Ga naar inhoud

bliepje : consult BV : 28 sept. : Dr d'Hondt : Tongeren


bliepje

Aanbevolen berichten

Ik ben amanda en ben 26 jaar ( eind oktober 27 )

Ik zit al jaren na te denken over een borstvergroting maar steeds toch blijven twijfelen...

Ik wil er nu toch voor gaan...

Moet er wel nog even voor doorsparen maar volgend jaar april/mei ergens wil ik het dus gaan doen.

Een vroegere schoolvriendin heeft haar borstvergroting laten doen in 2007 bij Lipocentrum maastricht.

Ik begreep van haar dat ze daar ook met plaatselijke verdoving werken en dat spreekt mij erg aan.

Ik moet niets hebben van een infuus of narcose dus ben heel blij dat ik nu dus weet dat het ook met plaatselijke verdoving kan.

Heeft er hier iemand ervaring met Lipocentrum Maastricht ?

Groetjes Amanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI!! welkom ! ik heb er geen ervaring mee maar ik heb weleens wat gelezen er over op het forum, dus je moet maar even goed zoeken..

succes ermee en ik hoop dat je snel je geld bijelkaar hebt, ik weet wat het is om te moeten wachten...

gebruik de tijd die nog hebt om je goed te informeren!!

groetjes, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Amanda, alvast welkom hier :7:

Maar een borstvergroting onder plaatselijke verdoving :79: Ben ik nu echt de enige die dat meeeegaraar vind? Zou ik echt nooit doen, echt nooit! Ten eerste omdat ik het niet wil meemaken en niet wil voelen dat ze aan me bezig zijn, maar ten tweede ook voor de veiligheid enzo, welke dokter geeft nu iemand een borstvergroting zonder je in slaap te doen???? Daar kan ik niet bij...

Je bedoelt toevallig toch niet dat je sedatie wilt? Want dat is plaatselijk verdoven, maar dan ook nog (via infuus + kapje) een 'slaaproes' krijgen. Je kan dan wel zelf nog ademhalen en hoeft dus niet zoals bij volledige narcose beademd te worden door een machine. Bedoel je dat misschien?

Veel succes nog met je zoektocht!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites