Ga naar inhoud

afvallen na een bv


lovejojo

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb een vraag.

Ik ben druk bezig met afvallen en heb wel eens gehoord dat afvallen na je bv niet goed is?

hoe denken jullie daarover?

Groetjes jolanda

ps: ik word 10 okt geopereerd en heb lenzen ( geen extra bril) kan ik me lenzen inhouden of is het verstandiger om ze uit te doen?

liefs Jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Protheses worden ALTIJD achter je eigen borst- en vetweefsel geplaatst .

Wanneer je afvalt na je bv dan verdwijnt er uiteraard ook vetweefsel in je borsten waardoor er minder bedekking voor de protheses is .

Rezultaat : je voelt rimpeling en/of randen van de protheses . Ook je huid wordt slapper , dus gaat het er op den duur even 'slecht' uitzien als voor je bv .

Dat je nu wel of geen protheses hebt , ook je borsten veranderen wanneer je gewicht schommelt .

Je kan dus maar beter 'op gewicht' zijn wanneer je naar een consult gaat : dan raad met aan wat op dàt moment het beste rezultaat zal opleveren voor jou .

Ik merk dat wanneer ik amper 3 kilo afval , ik meer rimpeling heb . Ze lijken dan wel wat zachter , minder spanning op de huid denk ik dan ? Ik (en mijn man) stoor me'r niet aan , voor mij hoort dat nu eenmaal bij protheses hebben en zoooo erg is't nu ook weer niet .

Wat die lensen betreft , dat weet ik eigelijk niet ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Jolanda !!

Ik vraag me ook af hoe dat zit, wil ook wat afvallen, maar ik ben bang dat je dan de randen van het implantaat zal gaan zien? misschien zijn er hier meiden die er ervaring mee hebben?

Over jouw operatie, je mag echt geen lenzen in hoor op de operatie kamer!! en vaak (ben helaas al veel geopereerd) moet je kort voor je naar de ok gaat je bril achterlaten...

Ik heb hele slechte ogen en vind dat ook vreselijk! het is mij wel gebeurd dat ik praat met iemand die ik niet goed kan aankijken (bv als ze verderop staan)

heel vervelend, bovendien zie ik graag het hele team in de ogen , ze gaan je tenslotte samen opereren.. Ik heb het 1 keer voor elkaar gekregen om tot op de operatietafel mijn bril op te mogen houden, dat is dan wel

op eigen risico, want als er per ongeluk iets met jouw bril gebeurd, moet je dat zelf betalen.. Ik heb het gewoon van te voren uitgelegd en erbij verteld dat ik min negen heb.....

Ik geloof dat ze het toen wel snapten hahahaha

heel veel succes straks bij je operatie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ b cupje, ik dnk dat ik me er maar bij neer moet leggen dat ik geen maatje 36 ga redden ( heb nu 38). ik zal allang blij zijn als ik grotere borsten krijg.

en over de lenzen, ik doe ze dnk uit vlak voordat ik de ok in ga. en hopelijk kan en mag ik ze weer in doen als ik eenmaal klaar ben, want zonder lenzen zie ik niet veel en krijg er ook hoofdpijn door.

als ik ze zelf niet in kan doen,vraag ik of me vriend ze in kan doen.

bedankt voor jullie antwoorden!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb altijd op een gewicht van 57/58 gezeten maar ik tijden dat ik me stress of wat minder voel vliegen de kilo's eraf maar ik merk niks :blush: Meestal val ik dan zon 2 a 3 kg af in 1 a 2 weken is natuurijk niet veel om iets te merken :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kun je je beter focussen op wat strakker worden door krachttraining en fitness en niet door crash-dieet of weinig eten.

Door krachttraining verlies je wel vet, maar je gewicht blijft vaak gelijk en door die spieren(die zwaarder wegen) oog je toch 5 kilo slanker.

Succes jojo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.