Ga naar inhoud

Lisz : 22 augustus 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hey dames,

Ik lees al een poosje mee en het valt me op dat er hier zo'n goede sfeer hangt. Iedereen is zo meelevend met elkaar, erg leuk! Dit is mijn aller eerste berichtje dus ik hoop dat het goed gaat! :blush:

Ik ben een vrouw van 26 jaar en heb 22 augustus een bv ondergaan in Bocholt door dr van Onselen.

310 cc dual plane..had eerst een kleine platte a dus hoop op een mooie C uit te komen. Ik ben er in ieder geval nu al helemaal blij mee!

Heb daarstraks de kliniek gebeld want had het idee een stukje van de prothese in mijn oksel te voelen, daar schrok ik wel even van :16:

Dat bleek normaal te zijn dus ben wel enig zins gerust gesteld.

Nu ben ik benieuwd of er meer mensen zijn die dit ook gehad hebben?

Alvast bedankt!

Groetjes Lisz :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

Ik lees al een poosje mee en het valt me op dat er hier zo'n goede sfeer hangt. Iedereen is zo meelevend met elkaar, erg leuk! Dit is mijn aller eerste berichtje dus ik hoop dat het goed gaat! :blush:

Ik ben een vrouw van 26 jaar en heb 22 augustus een bv ondergaan in Bocholt door dr van Onselen.

310 cc dual plane..had eerst een kleine platte a dus hoop op een mooie C uit te komen. Ik ben er in ieder geval nu al helemaal blij mee!

Heb daarstraks de kliniek gebeld want had het idee een stukje van de prothese in mijn oksel te voelen, daar schrok ik wel even van :16:

Dat bleek normaal te zijn dus ben wel enig zins gerust gesteld.

Nu ben ik benieuwd of er meer mensen zijn die dit ook gehad hebben?

Alvast bedankt!

Groetjes Lisz :48:

Hey Lisz,

Wat fijn dat je het hier zo leuk vind!

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten!

Ik heb jouw probleempje zelf niet gehad, ben nu bijna 4 weken PO.

Als je wilt kun je een eigen topic aanmaken bij de operatieverslagen, dan kun je daar ook gelijk je vraag stellen!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey Lisz,

Welkom hier! :D

Fijn dat je je hier al meteen thuis voelt, heb even voor jou een eigen operatieverslagtopicje geopend en je berichtje daarnaar verplaatst, zo zul je vast meer reacties krijgen dan in het topic van een ander. ^_^

Gefeliciteerd nog met je nieuwe aanwinsten, zal vast heel mooi zijn 310cc. Het voelen van je prothesen in de oksels heb ik ook, is idd normaal, wens je nog een voorspoedig herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee, wat leuk nog iemand die bij van Onselen geopereerd is. Ik word over 2,5week geopereerd in Bocholt en voor en na mij nog een paar meiden.

Hoe is het bij jou gegaan op de dag van de operatie? Ben ik benieuwd naar. Ik lees dat sommige medicatie van de kliniek meekrijgen, kreeg jij dit mee of alleen littekencreme?

Hoe bevalt de kliniek BH en band? is dat nog steeds verschrikkelijk of wen je er wel aan?

Ben je helemaal tevreden buiten de prothese voelen onder je oksel?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.