Jump to content

Nu al zooooo zenuwachtig !!

Recommended Posts

Heeft iemand er ervaring mee dat je nog voordat je een consult hebt aangevraagd al poepzenuwachtig bent ???

Sinds ik de knoop voor mezelf heb doorgehakt om een bv te laten doen ben ik op van de zenuwen :unsure:

Is dit wel normaal ? Er is nl nog niks om zenuwen voor te hebben en ik ben echt de hele dag zenuwachtig pfff... ( Word gek van mezelf af en toe )

Ik wil deze week gaan bellen voor een eerste consult bij dr. d'hondt in tongeren.

Nu had ik nog een vraagje kun je bij dr. d'hondt iets van een kalmeringsmiddel krijgen VOOR de operatie ? Want als ik nu al zo zenuwachtig ben wil ik niet weten hoe ik me voel op de dag van de operatie :unsure:

Sorry als ik zeur maar ik loop ff mezelf in de weg de laatste dagen pffff.....

Ik wil het zooooo graag maar ben ook oooo zooooo bang !!!

xxx

Haha moest wel lachen om je berichtje, poepzenuwachtig :P

Maar ik herken het wel hoor! Kon ook nergens anders meer aan denken.

Hing met trillende stem aan de telefoon om een afspraak te maken voor een consult..

Ik dacht ook dat ik het niet meer zou houden maar nadat je een afspraak hebt vastgelegd heb je misschien (had ik tenminste) wat rust in je hoofd.

De dagen voor mijn consult werd ik pas weer zenuwachtig en natuurlijk vlak voor mijn operatie.

Dus het komt allemaal goed!

Groetjes

hey,

Ik heb idd vanmiddag een afspraak gemaakt voor een eerste consult , volgende week woensdag heb ik mijn eerste consult...

Waar ik echter minder blij van werd was dat de dame die ik aan de telefoon had me meedeelde dat een bv alleen onder algehele narcose word uitgevoerd...

Ik vertelde haar dat ik begrepen had van andere meiden die bij dr d'hondt waren geweest een slaaproes gekregen hadden maar ze zei dat dit onmogelijk was omdat ze niet met een slaaproes werken ???!!! Vaag dus :mellow::blink: Want het staat zelfs op de website dat er of met narcose of met slaaproes gewerkt word ...

Dus nu weet ik het ff niet meer haha...

xxx

Hihi hier nog 1 :P

Ik zat met een rood hoofd en zweet handjes op het consult hoor!

En voor de operatie twijfelde ik megaaa of ik er we goed aan deed, maar heb een kalmerings middelde gekregen kan je gewoon vragen hoor :D

Ik vind zelf volledigde narcose fijner, heb wel eens gehoord dat meiden gesprekken mee kregen (vaag hoor) of net op het laats voelden dat het dicht gehecht werd....

Nu slaap je lekker en merk je niks :D

Hey,

Fijn dat je al zo snel op consult kunt komen!

Wil je geen algehele narcose dan?

Ik zou er op je consult gewoon even goed naar informeren!

Groetjes

Ik ben eigenlijk best bang voor die narcose en gewoon het idee ook dat je beademt moet worden :mellow: ...

En idd hoe kom ik eruit ? Ben ik niet misselijk of wel ? Geen idee... Heb als klein kind narcose gehad voor een operatie aan mijn amandelen ik was toen 4 geloof ik mjah daar herinner ik me natuurlijk niks van dus geen idee of ik tegen narcose kan ja of nee...

Maar het lijkt me geen prettig idee om te moeten overgeven als je net geopereerd bent en veel pijn hebt pff...

Ik kan zowieso al niet tegen overgeven :wacko: dus daar ben ik dan ook wel weer heel bang voor ...

Hihi hier nog 1 :P

Ik zat met een rood hoofd en zweet handjes op het consult hoor!

En voor de operatie twijfelde ik megaaa of ik er we goed aan deed, maar heb een kalmerings middelde gekregen kan je gewoon vragen hoor :D

Ik vind zelf volledigde narcose fijner, heb wel eens gehoord dat meiden gesprekken mee kregen (vaag hoor) of net op het laats voelden dat het dicht gehecht werd....

Nu slaap je lekker en merk je niks :D

Nee idd ik zal er niks van merken maar gewoon "het in de narcose gaan" en "er weer uit komen" heel eng idee vind ik het pff... En dan nog het feit dat je beademt moet worden ik vind het allemaal niet prettig klinken...En dan inderdaad ook nog hoe reageert je lijf erop wel of niet misselijk ...

Oh kon ik toch toveren he haha dan toverde ik alles een paar weken verder was het al gebeurd :154:

Wat toevallig, ik heb ook maar 1x een narcose meegemaakt, was toen 6 ofzo.. ook voor mijn amandelen

Maar de kans dat je misselijk bent na een roesje is er ook hoor!

Ik was niet direct na de operatie misselijk maar zo'n 2 uur daarna moest ik wel overgeven..

Maar geloof me, dat is het zeker waard :D En dat van iemand waarbij overgeven op de haat lijst staat op nummer 1.

Het idee dat je beademt moet worden is inderdaad wel een beetje eng maar je bent er toch niet bij, mentaal dan.

Wanneer wil je geopereerd worden?

Wat toevallig, ik heb ook maar 1x een narcose meegemaakt, was toen 6 ofzo.. ook voor mijn amandelen

Maar de kans dat je misselijk bent na een roesje is er ook hoor!

Ik was niet direct na de operatie misselijk maar zo'n 2 uur daarna moest ik wel overgeven..

Maar geloof me, dat is het zeker waard :D En dat van iemand waarbij overgeven op de haat lijst staat op nummer 1.

Het idee dat je beademt moet worden is inderdaad wel een beetje eng maar je bent er toch niet bij, mentaal dan.

Wanneer wil je geopereerd worden?

Hey,

Hoe kan het dan dat je 2 uur later hebt moeten overgeven ? Had je toen wat gegeten of gedronken ofzo ?

Ja ik haat het ook om over te geven bah... pfff...

Uhm ik wil zo snel mogelijk geopereerd worden, ik had al gevraagd aan de dame die ik aan de lijn had wat de wachttijden zoal zijn en ze vertelde me dat tussen consult en operatie ongeveer zo'n 2 a 3 weken zit...

Dus ik hoop idd zo snel mogelijk zodat ik het achter de rug heb en niet zolang met zenuwen rondloop :mellow:

rond het consult droomde ik alleen nog maar over nieuwe boobies...dus, het is zeker niet gek!!

bij narcose wordt je niet beademd hoor; ze doen alleen een buisje in je keel (als je al slaapt) om je ademhaling te meten! ze houden tijdens de narcose al je lichaamsfuncties in de gaten.

dat is wat in de anesthesiologiefolder staat van de bergman kliniek.

narcose is echt aan te bevelen hoor; je gaat langzaam slapen en daarna word je wakker en herinner je je niets!!! HEERLIJK!

Succes hoor, met je 1e consult. :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

Hey,

Na mijn operatie had ik honger dus had wat brood gegeten (had mijn vriend meegenomen :P) en cola gedronken.

Toen ik na een tijdje weg mocht uit de kliniek reden we met de auto naar het hotel en in de lift naar onze kamer toe werd ik misselijk en begon ik helemaal te zweten, en toen dus overgegeven.

Was wel even naar maar het luchtte wel op.

Wat een korte wachttijd zeg!

Hoop ook dat je snel geholpen kunt worden ;)

Je moet wel goed rekening houden met herstel he, 2 weken thuis is wel fijn.

Hoop dat je dat kunt inplannen met je werk / studie enzo.

Groetjes

Hoi Bliepje,

Ik herken je verhaal wel. Na mijn beslissing was ik ook erg zenuwachtig. Ik heb consults gehad bij 3 klinieken in 1 week en ook in die week werd ik alsmaar zenuwachtiger. Maar na het laatste consult ging het goed. Ik had een vertrouwt gevoel gekregen bij ACCZ en had ook m'n operatiedatum daar vastgelegd. Het leek alsof er een last van m'n schouders afging. Het stond gewoon vast. Ik was voor dat punt vaak zenuwachtig voor de complicaties, de gevolgen, de misschien tegenvallende resultaten, de operatie zelf, enz... Maar dr. van Onselen van ACCZ en de consulente hebben me zo gerustgesteld, dat het veel minder was. En nu, de tijd naar de operatie toe worden de zenuwen alleen maar minder, en kan ik alleen maar enthousiast raken als ik bedenk wat ik over een week ga laten doen. Ook omdat mijn keuze nu gewoon vast staat, en ik dus heb gekozen om de risico's in acht te nemen en de nare kanten van de bv..

Ik hoop dat dit je iets helpt.. Ik was zelf ook bang dat ik niet van die negatieve zenuwen af zou komen, ik leed er best onder. Maar door het vertrouwen in de kliniek en in de chirurg worden die zenuwen weggenomen...

Hey meisje,

Hier is er nog eentje die haar zenuwen niet onder controle kon houden! Voor het consult was ik bijna zenuwachtiger als voor de operatie. Ik had zweethanden, zei geen woord tijdens het consult, vergat alles te vragen wat ik wou vragen, ... Echt niet normaal zenuwachtig!

En dan kom je buiten met écht een stom gevoel: waar waren die zenuwen nu voor nodig? Echt helemaal NERGENS voor, echt waar! Maar ik kan je echt wel begrijpen hoor :)

En dat kalmeringspilletje heb ik ook gekregen maar hielp echt totaal niet!

xx

Hey meisje,

Hier is er nog eentje die haar zenuwen niet onder controle kon houden! Voor het consult was ik bijna zenuwachtiger als voor de operatie. Ik had zweethanden, zei geen woord tijdens het consult, vergat alles te vragen wat ik wou vragen, ... Echt niet normaal zenuwachtig!

En dan kom je buiten met écht een stom gevoel: waar waren die zenuwen nu voor nodig? Echt helemaal NERGENS voor, echt waar! Maar ik kan je echt wel begrijpen hoor :)

En dat kalmeringspilletje heb ik ook gekregen maar hielp echt totaal niet!

xx

Hey,

Hoe is bij jou de narcose bevallen ? Ik ben zo bang dat ik daar helemaal hysterisch word zeg op de dag van de operatie :blush:

xxx

Hoi Bliepje,

Ik herken je verhaal wel. Na mijn beslissing was ik ook erg zenuwachtig. Ik heb consults gehad bij 3 klinieken in 1 week en ook in die week werd ik alsmaar zenuwachtiger. Maar na het laatste consult ging het goed. Ik had een vertrouwt gevoel gekregen bij ACCZ en had ook m'n operatiedatum daar vastgelegd. Het leek alsof er een last van m'n schouders afging. Het stond gewoon vast. Ik was voor dat punt vaak zenuwachtig voor de complicaties, de gevolgen, de misschien tegenvallende resultaten, de operatie zelf, enz... Maar dr. van Onselen van ACCZ en de consulente hebben me zo gerustgesteld, dat het veel minder was. En nu, de tijd naar de operatie toe worden de zenuwen alleen maar minder, en kan ik alleen maar enthousiast raken als ik bedenk wat ik over een week ga laten doen. Ook omdat mijn keuze nu gewoon vast staat, en ik dus heb gekozen om de risico's in acht te nemen en de nare kanten van de bv..

Ik hoop dat dit je iets helpt.. Ik was zelf ook bang dat ik niet van die negatieve zenuwen af zou komen, ik leed er best onder. Maar door het vertrouwen in de kliniek en in de chirurg worden die zenuwen weggenomen...

Oh voor jou nog maar een week ! Sow spannend zeg !

Zie je niet op tegen de narcose ?

xxx

Hey,

Hoe is bij jou de narcose bevallen ? Ik ben zo bang dat ik daar helemaal hysterisch word zeg op de dag van de operatie :blush:

xxx

Ik ben helemaal door het lint gegaan toen het bijna zo ver was, toen ik aan het wachten was om naar de OK te gaan. Echt een verschrikkelijke huilbui, kon bijna niet meer praten, helemaal hysterisch... Maar ze hebben me daar met lieve woorden toch proberen te kalmeren (tabletje hielp niet), hebben me snel een infuusje geprikt en daar iets kalmerends ingedaan, dat hielp binnen de 5sec. Voelde meteen alle druk wegvallen en wat licht in m'n hoofd worden

Ik ben helemaal door het lint gegaan toen het bijna zo ver was, toen ik aan het wachten was om naar de OK te gaan. Echt een verschrikkelijke huilbui, kon bijna niet meer praten, helemaal hysterisch... Maar ze hebben me daar met lieve woorden toch proberen te kalmeren (tabletje hielp niet), hebben me snel een infuusje geprikt en daar iets kalmerends ingedaan, dat hielp binnen de 5sec. Voelde meteen alle druk wegvallen en wat licht in m'n hoofd worden

Heyhey,

Ja ik zie het al voor me hoor dat ik dat dus ook zo ga hebben... Een huilbui zal er zeker wel inzitten pfff.... Maar kheb idd al om me heen gehoord dat het team van dr d'hondt waar ik dus heen ga ook zo lief moet zijn... Dus dat stelt me dan wel weer gerust...

Pff was het maar al over haha dan had ik het al gehad... Vreselijk zo die zenuwen en niet weten wat er komen gaat met die narcose brr....

hay,

Wat die zenuwen voor het 1e consult betreft... Die had ik OOK!!!

Kan je eerlijk zeggen dat ik daarvoor nerveuzer was dan voor de operatie zelf! Echt niet normaal. Zat in de auto al te zweten en trillen.... sloeg uiteraard helemaal nergens op maar ik vond het zo ontzettend spannend. Spannend dat die knoop nu echt doorgehakt was en spannend of ze wel zouden begrijpen wat ik precies zou willen of ik ze dat wel duidelijk genoeg kon maken zodat de verwachtingen niet verkeerd zijn enzovoort...

Op de terugweg kwam ook alle spanning eruit en heb ik in de auto ff een potje lekker gejankt... vond het echt heel emotioneel.. de wetenschap dat hetgeen ik al jaren wilde nu toch echt ging gebeuren.......

En nu het ook daadwerkelijk gebeurd is kan ik maar 1 ding zeggen: Het is alles dubbel en dwars waard!!!! (alle zenuwen, pijn, ongemakken, alles!)

Sterkte en succes meid!

Liefs, Sammammie

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.