twijfel ik ook zo, ik ben absoluut erg nuchter en best wel anti wissel.

heb inderdaad klachten pijn, verschil in borsten qua grote en hoogte, en merk gewoon dat ik er erg van baal.. maar ja genoeg om te wisselen???????

heb inderdaad 75e/f maar ze zijn al aan de krimpende kant hoor hahaha, het gaat me niet direct om de grootte maar meer de andere klachten waardoor ik aan het twijfelen geslagen ben.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het blijft altijd lastig he!!!

die klachten zijn natuurlijk niet leuk & zolang jij daar mee zit en last van hebt kun je ook niet tevreden zijn.. betreft de grootte, tjaaa is ook alweer zo moeilijk, zou er wel mee rekening houden dat je nog vaker zult moeten wisselen, dus dat je dan elke keer weer meer cc moet nemen..

maar het went ook weer zo fucking snel he !! vanavond in de spiegel leken die van mij ook wel heel erg geslonken....

blijft die pijn of kan die nog weggaaan? heeft Plovier er iets over gezegd ?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik mocht opnieuw op consult komen en dan zouden we overleggen, maar ik probeer het nog even uit te stellen, lijf de tijd geven om te helen en ben bang als ik hem spreek het toch direct op een wissel uitdraait.

dus ik stel het allemaal nog even uit :D

ja het went verschrikkelijk snel! maar plovier zei tegen mij dat bij een wissel niet perce (veel) groter hoeft, dus dat valt voor de toekomst dan ook weer mee :P

maar ja omdat er niets "fout" is , zal ik toch de wissel zelf moeten betalen a 3200 euro en dat heb ik ook niet even liggen natuurlijk haha.

dus voorlopig wachten, wachten en twijfelen haha

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh oke, ik dacht dat je altijd met een wissel voor groter moest gaan!!!

ja het is heel erg veel geld natuurlijk wat je even weg moet leggen weer, en je hebt natuurlijk ook nog andere dingen he die veel geld kosten.. dus je zult er goed overna moeten denken!!

hoop dat je er uit zult komen :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Ik denk dat het niet goed is als je altijd maar blijft twijfelen, dan heb je ook geen rust in je hoofd.

Ik denk dat je het beste voor jezelf de knoop door kan hakken.

Misschien moet je toch eerst een gesprek met plovier hebben zodat je voor jezelf een goed besluit kan nemen.

En anders kan je ook voor jezelf de knoop doorhakken om er nu niet meer aan te denken (ja makkelijk gezegd) en over 3 maanden ofzo te kijken hoe je je er dan bij voelt.

Ik hoop dat je er iets aan hebt!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me aan bij naomi :blush:

Sinds ik weet wat er ''mis'' is met mn linkerborst kan ik het ook meer accepteren mischien kan dit jou ook geruststellen dat je weet dat er een oplossing is?

Heel er veel succes want as je twijfelt is nooit leuk :116::(

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey, ik denk dat je het antwoord zelf al hebt gegeven! ik hoor dat je nog niet op consult wilt en voor nu de beslissing hebt gemaakt om nog even te wachten. kun je misschien een datum voor jezelf stellen...? zo van: 'als ik in januari nog niet tevreden ben, dan ga ik eens verder kijken.'

Als je echt het gevoel hebt dat je zo'n beslissing neemt, dan helpt dat vaak om er niet zo mee bezig te zijn.

Tenzij je natuurlijk veel pijn hebt, wat je misschien in bepaalde dingen belemmert! Want pijn kan zo allesbepalend worden. Ik heb me laten vertellen dat steekjes enzo heel normaal is en dat dat best nog lang kan duren.

wat mij altijd helpt, is om een lijstje met voors/ tegens te maken....

:53::116:

hoopt dat je er snel uit bent!!

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meid wat vervelend joh dat dit je niet los laat.

Maar als je pijn ervaart kan ik me voorstellen dat je er gewoon veel mee bezig bent, gaat dit weg na een wissel dan?

Wat betreft het verschil in grote e.d.... ja jij ziet ze iedere dag en het blijft natuurlijk wel iets waar je heel snel onzeker over kan worden. Iedereen wil toch de perfecte boobs!

Lijkt me hele lastige situatie en ik kan je er ook niets over adviseren. Het is niet zo dat je de knop zo om kan zetten, hopelijk kan je het wel proberen omdat je toch voorlopig het nog wilt uitstellen en kan je toch je rust erbij vinden meid.

Het enige dat ik eigenlijk met dit berichtje wil zeggen is ; sterkte en hopelijk komt alles goed zoals je wilt en vind je je rust.

Liefs, Sammammie

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is een moeilijke vraag,voor jezelf maar zeker voor andere zoals wij,want wij kunnen niet in jou koppie kijken en we ervaren ook je gevoel niet.

hoe bedoel je met pijntjes? heb je dual of achter de spier plaatsing,waardoor je nog vaak je spier(pijn) voelt? of wat voor pijn ervaar je dan? of wil je dat liever niet bespreken?

ik zou idd eens een datum vastleggen,dat als je dan nog twijfeld,toch eens op consult te gaan en een consult geeft je geen dwang om meteen een wissel te regelen herolleyes.gif

sucses en hopenlijk kom je eruit voor jezelf,want dat gepieker gaat je dagelijkse leven beinvloeden,weet ik uit eigen ervaring(helaas)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooooooooiii FoxyRoxy :P

Wat is doorslaggevend voor een wissel...?

Sja voor mij persoonlijk, zou het dan een wissel worden voor minder cc's. Maar ik denk dat ik overstag zou gaan bij pijn. Pijn zou mij de voornaamste beweegreden zijn.En dan geen spierpijntjes bij het hoog optillen van mijn armen als ik eens een keer bij die állerhoogste plank in de keuken moet zijn. Maar echt een dagelijks aanwezige zeurende pijn, die zou ik dan de deur wijzen. Mits 100% zeker is dat, na een wissel ik pijnvrij zou zijn.

Ongelijkheid niet, of het moet duidelijk 1 cupmaat schelen.

De gevuldheid zou voor mij ook geen hoofdreden zijn.

Succes meid, met je brainstormen pff!! Het blijft je toch bezig houden op deze manier. Over 3 mnd een consult plannen bij Plovier, en 3 maanden niet op dit forum schrijven ;) ;) ;)

xx :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid tis egt lastig voor je percies...maar begrijp je volledig...wat betreft mijn borsten: de mijne vind ik steeds te hoog staan...:( ik kben da w8e toche ergens beu...ik wil er zelfs niet naar kijken hoewel het al 4 Weken PO is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

he rox,

ik zou idd een tijd wachten en zelf een datum plannen voor consult, manad 0f 3.

als je dan nog pijn hebt en niet teverden bent zou ik wel voor een wissel gaan.

Qua grootte zou ik het zeker niet doen, denk dat ze groter echt te groot worden bij je, vind ze nu geweldig!

maar ik snap je idee wel.

Ik wilde altijd een D cup, heb nu een E, kleine F (volgens hunkemoller wel F) en denk redelijk vaak dat ze tioch klein zijn en of een wissel niet mooier zou zijn.

maar als ik dan de voor foto's kijk, denk ik weer, niet zeueren linda, je hebt nu mooie boobs!

en hier het forum is ook erg verleidelijk he!

succes met je voor en tegens....

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me eigenlijk geheel aan bij moontje, dat gepieker gaat je dagelijks leven toch beïnvloeden ook ik weet daar alles van zoals je weet. Zou voor jezelf inderdaad een sort van ultimatum stellen, van als ik dan nog niet tevreden ben even op consult.

Wat bij mij de doorslag gaf voor een wissel? Tja de vorm en die stomme plooi, die kan ik echt niet accepteren.

Onzekerheid die je steeds hebt ed. Toen ik de oplossing voor een wissel kreeg aangedragen heb ik die meteen gegrepen.

Doen wat je hart zegt lieverd en jij bent de enige die zo'n beslissing kan maken.

Heel veel succes topper!!!

Knuff :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem maar van mij aan dat er veel meer meiden zijn dat je denkt die aan een eventuele wissel denken hoor. :1bouncingboobs:

Je denkt altyd ,hoe zou dat staan,zou dat mooier zijn,alles is te koop en ja..wat moet je dan doen he? :159:

Is en blijft een moeilijke keuze vind ik,ik ben ook super blij met me boobs ,en vind ze ook echt zelfs groot,maar droom ook van een bolling zonder bh..dus dan blijf je toch erover nadenken wat als....hihi. :P

Wat ik wel vind is dat ik nooit voor minder dan 200CC een wissel zou laten uitvoeren,je huid is toch opgerekt en heeft weer wat ruimte gekregen, en de ingreep is niet nix,dus zou wel verschil willen zien dan ook.. ;)

als ik trouwens zo jouw fotos bekijk,vind ik ze wel mooi hoor,niets mis mee,maar als je pijntjes hebt,mja...

wat voor pijntjes dan...is niet goed natuurlijk...:wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.