Ga naar inhoud

Wie ervaring met velthuiskliniek


Naomi2011

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik heb de volgende vraag. Ik krijg 7 okt een borstlift inclusief prothese en een tepelcorrectie in het velthuis kliniek in rotterdam. Ik ben al 2 x op consult geweest en zeer te spreken over hoe alles duidelijk werd uit gelegd. Graag zou ik met vrouwen in contact willen komen die daar ook geweest zijn, en wat jullie ervaringen zijn geweest. Tevens zou ik ook graag ervaringen willen weten over het proces erna, bv hoe slaap je de eerste weken, hoe is het genezings proces, wanneer kan je weer wat gaan doen. Wat ik ook graag zou willen weten hoe jullie het ervaren dat je bij een borstlift voor altijd je liteken blijf zien, of valt dit wel mee, weinig foto' s op internet over te vinden.

Bedankt alvast voor jullie reacties

Groetjes naomi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Naomi,

allereerst WELKOM hier! :viannen_01:

Ik kom zelf ook van Velthuis af,alleen dan uit Velp.

Wat de littekens betreft daar zie je weinig meer van hoor na een jaar ,kleine witte streepjes thats all...

ik heb geen lift gehad maar wel fotos in galerij hier gezien ervan.

Veel plezier op t forum hier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wordt geholpen door dr. Ulrich. Dan nog een vraag. Ik heb bij mijn consult gesprek gehoord dat je beter 4 weken voor de ok kan stoppen met roken. Nou ik heb het geprobreerd maar helaas ben ik niet gemotiveerd genoeg, die knop in mijn kop is nog niet om. Ze zeggen dat als je blijft roken je litekens heel lelijk kunnen worden. Nou zou dit ik weet het een goede motivatie moeten zijn, maar zelfs dat werkt niet, wie is er ook blijven roken na de ok. En wat zijn de ervaringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wordt geholpen door dr. Ulrich. Dan nog een vraag. Ik heb bij mijn consult gesprek gehoord dat je beter 4 weken voor de ok kan stoppen met roken. Nou ik heb het geprobreerd maar helaas ben ik niet gemotiveerd genoeg, die knop in mijn kop is nog niet om. Ze zeggen dat als je blijft roken je litekens heel lelijk kunnen worden. Nou zou dit ik weet het een goede motivatie moeten zijn, maar zelfs dat werkt niet, wie is er ook blijven roken na de ok. En wat zijn de ervaringen.

Ik zeg: Stoppen met roken! Echt, ik ben 6 wkn vtv gestopt, en het zijn niet alleen de littekens die slecht reageren op roken.

Lees mijn verhaal maar eens, dat kan er gebeuren als je rookt, misschien ben je dan wel gemotiveerd. Als je een lift krijgt, probeer dan aub alle risico's uit te sluiten want het is al een heel complicatiegevoelige operatie op zich.

En ik heb gewoon pech, ik ben gestopt en toch een hoop gezeur, maar ik weet nu dat het mezelf niet aan te rekenen is.

Dat hebben ze wel geprobeerd namelijk.... als 1e vragen of ik wel gestopt was met roken :angry:

Ik weet dat het moeilijk is, maarja.. wat niet gaat gaat niet hè :unsure:

Succes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo allemaal, ik zou graag mijn verhaal willen vertellen aan alle vrouwen die nu nog twijfelen aan een bv. Ik heb mijn bv gehad op 7 okt in het velthuis kliniek in rotterdam en ik ben geholpen door dr. Ulrich. Nou meiden als jullie een vakman zoeken dan zeg ik bij deze jullie hebben hem gevonden. Ik heb een bv gehad een borstlift en tevens een tepelcorrectie. Dus best een heftige operatie. Hij is alles bij elkaar 3 uur bezig geweest. Maar geloof me of niet, ik heb totaal geen pijn gehad, ben nu 3 weken verder en voel me geweldig. Tuurlijk doe het nog steeds heel erg rustig aan, maar wat ik zo bijzonder van deze pc vind is dat hij kiest voor een techniek met zo min mogelijk littekens, nou dat heeft hij echt waar gemaakt. Ik hen alleen een heel klein litteken net onder mijn tepel, maar als je het niet weet dan zie je het ook echt niet. Dus voor iedereen die nu nog twiijfelt naar welke kliniek ze moet gaan sla dan in je lijstje dr ulrich niet over. En nee ik heb geen aandelen hoor, ben alleen zo heel erg blij en zo tevreden. Succes allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meid,

Het lukte mij ook niet helemaal te stoppen met roken! ik heb op de dag zelf en 4 dagen na mijn operatie niet gerookt... daarna ben ik weer begonnen! Ben nog wel steeds van plan om te stoppen :blush: maar dit is best moeilijk! Mijn littekens zijn absoluut niet lelijk geworden! Heel mooi zelfs! je ziet er bijna niks van, mischien komt dat ook wel dat ik 5 dagen niet gerookt hebt maja dat lijkt me niet aangezien je eigelijk 4 weken van te voren moet stoppen!

Denk dat het bij iedereen anders uitpakt!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.