Ga naar inhoud

bliepje : consult BV : 28 sept. : Dr d'Hondt : Tongeren


bliepje

Aanbevolen berichten

Ik ben amanda en ben 26 jaar ( eind oktober 27 )

Ik zit al jaren na te denken over een borstvergroting maar steeds toch blijven twijfelen...

Ik wil er nu toch voor gaan...

Moet er wel nog even voor doorsparen maar volgend jaar april/mei ergens wil ik het dus gaan doen.

Een vroegere schoolvriendin heeft haar borstvergroting laten doen in 2007 bij Lipocentrum maastricht.

Ik begreep van haar dat ze daar ook met plaatselijke verdoving werken en dat spreekt mij erg aan.

Ik moet niets hebben van een infuus of narcose dus ben heel blij dat ik nu dus weet dat het ook met plaatselijke verdoving kan.

Heeft er hier iemand ervaring met Lipocentrum Maastricht ?

Groetjes Amanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI!! welkom ! ik heb er geen ervaring mee maar ik heb weleens wat gelezen er over op het forum, dus je moet maar even goed zoeken..

succes ermee en ik hoop dat je snel je geld bijelkaar hebt, ik weet wat het is om te moeten wachten...

gebruik de tijd die nog hebt om je goed te informeren!!

groetjes, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Amanda, alvast welkom hier :7:

Maar een borstvergroting onder plaatselijke verdoving :79: Ben ik nu echt de enige die dat meeeegaraar vind? Zou ik echt nooit doen, echt nooit! Ten eerste omdat ik het niet wil meemaken en niet wil voelen dat ze aan me bezig zijn, maar ten tweede ook voor de veiligheid enzo, welke dokter geeft nu iemand een borstvergroting zonder je in slaap te doen???? Daar kan ik niet bij...

Je bedoelt toevallig toch niet dat je sedatie wilt? Want dat is plaatselijk verdoven, maar dan ook nog (via infuus + kapje) een 'slaaproes' krijgen. Je kan dan wel zelf nog ademhalen en hoeft dus niet zoals bij volledige narcose beademd te worden door een machine. Bedoel je dat misschien?

Veel succes nog met je zoektocht!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben amanda en ben 26 jaar ( eind oktober 27 )

Ik zit al jaren na te denken over een borstvergroting maar steeds toch blijven twijfelen...

Ik wil er nu toch voor gaan...

Moet er wel nog even voor doorsparen maar volgend jaar april/mei ergens wil ik het dus gaan doen.

Een vroegere schoolvriendin heeft haar borstvergroting laten doen in 2007 bij Lipocentrum maastricht.

Ik begreep van haar dat ze daar ook met plaatselijke verdoving werken en dat spreekt mij erg aan.

Ik moet niets hebben van een infuus of narcose dus ben heel blij dat ik nu dus weet dat het ook met plaatselijke verdoving kan.

Hoi Amanda, ben ook net nieuw hier maar welkom op dit forum! Heb hier al veel interessant nieuws gelezen. Ik zal zelf geen plaatselijke verdoving aanraden. Waar ben je bang voor, je merkt er echt niets van. Had wel een beetje last van lachen na de operatie - hadden meer mensen hier last van??? of waren het wellicht de zenuwen???). Narcose viel in ieder geval heel erg mee.

A.

Heeft er hier iemand ervaring met Lipocentrum Maastricht ?

Groetjes Amanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het even opgezocht, meisje ik zou daar echt niet voor een borstvergroting heen gaan...

Borstvergroting is de meest uitgevoerde estetische operatie in de wereld. Borstvergroting geeft de vrouw haar gevoel van eigenwaarde terug. Door een relatief eenvoudige ingreep kunnen we het zelfvertrouwen teruggeven.

Borstvergroting in Lipocentrum

Nadat het te opereren gebied met een speciale vloeistof is verdoofd, maakt de chirurg, een snede in de borstplooi (soms ter hoogte van het tepelhof of de oksel). Daarna wordt een ruimte of pocket gemaakt en wordt de prothese voorzichtig ingebracht (voor of achter de borstspier).

De borstvergrotende ingreep in het Lipocentrum is revolutionair omdat zij onder plaatselijke verdoving geschiedt. De ingreep duurt ongeveer twee uurtjes en u kan daarna meteen naar huis. Dus géén algemene anesthesie, wat kostenbesparend is en een grote vooruitgang is, dus comfortabel voor de patiënt.

Lipocentrum biedt een volledig gamma van borstimplantaten

Onze voorkeur gaat uit naar anatomische implantaten met een ruw oppervlak (silicone) met binnenin een cohesieve gel. Het ruwe oppervlak belet kapselvorming en de gel binnenin neemt de vorm aan van de borst, waardoor alles een natuurlijk resultaat krijgt. Soms worden ook zoutwatergevulde prothesen gebruikt. Deze zijn goedkoper doch kunnen wel lekkage geven na enkele jaren.

Nogmaals alle voordelen op een rij:

pijnloos

snelle genezingstijd: na enkele dagen kunt u terug aan de slag

geen kliniekopname: na anderhalf tot twee uren kunt u terug naar huis

voordeliger: geen kosten die gepaard gaan met kliniekopname

comfortabeler: geen nare bijwerkingen van de slaapverdoving, mits plaatselijke verdoving

extra voordelige kostprijs, vermits geen extra kosten voor anesthesie

Bij Lipocentrum Maastricht betaalt u tijdelijk voor een borstvergroting 1999 euro.

(dit doet me echt aan Welnesskliniek denken, big NO dus)

Wat ik in het paars heb gezet valt mij meteen het meeste op. Je moet echt eens nagaan hoeveel borstvergrotingen je arts per jaar doet. Ik vind het niet echt betrouwbaar klinken allemaal... Een borstvergroting die 2 uur duurt, het feit dat ze soms nog zoutwatergevulde protheses gebruiken, de prijs, ... Ik vind het allemaal heeeeel raar... En geloof me, pijnloos is het zeker niet hoor haha.

Maar goed ik heb je gezegd wat ik ervan vind, je beslist natuurlijk helemaal zelf wat je doet he :7:

Ik hoop dat je binnenkort ook jouw droomborsten zal krijgen!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het het forum :136: , ik ben het eens met twijfelaartje...het klinkt allemaal too good to be true...het zou zonde zijn als je al je geld bij elkaar gespaard hebt en het een prutser 1e klas blijkt te zijn...het is wel je hard verdiende geld en droom voor mooie borsten...Goed onderzoek doen en bij verschillende PC's gaan is echt een pre...bang zijn voor narcose is normaal voor vele vrouwen hier op het forum maar dit moet jouw niet belemmeren een goede resultaat te krijgen dmv van een veilige goede PC en operatie... :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Ik heb zelf ook op de site alles gelezen en iemand die ik van vroeger van school ken heeft in 2007 daar een borstvergroting laten doen en is er heel erg over te spreken.

En mij sprak het erg aan dat het dus onder plaatselijke verdoving kan omdat ik niet zo van de infusen enzo ben...

Ik heb zelf een keizersnede gehad in 2007 en dat is ook onder plaatselijke verdoving ( ruggenprik ) en een flinke operatie op zich ...

En de prijs 1999 is vanaf en dat zal idd met die zoutwaterprotheses te maken kunnen hebben. En die kennis van mij heeft die ook niet die heeft meen ik siliconengel en dan geruwd ofzoiets ? ( sorry ben er niet zo in thuis haha )

Zij heeft dus een vergroting gehad en een correctie en daar heeft ze 3500 euro voor betaald dus das iets anders dan 1999...

Maar ik begrijp dus dat niemand hier van het forum een borstvergroting heeft gehad onder plaatselijke verdoving ?

Groetjes Amanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Bliepje,

Er wordt gewaarschuwd voor een borstvergroting onder plaatselijke verdoving !

https://sites.google.com/site/klachtensiliconen/risico-s/plaatselijke-verdoving

Is er in zo'n lipocentrum wel een plastisch chirurg aanwezig?

Zorg dat je goed geïnformeerd bent !

Ook over het merk implantaat dat ze aanbieden.

Daar moet je een certificaat van krijgen met het merk en nummer..

Belangrijk, want er waren vrouwen die wisten helemaal niet of ze PIP-implantaten hadden.

Die zijn uit veiligheidsredenen uit de handel genomen.

groetjes,

Ymkje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel ymke...

Poeh ik ben nu toch wel ff geschrokken en vooral idd over die plaatselijke verdoving...

Maar eigenlijk iedere kliniek waar ik de site van bekijk doet alleen een bv onder algehele narcose en dat wil ik dus eigenlijk niet ivm het misselijk zijn enzo...

Weet er iemand een kliniek in zuid limburg waar ze ook met een roesje werken?

En ben je wakker met een roesje dus zeg maar half weg of toch helemaal weg ?

Ik heb namelijk begrepen dat je met een roesje dus niet misselijk bent wat je met narcose dus wel heel vaak hebt...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf heb bij dr. Plovier sedatie gehad. Je bent echt helemaal weg hoor, merkt er NIETS van. Het is net of je even 5 minuutjes heerlijk hebt geslapen. En als je bang bent voor dat infuus enzo, dat was ik ook hoor, ik ben als de dood voor naalden, ik heb dit jaar pas voor de eerste keer in heel m'n leven bloed laten prikken maar ik zeg je, je hoeft echt niet bang te zijn voor die prik, je voelt ze niet eens, op dat moment ben je echt met andere dingen bezig. En dan krijg je dat kapje op je mond en in nog geen 10 tellen ben je vertrokken.

Denk goed na hoor meisje vooraleer je zo'n belangrijke keuze gaat maken!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb algemene. narcose gejad en heb nergens lastvan gehad hooguit beetje suf de eerste weekjes hihi. plaatselijke verdoving vind ik raar roesjekan wel maar even goed informeren maar wie weet bedoelen zegewoon een roesje :) over dat. jena een aantal. dagen aan de slag kunt staat. op zo veel sites dus zou me daarniet druk overmaken. kortom belijk het even en informeer heel goed!! er. zijn ook veel meiden tevreden over welness en deze stond ook niet zo goed aangeschreven ;) ervaringen zeggen meer als een naam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je angst voor naalden/infuus begrijp ik, maar zien welke spatels en snijmaterialen voorbij komen lijkt me ook niet geschikt voor de zwakke maag ;)

Ik ben ook bij Plovier geweest en ben absoluut niet misselijk geweest, niks nada noppes.

Probeer de narcose als laatste op je prioriteitenlijstje te zetten. Ik hoop dat je er over na wil denken, het is écht geen ramp heel dat kleine Infuusje ;) ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even goed alles nagelezen op de site van royal beauty clinic en ze werken of met algehele narcose of met sedatie ( roesje ) idd...

Dus dat spreekt me wel aan...

Ik denk dat ik binnenkort eens ga bellen voor een eerste consult eens kijken wat er mogelijk is en het met eigen ogen zien... Ik bedoel hoe het daar is en hoe dr d'hondt overkomt.

Phoeh haha het word nu wel menens lol !

Ik zit hier echt al jaaaaaaren over te twijfelen en nu heb ik toch zoiets van nu ga ik het doen !

En ik heb hier op de site al een paar verhalen gelezen van mensen die bij royal beauty clinic een bv hebben ondergaan en die zeggen niks dan goeds dus ben heel benieuwd!!!

Ik zal denk ik volgende week ergens gaan bellen voor een eerste consult dus ik zal jullie op de hoogte houden.

Ik heb nog wel een vraagje weet iemand soms hoeveel weken dat je moet wachten voordat je mag gaan zwemmen na een bv?

xxx Amanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb dus vandaag gebeld voor een eerste consult bij dr. d'hondt in tongeren...

Woensdag 28 sept. om 19:30

Ik was helemaal blij dat ik gelezen had uit ervaring bij andere meiden die bij dr. d'hondt waren geweest dat ze dmv een slaaproes de bv hebben kunnen doen...

Dus ik had een dame aan de telefoon vanmiddag en die deelde mij mede dat dat dus niet klopt ( volgens haar dan he ) omdat ze alleen met algehele narcose werken en niet met een slaaproes :mellow: ( staat notabene op de website van die slaaproes )

Dus tja daar was ik minder blij mee heb even een traantje gelaten want ik ben zoooo bang voor die narcose en hoe ik uit die narcose kom...

Ik wil absoluut niet misselijk zijn en ook absoluut niet overgeven !!!

Pff word al gek als ik eraan denk zeg !

Hoe hebben jullie de narcose ervaren ???

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Narcose : Piece of cake (in mijn geval dan)

Heerlijk .. heb geslapen als een baby en ben fris en fruitig wakker geworden. ;)

Het is echt niet zo dat je standaard misselijk en ziek wakker wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.