Ga naar inhoud

Voorpret voor na de BVK?


Cupjekleiner

Aanbevolen berichten

Hadden jullie dat ook? Een soort voorpret?

En dan bedoel ik dat ik me nu al helemaal zit te verheugen dat ik na mijn BVK gewoon leukere kleding aan kan. Dat ik eindelijk eens een keer wat anders aankan dan slankmakend zwart. Ik draag al eeuwen alleen maar ZWART!

Dat ik eens een keertje gewoon een leuk jurkje maat 40/42 kan kopen. Ik heb nl. broek maat 40/42 en nu nog van boven maat 48/50 ( cup 75H)

Gewoon heerlijk een Hunkemuller, V&D of Hema binnen lopen en daar een BH kunnen kopen.

Dat ik eens een keer niet topzwaar lijk. Dat ik na de BVK gewoon sportBH's kan kopen. Dat ik geen pijnlijke striemen op mijn schouders heb of pijnlijke plekken onder mijn borsten van de beugels. Met warm zomerweer eens een keer gewoon een hemdje aan kunnen.

Afgelopen week lagen er weer reclamefolders in de bus. Wat heb ik me zitten verheugen op al die mooie BH's, leuke jurkjes enz. enz. Ik kan haast niet wachten tot het eindelijk zover is!!!!!!!

Ik vrees alleen dat mijn portemonnee mijn BVK minder leuk gaat vinden haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hadden jullie dat ook? Een soort voorpret?

En dan bedoel ik dat ik me nu al helemaal zit te verheugen dat ik na mijn BVK gewoon leukere kleding aan kan. Dat ik eindelijk eens een keer wat anders aankan dan slankmakend zwart. Ik draag al eeuwen alleen maar ZWART!

Dat ik eens een keertje gewoon een leuk jurkje maat 40/42 kan kopen. Ik heb nl. broek maat 40/42 en nu nog van boven maat 48/50 ( cup 75H)

Gewoon heerlijk een Hunkemuller, V&D of Hema binnen lopen en daar een BH kunnen kopen.

Dat ik eens een keer niet topzwaar lijk. Dat ik na de BVK gewoon sportBH's kan kopen. Dat ik geen pijnlijke striemen op mijn schouders heb of pijnlijke plekken onder mijn borsten van de beugels. Met warm zomerweer eens een keer gewoon een hemdje aan kunnen.

Afgelopen week lagen er weer reclamefolders in de bus. Wat heb ik me zitten verheugen op al die mooie BH's, leuke jurkjes enz. enz. Ik kan haast niet wachten tot het eindelijk zover is!!!!!!!

Ik vrees alleen dat mijn portemonnee mijn BVK minder leuk gaat vinden haha!

Hoi !

Ik vind het zo grappig eigenlijk ik wil graag grotere borsten en dan degene die ze hebben willen graag een pakje kleiner. Natuurlijk begrijp ik echt wel als je er echt last van ondervind dat je dit echt wel zo snel mogelijk wil doen.

Nu even over je kleding fantasie, ik heb dit ook maar dan andersom :P lekker v-halskes en dingen die je boezem wat flatteren, en bij jou is het dan zwart omdat het kleiner doet lijken :)..

2tegenovergestelde wereldjes hier he hihi.

Ik vraag me wel af, dat je je bvk niet kan terugtrekken van het ziekenfonds ? Als je aantoont dat je er medisch onderlijdt, en ook een stuk psychisch krijg je dit toch zogoed als volledig terugbetaald door de ziekenkast geloof ik ( ik heb zo toch een vriendinnetje )..

Heel veel succes !!!!!!!!

en veel groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Katrien,

Grappig is dat he, vrouwen die een kleine cup hebben fantaseren over mooie grote borsten en vrouwen die wat onsjes teveel hebben willen graag kleinere!

Het klopt inderdaad hoor, dat in de meeste gevallen je BVK in Nederland door je zorgverzekering betaald wordt . Je cupmaat moet dan groter dan cup D zijn en je mag niet te veel wegen(BMI onder de 30) en last van je borsten hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik had dat ook hoor, eindelijk eens bh's voor een leuk prijsje en leuke motieven ipv die oma bh's..

Ik kon nooit geen halve cup bh's dragen want dan floepten ze eruit.. Dus altijd hele cup bh's voor de ondersteuning..

Nu kan ik alle bh's kopen die ik wil en voel me super goed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verheug me al op mijn shopping trips want iedereen wilt nu met me gaan shoppen erna..haha eindelijk mooie jurkjes en mooie bh's aanschaffen..ik voel al een verslaving aankomen :blush::3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.